Det er meget nemmere at lave en pæn joint når man ruller med mixet i, end at lave en cone og derefter fylde. Man kan forme jointen med mixet, og man har en meget bedre styrring med det. For at besvare spørgsmålet i overskriften, så lærer du at rulle foran mixerbakken, det kræver bare lidt øvelse. Vil foreslå dig at købe en pakke papir og filter eller hvad du bruger, og så lave et mix og sidde og rulle joins og hælde mixet ud igen, til du har lavet en joint du kan stå inde for, evt. ryge den, og så rulle videre på samme måde indtil der ikke er mere papir. Så skulle det gerne begynde at sidde i fingrene.
Det må jo være et spørgsmål om hvordan man har lært det. Jeg ville ikke på nogen måde kunne se hvordan jeg skulle, kunne rulle en joint med mix i:)
Desuden så synes jeg det er en kæmpe hån at bruge færdiglavet cones. Måske hvis du har nogle virkelig gode nogle det holder, men dem fra 7/11 de er virkelig triste, og smadrer din joint fuldstændig.
Det er altså ikke forbandet svært. Hvis det er så køb nogle xl filter og blå papir, bliver 5x nemmere, og man skal ikke sidde og bakse med det. ( du kan ikke lave dit eget filter, så skal du hvertfald bruge godt med tid på det )
Men forhelvede. Stramt filter. Den ende der flapper ud fra filteret, der sætter du dit papiret ( ikke siden hvor du slikker) - Så skal du bare sørge for at få det rullet stramt rundt forneden om filteret ( her kan den skabe lidt problemer med cone formen ) her ruller du den hele vejen rundt, og ser det ikke godt ud forneden, kan du stikke en finger ned i conen for enden og hive det lidt ud, så det bliver helt perfekt. Herefter er der en lille "lap" nede ved filtret - Løsner du grebet om filtret, kan du nu trække op og ned i flappen. Nedaf bliver den self til en stor cone, op af trækker det hele sig sammen og får en lille cone

Når du har ønsket resultat slikker du den bare. Her kan det igen være en fordel at strække lidt i conet, hvis den er kommet ud af form. Håber det var lidt hjælp, god ryger!
( det afgørende er et godt filter )