Hold da op, det var lidt af en tur - måske liiidt for meget af det gode
Allright, jeg tror ikke du skal være bange for at have pådraget dig en permanent hjerneskade, da MDMA er forholdsvist ugiftigt, selv i store mængder. Jeg tror dog desværre godt du kan regne med, at du har fået nedreguleret dine serotonin receptorer, hvilket betyder at du i fremtiden vil skulle tage større mængder MDMA for at opnå samme ønskede effekter som du førhen har stilet efter.
Hvis jeg var dig, ville jeg få anskaffet mig noget 5-htp så hurtigt som muligt, så du kan få genopfyldt dine serotonin depoter igen. I mellemtiden bør du spise 5-htp-holdig kost, som f.eks. bananer, men selvfølgelig også andre sunde fødevare, som grøntsager, frugter, nødder osv.
Derud over ville jeg indtage C vitaminer enten i form af kosttilskud eller fra rigtig appelsin juice, ikke det der kunstige E-BS med tondsvis af sukker i.
Bodymin fra bodylab er også et super godt kosttilskud jeg vil anbefale, det indeholder b.la. B6, Magnesium, Zink, Chrom, samt mange andre vitaminer og mineraler.
Jeg kan selvfølgelig ikke fortælle dig hvor du kan anskaffe dig de forskellige kosttilskud, men google er jo altid en hjælp..

EDIT: Og så skaf dig dog en vægt, for ..... !

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.