Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 09:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej MissHalabi, dette board er for seriøse henvendelser, og der er meget i det du skriver som ikke giver mening. F.eks. at du skriver:

Citat:
Jeg syntes skyllemidlet duftede godt, og blev ved med at dufte til det hver gang jeg skulle vaske tøj. efter et halvt år tid, valgte jeg så at smage på detm, og det smagte lige som jeg forventede, pisse godt.

Her falder kæden jo af, for skyllemiddel smager AD HELVEDE TIL! Duft og smag følges ikke altid ad, og i tilfælde af sæber, parfumer, viskelæder o.l. er smagen ikke god, selvom det lugter godt. Jeg er derfor overbevist om at du tager pis på os.

Citat:
Jeg får altid sådan en rar følelse når jeg har drukket et låg, og det som om det tager al stressen væk.

Dette er virkelig langt ude. Hvis man endelig kan få skyllemiddel ned, vil tensiderne irreterer mavens slimhinde så meget, at man får ondt i maven. Det vil højest sandsynlig give dig kvalme og ubehag.

Måske er dit problem et helt andet end det du umidelbart skriver.. f.eks. lystløgneri og et stort behov for at skabe opmærksomhed og medfølelse fra dine omgivelser?

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Haha, godt observeret Fanny ;)

Til trådstarter: var det iøvrigt ikke dolol du var afhængig af?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak psyduck.
Jeg ville selv ha' fortalt om hende, da jeg havde set det for 1-2 år siden. Jeg ku' bare ikke huske hvad programmet hed.

Dedikeret medlem

Haha, godt observeret Fanny ;)

Til trådstarter: var det iøvrigt ikke dolol du var afhængig af?

Nemlig men tror det er lettere at fyre noget lort af en forholde sig til det egentlige problem, for den kommer jo til at gøre nas (hvis ellers den del er sand) :roll:

Site Admin
Brugeravatar

Ok, det er godt nok den særeste afhængighed jeg har set! Men ja, i en tid hvor vi bliver mere og mere distanceret til naturen, og udvikler perverterede og neurotiske lyster, vil lysten til at rense sig indvendigt vel også kunne dukke op?

Måske virkede bamseline-reklamerne bare lidt for godt på nogen.. :?

Hilsen Fanny

Site Admin
Brugeravatar

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
For lige at vende tråden tilbage til emnet og være lidt seriøs:
Der er faktisk mange folk der er afhængige af f.eks skyllemiddel, vaskepuler, sæbe, stof, skum madrasser og meget andet "underligt".

Flere har nævnt tv-programmer og delt links - som er gode nok. Mange af dem som indtager f.eks skyllemiddel og vaskepulver, syntes faktisk at det smager ok godt. Mange af jer ved udemærket godt at psyken kan blokere en del ubehagelige sanseindtryk - især i forbindelse med misbrug/afhængighed.

Nu ved jeg ikke om det bare er en joke - men hvis man alligevel skal bruge lidt tid på at kommenterer, hvorfor så ikke komme med brugbar info, i stedet for at joke med det? Det er helt ærligt - fucking dårlig HR!

Selvom du er bange for at gå til lægen med det, så er der ikke meget andet at gøre. Han/hun vil sikkert blive meget bekymret for dit helbred, lige med det samme du fortæller hvad der foregår. Lægen vil sku ikke grine ad dig og gøre nar, nok nærmere få dig henvist til sygehuset for at få din krop tjekket for skader og derefter hjælpe dig videre med med en psykolog, eller et decideret center for folk med tvangstanker og tvangshandlinger.

Jeg krydser fingrer for at du opsøger din læge og tager skridtet mod at blive fri for dit problem.
Hvis du bare joker: Få dig en anden hobby.

Mvh

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beyond Fractals
Stop omgående og tag til lægen før du dør man, din lever må da allerede være vold kneppet :!:

enig!

Medlem

Hej MissHalabi, dette board er for seriøse henvendelser, og der er meget i det du skriver som ikke giver mening. F.eks. at du skriver:

Citat:
Jeg syntes skyllemidlet duftede godt, og blev ved med at dufte til det hver gang jeg skulle vaske tøj. efter et halvt år tid, valgte jeg så at smage på detm, og det smagte lige som jeg forventede, pisse godt.

Her falder kæden jo af, for skyllemiddel smager AD HELVEDE TIL! Duft og smag følges ikke altid ad, og i tilfælde af sæber, parfumer, viskelæder o.l. er smagen ikke god, selvom det lugter godt. Jeg er derfor overbevist om at du tager pis på os.

Citat:
Jeg får altid sådan en rar følelse når jeg har drukket et låg, og det som om det tager al stressen væk.

Dette er virkelig langt ude. Hvis man endelig kan få skyllemiddel ned, vil tensiderne irreterer mavens slimhinde så meget, at man får ondt i maven. Det vil højest sandsynlig give dig kvalme og ubehag.

Måske er dit problem et helt andet end det du umidelbart skriver.. f.eks. lystløgneri og et stort behov for at skabe opmærksomhed og medfølelse fra dine omgivelser?

