Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey alle sammen, nu er mit liv efterhånden på det plan hvor alting er under kontrol, jeg har penge, jeg har 'succes' - eller vent. Der mangler én ting. Jeg er fucking forelsket i en pige, hun ignorer mig så bare efter jeg kyssede med en veninde til en fest. Det er en anden historie.

Hvilket stof kan anbefales mod 'kærestesorger'? Prisen er underordnet.

Medlem

intet stof kan anbefales.. enten undertrykker det dine følelser ellers forstærker det.. vis du feks æder et par benzoer glemmer du hende, men så kommer det igen når de stopper med at virke.. vis du tager noget der forstærker siger det sig selv. find en anden pige og gør hende glad for dig..

Junior medlem
Brugeravatar

intet stof kan anbefales.. enten undertrykker det dine følelser ellers forstærker det.. vis du feks æder et par benzoer glemmer du hende, men så kommer det igen når de stopper med at virke.. vis du tager noget der forstærker siger det sig selv. find en anden pige og gør hende glad for dig..

Det virker ikke sådan.. Jeg elsker VIRKELIG den her pige.

Medlem

tror de fleste har prøvet det, vis du ikke ser en mulighed for at gøre hende god igen.. så kom vider ingen grund til at dope dig.
ellers tag noget MDMA med nogle veninder så skal der nok opstå noget kemi med mindst en af dem

Medlem

Aldrig tag stoffer fordi du er nedtrykt. Det ender galt, rigtig galt for de fleste. Tag dem når du føler overskud, så bliver det også en bedere rus.

Vent til du er kommet ovenpå igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Aldrig tag stoffer fordi du er nedtrykt. Det ender galt, rigtig galt for de fleste. Tag dem når du føler overskud, så bliver det også en bedere rus.

Vent til du er kommet ovenpå igen.

Ja kom ovenpå og kom videre også kan du begynde at tage stoffer, det andet fører sjældent noget godt med sig.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Drop Cannabissen og drik dig fuld i stedet for. Og ryg nogle smøger, så er du tilbage på sporet lige straks :) Successen er nok væk når du vågner

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det virker ikke sådan.. Jeg elsker VIRKELIG den her pige.

Ikke for at lyde nedladende, men det der lyder som en 14 årig teenagepige..

Vi har alle været igennem at blive hjerteknust. Det gør fucking ondt, og det bliver ved med at gøre ondt i lang tid (månedsvis). Men det går over. Lad det gå over naturligt, uden stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg var selv i en rigtig trist situation sidste år, da min kæreste slog op med mig. Det var uvirkeligt for mig, at forestille mig et liv uden hende på det tidspunkt, men tiden læger alle sår. Jeg begyndte at ryge cannabis kort efter bruddet, og jeg må være ærlig og sige, at det ændrede mit syn på min tilværelse til det bedre. Dog synes jeg ikke, at du skal bruge nogle former for psykoaktive stoffer for at takle dine kærestesorger. Cannabis hjalp mig, fordi det ændrede mit perspektiv på det negative, men man hører for tit om folk, der benytter tjald til at dulme psykisk tumult, og de ender ofte med at ryge sig ned i et dybt hul (som du måske er på vej til?)

Der er gået over et år nu, og jeg har først fornylig fået overskud til at tænke på at finde en ny kæreste. Derfor er mit råd til dig, at du skal bide det i dig, selvom du måske er helt væk i denne tøs.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan slet ikke forstå, at du vil tage stoffer for at komme dig over det.
Vær et menneske og accepter din fejltagelse, lær af den og kom videre. 4 real

Og ja, du lyder ret ung men du har masser af år til at tage stoffer, og lige så mange år til selvudvikling.
Tag ansvar for dit eget liv; det gør du ikke ved at tage stoffer.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

som satori siger: drik noget sprut og smadre et eller andet (ikke nogen), tud lidt over det, vågn op og have ondt i hovedet og fortryd det du har gjort. lidt et dårlig råd og måske ikke moraltsk rigtigt at fortælle at du skal gøre sådan, men det har da virket for mig selv. vågnede dagen efter og tænke ''er hun virkelig det her værd?'' og med den hovedpine man har kommer man hurtigt frem til konklusionen ''nej det er hun ikke'' :P

Junior medlem
Brugeravatar

Theobromin.

Senest rettet af The Prince 13 feb 2014 01:24, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
yeah, chill out anarkist.

kan ikke direkte anbefale nogle former for stoffer, har selv brugt masser af hash og alkohol til "hårde tider" men det eneste det gør er sådan set at skubbe bulen i gulvtæppet, for det er den samme virkelighed man vågner op til, hvis man ikke får bearbejdet tingene.

hvis du vil tage stoffer alligevel:
MDMA kan dog være ganske brugbart hvis man bruger det ordenligt - i terapeutisk setting og får vendt sine tanker med en anden person. det KAN være meget befriende! men hvis du tager mdma og danser natten lang på en club vågner du bare med en hovedpine. tankerne tænker ikke sig selv, selvom det nogle gange ville være rart.

