Hej folkens og velkommen!

Som sagt i titlen er dette mit første indendørs grow, og jeg udfører dette opslag på min mobil, så i må lige bære over med stavefejl osv, da min ordbog ofte synes at den ved bedre end jeg :b - tak på forhånd!
Jeg har bygget mit eget grow room ud af almindelige 5x10 bjælker som skelet og nogle mdf plader som vægge og døre

Har fugt og lugt "kontrollerende" udsugning og godt med indsugning.
Som lys bruger jeg 600w hps, dual spektrum pære og en ballast som passer til.
Mediet jeg dyrker i er 25% fint sand 25% leca og 50% pottemuld.
Et billede af det hele
- [
Billede ]
- [
Billede ]
Jeg startede ud med at spire dem imellem fugtig papir og derefter lagde jeg tallerkener udenom.
De spirede, jeg valgte de dårlige/ældre fra og fokuserede på de frø som var klar efter de 3 dage jeg ventede, det vil sige - 3 Vanilla kush - 3 Pineapple chunk - 2 Diesel ryders.
De har fået rootjuice og sådan til at udvikle et godt rodsystem.
Der er nu gået 10 dage og de vokser så fint, de er helt grønne når jeg kigger i mørke perioden
Her er lidt billeder af mit grow room og selvfølgelig lidt photoshoot af de små tøser =)
På det første billede kan i se mine Vanilla kush, de har fået lidt bølgede blade efter de er begyndt at fokusere på de nye skud, er dette normalt ?
Vanilla Kush
-11dage- [
Billede ]
-14dage- [
Billede ]
Pine Apple Chunk
-11dage- [
Billede ]
-14dage- [
Billede ]
Diesel Ryder
-11dage- [
Billede ]
-14dage- [
Billede ]
Ser det ellers ud som det skal ?
Har de den rette størrelse, er de udviklet korrekt i forhold til hvor langtid de har stået ?
Kommenter endeligt alt hvad I har at sige intet er dårligt kritik i mine ører eftersom dette er mit første indendørs grow