Hilsen Fanny

Bare fordi du synes det lyder mærkeligt kan det jo sagtens være rigtigt, går ikke ud fra du har smagt vaskemiddel så derfor må det være lidt svært at give din mening om hvordan det smager. Når folk har en trang til noget psykisk kan de aktuelle sanser godt blive manipuleret vil jeg tro.
Der er folk der er afhængige af at spise kridt, jord, kalksten, plactic, listen er lang og lyder fucked up men derfor kan folk altså godt have problemer alligevel.

Til trådstarter, Du bliver nød til at søge en psykolog hurtigst muligt.

Medlem

Citat:

Citat:

Hilsen Fanny

Bare fordi du synes det lyder mærkeligt kan det jo sagtens være rigtigt, går ikke ud fra du har smagt vaskemiddel så derfor må det være lidt svært at give din mening om hvordan det smager. Når folk har en trang til noget psykisk kan de aktuelle sanser godt blive manipuleret vil jeg tro.
Der er folk der er afhængige af at spise kridt, jord, kalksten, plactic, listen er lang og lyder fucked up men derfor kan folk altså godt have problemer alligevel.

Til trådstarter, Du bliver nød til at søge en psykolog hurtigst muligt.

Desuden hvis nu at det er seriøst fra trådstarter, så synes jeg det er mega dårlig stil for det første at gøre grin med ham, og derefter beskylde ham for alt muligt andet. Du er en usympatisk hippie, som på ingen måde fortjener at være såkaldt "moderator" her på siden. Fy for fanden

Site Admin
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke om det bare er en joke - men hvis man alligevel skal bruge lidt tid på at kommenterer, hvorfor så ikke komme med brugbar info, i stedet for at joke med det? Det er helt ærligt - fucking dårlig HR!

Ingen grund til at bande og pege fingrer af andre her.. God HR er også at gennemskue når folk bluffer. Ingen her prøver at give dårlig HR, men der har været mange fake-poster gennem tiden, hvor jeg synes det er bedre at skære igennem, end at kører med på den.

Jeg er stadig skeptisk.. bare fordi man kan se YouTube videoer om emnet, og se hvordan en ung pige spiser vaskepulver, ved vi jo rent faktisk ikke, om det ER vaskepulver hun har på fingrene?

Men ok, her er god HR: For alle som føler at de af en eller anden grund skal fylde deres krop med menneskeskabt kemi.. Se denne dokumentarfilm af Stefan Jarl - Underkastelsen. Den er skræmmende og viser hvor meget lort vores krop fyldes med, bare ved at være en del af dette samfund. Man får i hvertfald ikke lyst til at fylde sig med flere kemikalier end højest nødvendigt.
Første del:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zTMRi0ElqTk [/youtube]
anden del:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OdZao0D5MRE [/youtube]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg tror sgu ikke det der program holder. jeg har set næsten alle sammen sidste vinter da jeg kedet mig gevaldigt og ikke kunne tro mine egne øjne da jeg så en kvinde der drak benzin HVER DAG ! flere tåre af dunken... what ?!?!? en dame der drak neglelak-fjerner, en der drak KUN sit eget urin - skyllede sine øjne i det i shotsglas, vaskede sig i det, og mente udelukkende at man kunne overleve på det, en anden der levede af KUN kattemad... helt ærligt ? det mærkeligste ved det hele er at når de går op til lægen får de at vide alt det der kunne ha været sket men ikke i 1 program ud af de mange har jeg set en eneste være syg, have symptomer, andet end (jeg kan bare ikke stoppe) det må simpelthen være fup ! benzin ? jeg mener ? der går sgu da ikke længe før hjernen slukker helt og organer brydes ned, hun så da også ret ligbleg og syg ud men jeg tror hun havde gjort det i over et år, hun burde jo være støv man :lol: tror jeg.... jeg stoler ikke på det program, som også var det første jeg kom til at tænke på da jeg så denne tråd.

Site Admin
Brugeravatar

Der er masser af fup inden for den slags videoer. Det er kun sundt at være skeptisk, for det afslører en hel anden form for afhængighed: nemlig afhængighed af at skabe sensationer og opmærksomhed.
Fra det virkelige liv kender jeg en fyr som i mange år gik rundt og bildte folk ind at hans far havde tvunget ham til at sutte sin pik gennem hele barndommen. Senere viste det sig at han havde opdigtet det hele, fordi han godt ville have folks medlidenhed, og i øvrigt skammede sig over at have vokset op i et helt almindeligt kedeligt forstadskvarter med helt almindelige søde forældre. Den sidste jeg hørte han bildte folk ind var at han var syg af cancer og kun havde få år igen. Det løj han med over for sin kæreste og to børn, ind til hun snakkede med lægen, som afslørede at manden aldrig havde fejlet noget sådan. Undervejs havde han klippet sig selv skaldet for at folk skulle tro det var kemoén der fik hans hår til at falde af.
Så ja, nogen er afhængig af løgn, og de skal også hjælpes – ved at man i første omgang gennemskuer dem, og afviser deres historie. Problemet er at man altid er i tvivl..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Joke eller ej, så omhandler dette forum psykoaktive stoffer. Ikke vaskepulver, akryl, polyurethan etc.

Emnet er hermed låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]