Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 14:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
[ Billede ]

U like the font?

Ikke rigtigt. Jeg synes ikke det er særlig pænt eller fedt, og så er det også kedeligt. Sorry! :(

Ide til et simpelt og let genkendeligt logo (undskylder hvis det er pissestort):

[ Billede ]

Jeg er vild med det, især fordi det er simpelt, nemt, flot, og nemt at tegne.
Som du selv siger: "Let genkedeligt". Virkelig fedt logo, men kræver de originale farver selvfølgelig.

Helt sikkert min favorit, hvad angår logo. :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
[ Billede ]

U like the font?

Ikke rigtigt. Jeg synes ikke det er særlig pænt eller fedt, og så er det også kedeligt. Sorry! :(

Det kan godt være at det grafisk ikke er så pænt endnu. Men det har potientiale for at blive godt.

Jeg synes i hvertfald at ideen med at bruge molekylemodeller som font, er det bedste bud på en font indtil nu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Citat:
Sorry! :(

Dont be. Jeg er taknemmelig for at du siger din ærlige mening og ikke bare skamroser. Synes selv det er en fed nok font og mener den ville passe godt ind hvis psychedelia var all about chemistry, men der er jo mere til og jeg tænker selv at den måske bliver en lille smule for nørdet. Den har også lidt sådan et gamer-look over sig, som måske tiltaler en del yngre fyre, men frastøder andre (formoder jeg). Vi må se hvor det bærer hen, nu er den ihvertfald med i idebanken og hvis nogen kan se noget potentiale skal de bare gå amok med den.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Citat:
Sorry! :(

Dont be. Jeg er taknemmelig for at du siger din ærlige mening og ikke bare skamroser. Synes selv det er en fed nok font og mener den ville passe godt ind hvis psychedelia var all about chemistry, men der er jo mere til og jeg tænker selv at den måske bliver en lille smule for nørdet. Den har også lidt sådan et gamer-look over sig, som måske tiltaler en del yngre fyre, men frastøder andre (formoder jeg). Vi må se hvor det bærer hen, nu er den ihvertfald med i idebanken og hvis nogen kan se noget potentiale skal de bare gå amok med den.

Jamen ingen tvivl om ideen er pisse god, og det er også rigtig cool med chemistry. Synes bare det ser så kedeligt ud af en eller anden grund.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg foreslå vi bare bruger Helvetica.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg foreslå vi bare bruger Helvetica.

Billede

Dedikeret medlem

i skal have et billede af min pik som logo med påskriften "narko til folket", det er noget der dur!

knarkdrengen har gang i noget fedt der, kan bare ikke lide skrifttypen, jeg foreslår windows system font eller c64.

og Cubensis' "P" er også rigtig godt det kan også nemt bruges som icon til siden.

fuck nu det total ækle gamle 90'er streetart der er blevet discount og handelsvarer i føtex.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

i skal have et billede af min pik som logo med påskriften "narko til folket", det er noget der dur!

knarkdrengen har gang i noget fedt der, kan bare ikke lide skrifttypen, jeg foreslår windows system font eller c64.

og Cubensis' "P" er også rigtig godt det kan også nemt bruges som icon til siden.

fuck nu det total ækle gamle 90'er streetart der er blevet discount og handelsvarer i føtex.

Fed ide Smurf3000!

Jeg prøvede at lave et logo af din pik med påskriften "narko til folket". Der blev dog kun plads til "nar" og så var der ikke mere pik tilbage :lol:

ontopic: Det sidste logo jeg lavede (det med den sorte bølge m. diamanter) er blot for at sidde og lege lidt med illustrator og lave noget spas. Jeg regner slet ikke med, at det bliver taget op i overvejelserne, hvis et nyt logo bliver udvalgt.
Faktum er jo, at logoet viser, hvad der i høj grad snakkes om herinde. Men min opfattelse er den, at Psychedelia.dk gerne vil udstråle HR og derfor ikke kan forgude de psykedeliske stoffer rent visuelt i logoet. Måske tager jeg fejl?

Ellers hvad siges der til denne pendant til Sundhedsstyrelsen?

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ontopic: Det sidste logo jeg lavede (det med den sorte bølge m. diamanter) er blot for at sidde og lege lidt med illustrator og lave noget spas. Jeg regner slet ikke med, at det bliver taget op i overvejelserne, hvis et nyt logo bliver udvalgt.
Faktum er jo, at logoet viser, hvad der i høj grad snakkes om herinde. Men min opfattelse er den, at Psychedelia.dk gerne vil udstråle HR og derfor ikke kan forgude de psykedeliske stoffer rent visuelt i logoet. Måske tager jeg fejl?

