Følelsesløs.. uhada... det vil jeg så lige overveje. Hvad ligger der mere præcis i det Miss84?
Ash: Jeg håber du har taget bogen med hjem, den vil jeg rigtig gerne lige kigge i.
Nå men jeg kan meddele, at nu har jeg sat det første af min PsychoSnapz til at trække de første urter: Malurt, Kalamus og ca. fem gram Safran.
Det der safran ser meget spændende ud, efter hvad jeg har kunnet researche mig frem til - bl.a. via Ashokas links i tråden "Safran". Jeg tror dog nok, at jeg må få fat i noget mere Safran: Det er godt nok lidt uklart hvor meget man egentlig skal have af det, for at få virkning (nogen skriver at det ikke er så meget, andre at man mindst skal ha' et halvt gram). Sagen er dog, at jeg forestiller mig, at man kun drikker fire-fem shots PsychoSnapz (og så måske bærer den videre derfra, lige så stille), og så skal koncentrationerne jo være rimeligt høje.
Jeg vil tilsætte Porse og mjødurt så snart jeg finder det. Og så har jeg planer om at finde en passende stimulans, som man kunne tilsætte. Problemet er bare, at de fleste urtestimulanser skal der rimeligt meget til af - igen når man tager i betragtning hvor meget man egentlig kommer til at drikke af PsychoSnapzen. Og så bliver det pludselig fucking dyrt. Hmm..
Jeg tror jeg lader det blive ved dét; altså finde en passende stimulans, og så holde der. jeg tænker der må være grænser for hvor mange aktive ting man skal blande på een gang!?
I øvrigt er jeg lidt i tvivl om hvilke af de enkelte urtestimulanser, der er alkoholopløselige. Any suggestions? Ellers må jeg jo bare lave en vandopløsning, man kan tilsætte bagefter.
Jeg tror jeg vil lade der gå en tre-fire ugers tid, hvor det jeg allerede har startet kan stå og trække, og så der imens tilsætte de øvrige ingredienser efterhånden som jeg får hold på dem. Det skal nok blive godt... :twisted: he he
Hvad angår pot-snaps, så er den opfanget! Udemærket idé!

Det vil jeg klart også starte en produktion af på et tidspunkt, men det bliver altså ikke i PsychoSnapzen - ikke i denne omgang i hvert fald.
Jeg vil prøve at huske at rapportere tilbage, når PsychoSnapzen er blevet testet engang om en måneds tid. Så følger den endelige opskrift. Men bliv dog endelig ved med at poste jeres foreslag, og frem for alt erfaringer med sjove snapse. Tak for de mange gode indspil!
K. H. Sump