Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jep, så er vi på den igen.

Jeg har fået en uges pause på min efterskole, og var så dum at indtage hash på hjemrejsen.
De tager pis prøve på mig når jeg kommer du på skolen igen da de har fået mistanke om det.

Jeg er bevidst om at der er andre tråde som denne ude på siden, men jeg kunne ikke finde løsningen på mine spørgsmål i nogle af dem.

Jeg sidder lige nu og indtager 200ml citronsaft og kom til at tænke på noget.

1. Kan man drikke vand lige bagefter indtagningen af citronsaft uden at opløse syren som skulle rense ens urin?
2. Er 200ml nok?
3. Skal man først "Pisse" citronsaften ud igen inden at det har haft nogen virkning, eller skal man drikke det lige inden testen for at forvirre den?
4. For man ondt i maven af at drikke så meget rent citronsaft?
5. Kan man blande det op med vand? (Tvivler meget da det kan opløse syren).

Håber at i har tid til at hjælpe en gammel gut i nød.

Medlem

det var da dumt det med citronsaft ved jeg ikke engang om virker men kunne forstille mig at det virkede på den måde at det ændre ph værdien i din urin og testen så ville give forkert udslag kommer også an på hvilken test nogen viser også ph værdig og ja du får ondt i maven af alt det citronsyre

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hvis du ikke ryger i pausen og du kun havde røget den ene gang, altså du ikke har haft noget misbrug kørende, så burde du teste negativt når du komme tilbage på skolen. Så ingen grund til panik og citronsaft, som vist i øvrigt heller ikke virker...

Junior medlem

Har dog røget et par gange efterfølgende..

Junior medlem

Har haft et misbrug på 2 år, så stoppede jeg i 3 måneder begrund af skolen. Og nu var jeg så dum at gøre det igen.

Moderator
Brugeravatar

hvor lang tid er det siden du har røget, hvor tæt var de to gange og hvornår skal du testes?

Junior medlem

Jeg røg så sent som i går.

Har drukket vand hele dagen for at kunne pisse det ud.

Junior medlem

Regner med at blive testet i løbet af kommende uge.

Moderator
Brugeravatar

Hvis du lader være med at ryge igen kan du måske godt slippe igennem... Jeg tror du straffer din krop unødigt ved at køre alt det vand igennem, så vidt jeg er informeret, har det ingen reel effekt. Drikker man meget vand nogle timer før, kan man måske være heldig at metabolitterne er så fortyndede i urinen at prøven ikke kan måle dem, men som regel bliver man jo kaldt op til prøve uden varsel og om morgenen hvor ens urin er allermest "beskidt" så at sige... Pas på du ikke får vandforgiftning...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
her er et lille tricks some jeg plejede at bruge når jeg skulle testes. køb en lille gennemsigtig slange tape en condom med pis i om slangen tape den lille slange fast under pikken sån det ikke kan ses. hav condomet nede ved løgene sån du kan presse en smule på comdomet. så det ligner du pisser. med mindre de tjekker din pik kan det ikke ses. kræver dog rent pis af en du ved ikke fejler testen.

hvis du er pige så glem den her, og spil totalt fornærmett hvis de vil kig ind ad døren mens du skal pisse i den.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
THC'en sidder i kroppen op til 6 uger efter så hvis du røg i går er chancen ikke stor for at slippe igennem.
Du kan få fakepis til durgtests osv. prøv at find noget der hedder "clean urin" Jeg ved ikke om det er pengene værd men går det så går det.

Ps. Pedobear, jeg elsker dit boligkvarter.

Junior medlem

Det med at drikke meget vand vil jeg efter egen erfaring så at sige virker.

Problemet ligger nok mest i at der er en lærer under opsyn hele tiden, og har lov til at direkte kigge på min pik imens at jeg urinere i koppen.