Tjaeh, det gør du i hvert fald til dels. Jeg synes godt vi kan vise nogle svampe og planter i logoet, vi er jo brugere, ikke bare en flok akademikere med løftede pegefingre, og dermed adskiller vi os jo væsentligt fra f.eks. Sundhedsstyrelsen. Vi skal stå ved hvem vi er, og vi skal lave et logo som vi selv synes er fedt, ikke som vi tror politikere eller diverse styrelser kan lide.

Apropos sst, så kan vi måske bruge dit seneste forslag til logo på en brochure vi kunne udgive, som svar på Sundhedsstyrelsens narkoinformation.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De planter på banneret virker afstigmatiserende. Det ville være virkelig dumt at gå stille med dørene. Helt misforstået. Se bare på bøsserne og deres gay-pride. Jeg siger ikke vi er bøsser, men ja i ved vel hvad jeg mener. Det er det der med at komme ud af skabet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Tjaeh, det gør du i hvert fald til dels. Jeg synes godt vi kan vise nogle svampe og planter i logoet, vi er jo brugere, ikke bare en flok akademikere med løftede pegefingre, og dermed adskiller vi os jo væsentligt fra f.eks. Sundhedsstyrelsen. Vi skal stå ved hvem vi er, og vi skal lave et logo som vi selv synes er fedt, ikke som vi tror politikere eller diverse styrelser kan lide.

Apropos sst, så kan vi måske bruge dit seneste forslag til logo på en brochure vi kunne udgive, som svar på Sundhedsstyrelsens narkoinformation.

Fedt!

Haha, i må bruge det lige som i vil. Jeg tror dog ikke, at man bare lige uden videre må benytte den lukkede kongekrone uden "tilladelse" :whogives: . Men sig til, hvis der skal laves en folder, så vil jeg gerne give et nap med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha, i må bruge det lige som i vil. Jeg tror dog ikke, at man bare lige uden videre må benytte den lukkede kongekrone uden "tilladelse" :whogives: . Men sig til, hvis der skal laves en folder, så vil jeg gerne give et nap med.

Man kan måske udskifte kronen med en svamp eller lignende... Men udover det, så bruger sst jo stregen korrekt over u'et, det ser lidt underligt ud når det står over s'et i Psychedelia. Men jeg synes ikke det er en dårlig ide med et logo der ligner Sundhedsstyrelsens, hvis vi skal bruge det til det nævnte formål eller lignende.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Saadan en folder ville vaere en rigtig fed maade at kunne introducere sitet paa. Saa moeder vi op som frivillige til festivaller og deler dem ud sammen med vand ud til dem der ser ud til at kunne bruge det.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Knarkdrengen, Cubensis> :D Virkelig sprøde forslag, godt arbejde! Admins diskuterer pt lidt hvilke signaler vi ønsker at sende med nye logoer.
Noget simpelt med høj genkendelsesværdi vil være rigtig fint - alá Cubensis' sidste logo. Noget "seriøst" udseende i stil med Knarkdrengens sidste forslag kan være godt at bruge i visse sammenhænge, men vil næppe være helt repræsentativt for forummets normale funktion og tone - men godt at have i baghånden. Vi diskuterer lidt, og prøver at se om vi kan finde fælles fodslag om den ønskede signalværdi.
Tak for forslagene indtil videre, jeg synes der er rigtig meget godt imellem!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg synes stadig at de bedste af de bedste bliver mulige at vælge når man skal have en t-shirt. Jeg har svært ved at sige hvilke logo der er bedst for allesammen er gode på hver sin måde. Jeg synes der skal være en afstemning om de 5 bedste og dem der bliver valgt skal være dem man kan vælge i mellem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu er det snart 2014 og ikke 1998 længere, så jeg tænkte om vi ikke skulle ha et animeret logo/banner istedet for?

Jeg vil hvertfald gerne give det et forsøg, hvis der er stemning for det. Det er også lidt mere mit område.

Medlem
Brugeravatar

Billede

og de svære slipper fri.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skyggen: Langsommere, mindre pulserendebevægelse, mere organisk, evt. med en lillebittemini smule variation i farven. Det gad jeg godt se! :D

Hvad angår baggrunden: Kan du få de der solstråler til at ligge bag baggrundsornamenteringerne?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fandme nice Skyggen! Fed baggrund.

Ligesom Cubensis skriver, så en lidt langsommere pulsering ville gøre en stor forskel. Hvilket program bruger du til at tegne i?

Medlem
Brugeravatar

Mange tak. Det er svært at få det til at se flydende ud - kommer nemt til at lede tankerne hen på al den grimme, blinkende julepynt, der for tiden bedækker mange huse. :)
Men jeg har prøvet at gøre animationen langsommere, og har også på Cubensis' opfordring, sat bagggrunden længere mod forgrunden. ;)
Billede
Edit: Og hvis billedet hakker er det browserens/computerens skyld. Alt er tegnet i photoshop.

og de svære slipper fri.

Senest rettet af Skyggen 12 dec 2013 00:28, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]