Hvad tror du selv sherlock?
Hva' så kaptajn? Nu har der været påstande i tråden(som er pist?) om at cannabis i sig selv hæmmer immunforsvaret, og at al form for rygning gør det samme.
Eftersom at cannabis virker både længere og kraftigere ved oral indtagelse, må man vel også få en længere og kraftigere nedsættelse af immunforsvaret... Det giver i hvert fald mening i mit hovede.
Grunden til at jeg spurgte er, at jeg ikke ved om man kan sammenligne de to hæmninger af immunforsvaret, eller om andre ting spiller ind, om man så derved kan konkludere om den ene er bedre end den anden...
Jeg ser frem til at du udrydder al min tvivl!
Nu er det åbenbart sådan, at alle der har et tastatur, tror de skal udbrede deres myter. Disse vage antagelser har jeg slettet, så folk der ikke gør sig den umage at spørge efter kilder på forskning tror det er fakta.
Hvis man anvender cannabis produkter korrekt som medicin, bliver man ikke påvirket. Jeg er endnu ikke stødt på forskning, der tyder på at cannabis produkter skulle nedsætte ens imunforsvar ved oral indtagelse eller udvortes brug. Så hvis man anvender lidt logik, ville oral indtagelse være at foretrække, ved svageligt helbred.