Jeg er klar på selv de mest smertefulde metoder, så længe at urinen bliver ren inden testen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
hvis nogen skulle stå og se på at jeg tissede ville jeg spille ekstremt blufærdig, sige jeg ikke kan tisse når andre kigger på og det de udsætter mig for er et stærkt psykisk press der ender med at gøre mig meget dårlig, jeg ville nægte at gøre det og sige at de måtte hellere smide mig ud af skolen med det samme - hvis man altså skal vise sit lem for at blive = nej tak - især når man nu slet ikke har indtaget det der cannabis, så er det da en ydmygende oplevlse, at være mistænkt for at indtage NARKOTIKA er da pinligt nok :mrgreen:

for mange år tilbage da jeg gik på efterskole nægtede jeg urinprøven, nok fordi jeg havde røget næsten alle inden jeg blev "overrasket" og blev fortalt at jeg skulle tage sådan en, nævnte dog intet om blufærdighed og alt det der, jeg blev bare mobset og sagde at de måtte smide mig ud hvis det var det de blev nød til, de tænkte over det i lidt tid og jeg fik en advarsel for.. ikke at ville pisse... lol... men det er self slet ikke sikkert at du er så heldig.

Junior medlem

Håber bare at den viser negativ, er blevet så glad for det sted og de mennesker jeg har mødt.

Dedikeret medlem

her er et lille tricks some jeg plejede at bruge når jeg skulle testes. køb en lille gennemsigtig slange tape en condom med pis i om slangen tape den lille slange fast under pikken sån det ikke kan ses. hav condomet nede ved løgene sån du kan presse en smule på comdomet. så det ligner du pisser. med mindre de tjekker din pik kan det ikke ses. kræver dog rent pis af en du ved ikke fejler testen.

hvis du er pige så glem den her, og spil totalt fornærmett hvis de vil kig ind ad døren mens du skal pisse i den.

Hahaha jeg pissede engang i et kondom for min bror men det sprang efter det havde ligget en times tid eller sådan xD det er ikke noget jeg vil foreslå at prøve haha! :D

Det gav dog et godt grin at se min bror rende rundt og tørre mit pis op :D

Senest rettet af Patrix 13 apr 2013 00:35, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Håber bare at den viser negativ, er blevet så glad for det sted og de mennesker jeg har mødt.

gladere end når du har røget dig skæv ? for så synes jeg du skulle overveje at holde helt op med at ryge tjald imens du går på skolen, det vil også i det længere løb gøre dig godt og sørge for du bliver mere instand til at være til stede i nuet og nyde de gode stunder, det behøver man langt fra cannabis til, der ofte bare kan slørre tingende, og minder.

jeg kender efterhånden mange der har gået på efterskoler og som er blevet smidt ud pga en lille joint, det gav dem jo (de fleste af dem) en lang tid i sorg over at savne venner og fælleskabet der er sådan et sted, som er en rigtig sund ting at have.

pak bøllehøen sammen, det har du hele livet til at prøve, du kan ligesom ikke starte på efterskole når du fylder 30 fordi du lige missede det ;) held og lykke med testen !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen

Trods dine gode venner og oplevelser vil du heller tag den risici at blive skæv og smidt ud end at holde sig fra euforiserende stoffer og bevare den gode tid.

Held og lykke.

Moderator
Brugeravatar

THC'en sidder i kroppen op til 6 uger efter så hvis du røg i går er chancen ikke stor for at slippe igennem.
Du kan få fakepis til durgtests osv. prøv at find noget der hedder "clean urin" Jeg ved ikke om det er pengene værd men går det så går det.

Ps. Pedobear, jeg elsker dit boligkvarter.

http://www.med24.dk/narkotest-sporingstid

Citat:
* Cannabis/Hash (THC) binder sig til kroppens fedtvæv. Ved regelmæssigt brug (dagligt) vil mængden af THC derfor ophobes i kroppen og vil kunne spores i urinen i 3 til 4 uger. Den angivne detektionstid på 5-7 dage er derfor relateret til personer som kun anvender stoffet i enkeltstående tilfælde.

Det er kun tunge misbrugere der tester positiv i så lang tid som du nævner der.

Medlem

jeg har kendt en der testede positiv selv efter 2 måneder men hun havde også røget meget

Medlem

Køb noget kridt som læreren bruger til at skrive på tavlen med, knus det til støv og kom det ned i urinprøven, den har virket for mig men der er jo ingen garanti :s

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]