da jeg var 16 røg jeg for første gang, og efter et par gange fortalte jeg det til mine
forældre. sagde til den at der var noget jeg ville fortælle dem og fortalte det som det var. at jeg havde prøvet det nogen gange og godt kunne lide det så jeg havde ikke i tankerne at stoppe. mine
forældre er dog mere åbne og stoler meget på min fornuft. jeg kunne gøre præcis hvad jeg ville og det for mig medførte at jeg følte at de fortjente at få afvide hvad jeg gik rundt og lavede, om det var på den ene eller anden side af loven. min mor spurgte om hvordan det var at være skæv og var lidt nysgerrig. fortalte også at det ikke var meget mere skadeligt end alkohol, (som jeg faktisk aldrig har prøvet, og heller aldrig kommer til)

noget tid efter blev jeg så "busted" i at have røget da jeg kom hjem efter skole. min mor sagde at hun ikke ville have at jeg røg i hverdagene og det lod jeg så vær med indtil for ca et år siden, hvor jeg stort set har røget hver dag siden. :/ eller de sidste 5 dage har jeg ikke røget.
men jeg har snakket meget med mine
forældre om alt fra dyrkning (som jeg går meget op i) til hvordan man ruller en joint. om hvordan man laver hash osv osv.
jeg synes helt klart at det er en god i de at fortælle sine
forældre om cannabis på alle måder, men det er også kun fordi det ikke har skabt problemer i min familie. så jeg synes du skal vurdere om det vil fører noget godt med sig, eller om det bare bliver noget værre noget.
FredeD

"""