Junior medlem
Brugeravatar

som satori siger: drik noget sprut og smadre et eller andet (ikke nogen), tud lidt over det, vågn op og have ondt i hovedet og fortryd det du har gjort. lidt et dårlig råd og måske ikke moraltsk rigtigt at fortælle at du skal gøre sådan, men det har da virket for mig selv. vågnede dagen efter og tænke ''er hun virkelig det her værd?'' og med den hovedpine man har kommer man hurtigt frem til konklusionen ''nej det er hun ikke'' :P

Det er gjort 2 gange nu, det eneste jeg har lært af det er jeg aldrig drikker rom og vodka mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
har efterhånden selv været der et par gange med at være synderknust pga en tøs, dog er det mig selv der et par af gangende har skræmt pigerne væk pga de bivirkninger et hashmisbrug førte med sig, en ting der 110 % ikke hjælper på det at komme over hende er at ryge, det hjælper ej heller på at få hende tilbage hvis du har planlagt det, din motivation, gnisten skrider når du er på piben hele tiden... gode ideer som f.eks kunne hjælpe dig med at få hende tilbage ryger du langt væk.

desuden sidder man ofte fast i "mudderet" når man ryger sådan... man har svært ved at komme videre.. prøv at undvære det - det kan også være det bringer en del af dig frem hun helt automatisk gerne vil være sammen med igen

held og lykke det er sgu ikke sjovt sådan noget, og ta dig ikke af mange af de halv kyniske svar narkomanerne herinde af og til kommer med - mor elskede dem ikke så bær over med dem :D

Der er ikke nogen stoffer der vil hjælpe dig med at komme over hende og tænk da også lige hvis der var det ? et narko der ville kunne få dig til at glemme alt om dit livs kærlihed ? forfærdeligt drug :lol: nyttigt måske, men også lidt for let.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tid er nok din bedste ven i kærstesorger sammenhæng. At begynde at drukne sorger i benzoer og andre downers er en farlig adfærer - fristende, men farlig. Jeg kan dog ikke løbe fra jeg brugte en del MXE i min kærestesorger periode da det gjorde mig ligeglad under rusen og havde en opløftende effekt på mit humør i dagstimerne hvor jeg ikke tog det. Dette er dog langt fra en holdbar løsning.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Overordentligt fornuftige netnarkomaner i den her tråd :D

Potfive:
Hvis du vælger den fornuftige løsning uden stoffer og fortsætter med at gøre det godt på job osv. kan det jo også være hun bliver interesseret igen. Og så hold dig fra hendes veninder indtil da.
(ahøm beklager brevkassesvaret - har nok set for meget sex and the city :p)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

har efterhånden selv været der et par gange med at være synderknust pga en tøs, dog er det mig selv der et par af gangende har skræmt pigerne væk pga de bivirkninger et hashmisbrug førte med sig, en ting der 110 % ikke hjælper på det at komme over hende er at ryge, det hjælper ej heller på at få hende tilbage hvis du har planlagt det, din motivation, gnisten skrider når du er på piben hele tiden... gode ideer som f.eks kunne hjælpe dig med at få hende tilbage ryger du langt væk.

desuden sidder man ofte fast i "mudderet" når man ryger sådan... man har svært ved at komme videre.. prøv at undvære det - det kan også være det bringer en del af dig frem hun helt automatisk gerne vil være sammen med igen

held og lykke det er sgu ikke sjovt sådan noget, og ta dig ikke af mange af de halv kyniske svar narkomanerne herinde af og til kommer med - mor elskede dem ikke så bær over med dem :D

Der er ikke nogen stoffer der vil hjælpe dig med at komme over hende og tænk da også lige hvis der var det ? et narko der ville kunne få dig til at glemme alt om dit livs kærlihed ? forfærdeligt drug :lol: nyttigt måske, men også lidt for let.

This! Hashen skal droppes, og så må du få hende tilbage. Hun er måske bare lidt sur lige nu, sådan er det jo. Du ved hvad der skal gøres

Junior medlem
Brugeravatar

Overordentligt fornuftige netnarkomaner i den her tråd :D

Potfive:
Hvis du vælger den fornuftige løsning uden stoffer og fortsætter med at gøre det godt på job osv. kan det jo også være hun bliver interesseret igen. Og så hold dig fra hendes veninder indtil da.
(ahøm beklager brevkassesvaret - har nok set for meget sex and the city :p)

Det med hendes veninde var en fejltagelse.. Og jeg tog faktisk 2 veninder på én aften :/

Junior medlem

Hvis det var to piger på en aften, så betyder hun jo tilsyneladende ikke nok! Og så var det ikke en fejltagelse men et dumt valg fra din side. Og til jer andre, jeg giver jer ret i, at det måske ikke lige virker som det mest intelligente, at lave sådan et indlæg, men manden er ked af det pga. Kærlighed, og det kan gøre fandens ondt, og man kan blive enormt fortvivlet og få sådan nogle tanker. Så køl lige ned med at hakke ned på ham. :peace: :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]