Citat:
"anarkisten, du burde efter min mening fjernes fra sitet for at lukke alt det bæ ud, du ender med at sige noget herinde en dag nogen rent faktisk lytter til og kommer galt afsted af, du er helt væk."
"I afsnit b under retningslinjerne, står der noget spændende som anarkisten burde læse."
"Det lyder som om du selv har volds manipuleret din egen overbevisning og opfattelse, og ikke vil kendes ved sandheden, så du kan have samvittigheden i behold når du ryger. Det du skriver er langt, langt ude."
"Eller den hjernevask som man har påført sig selv via selv valgte omgivelser."
"Nu vil jeg lade jer andre om at tage jer af barnet. Jeg er desværre uden den store erfaring med børneopdragelse."
"My ass. Mundlort. Selvhævdende, arrogant og bedrevidende."
Fra boardregler:
Ingen personlige angreb - Ingen gider læse jeres indbyrdes skænderier, så hold disse væk fra boardet!Alligevel får jeg altid slettet indlæg, og høre på blæste tosser, men man kan vel ikke forvente andet når forumet handler om stoffer, og det så også består af folk der tager alskens stoffer
Hvem sladre man til for mobning?

Hold da op, du klager altid selv over systemet, og her har vi et der er lidt mere fleksibelt, og det er heller ikke godt nok?
Det er fordi det her ikke bare handler om en indbyrdes kamp, det handler om at du er på et forum, hvor alt kan fortolkes frit, og der måske sidder en 15 årig dreng, og bare leder efter en undskyldning for at ryge. Så kommer der sådan en kåd "se op til i den alder" type, som dig, og siger "GOGO, den er god nok!", hvorefter de hopper lykkelige lige ned i et misbrug.