Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: oxycondone?
Junior medlem

Får normalt oxycontin 40mg og får det stadig af lægen. Men eftersom der er kommet alle dine nye præperater, nu eftersom patenten er udløbet for oxycontin, så er det muligt at købe andre præperater til meget billige penge. Men de sidste jeg prøvede, var der puttet så meget fyldestoffer i, at de ikke var til at suge mere.

Er der nogen som ved hvilke et produkt man skal købe af de billige præperater oxycondone, som ikke har alle de fyldstoffer og som ligner oxycontin mest????

På forhånd Tak Faz

Medlem
Brugeravatar

Det er sikkert dem der hedder Teva du har fået, der er i hvert fald alt muligt i for at undgå at man misbruger dem. Jeg har fået nogle fra Achino som jeg synes virker fint, det er bare pisse træls at ødelægge depotformuleringen, da det lige som teva er sådan nogle små meget hårde kugler oxy'en er indkapslet i. Så vidt jeg lige kan læse mig til på medicin.dk er der ikke rigtig nogle hjælpestoffer i dem fra lannacher, men det kan du jo selv undersøge nærmer :-)

Edit: Desuden så koster dem fra lannacher ikke en skid! Omkring det halve af de næst billigste, så det skader vel ikke at give dem et forsøg.

Dedikeret medlem

Jeg ville os sige dem fra acino er fine havde nogle her den anden dag og jeg syntes de var meget nemmere at knuse end de "normale" oxycontin ! og syntes de er fremragende at suge :P Dog foretrækker jeg at æde min oxycodon !

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
OxyContin er det eneste der dur' !

Dedikeret medlem

OxyContin er det eneste der dur' !

Arrrr ! Vi kan vel godt blive enige om at så længe tabletterne indeholder det samme så er det lige meget om de hedder det ene eller andet ? ;)

Medlem

kool skrev:
Jeg ville os sige dem fra acino er fine havde nogle her den anden dag og jeg syntes de var meget nemmere at knuse end de "normale" oxycontin ! og syntes de er fremragende at suge :P Dog foretrækker jeg at æde min oxycodon !

Jeg har ligesom dig også haft fingrene i nogle 'Acino Oxycodonhydrochlorid', og synes også de er ret nemme at knuse og bryde depoteffekten på samt. sniffe. Tabletterne er lidt større end oxycontin, og man får derfor lidt mere pulver i snudeskaftet, hvis man indtager det nasalt. Men udover det er der ingen problemer :-)

Dedikeret medlem

kool skrev:

Jeg har ligesom dig også haft fingrene i nogle 'Acino Oxycodonhydrochlorid', og synes også de er ret nemme at knuse og bryde depoteffekten på samt. sniffe. Tabletterne er lidt større end oxycontin, og man får derfor lidt mere pulver i snudeskaftet, hvis man indtager det nasalt. Men udover det er der ingen problemer :-)

Syntes godt nok ikke der er meget mere pulver end ved de gule OC :P men okay kan da godt være nu er det ikke så tit jeg bruger dem såååe :P

Junior medlem

Når jeg knuser dem fra Acino, så bliver det sådan nogle små kugler i stedet for helt fint pulver. Jeg kan sniffe 2x 40 mg. af dem uden den store effekt. Normalt kan jeg nøjes med 20-30 mg. Hvordan får i ødelagt de små satans kugler?!

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
En morter er vejen frem :)

Medlem

Jeg har prøvet lidt af de andre piller med oxycodone. Mange af dem fik jeg vsnvittigt ondt i hovedet af. Det skal siges at jeg lider af Hortons Hovedpine, så ved ikke om det har spillet ind på en eller anden måde. Men jeg er gået tilbage til OxyContin og OxyNorm. At spare lidt pengeog få en hovedpine ud af det, er ikke det værd i mine øjne.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Man kan også bruge narkoman metoden, hvor man knuser pillerne mellem 2 skeer. Hvis du ikke allerede er afhængig, så skal du vide at det er et helvede, når du bliver hooked på stoffet. Bare spørg Obama herinde, det er ikke for sjov.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jep, det er noget forbandet lort at blive hooked på! Virkelig virkelig noget lort, pludselig går det fra en gang i måneden, til en gang i ugen, til en gang om dagen, til at det er det første du gør når du står op og det sidste du gør inden du går i seng. Er fandme glad for at jeg er kommet ud af det lort! Men for helved det var en lang og sej kamp!

OT:
Tak fordi du lige nævnte mig KK din gris! :P

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jep, det er noget forbandet lort at blive hooked på! Virkelig virkelig noget lort, pludselig går det fra en gang i måneden, til en gang i ugen, til en gang om dagen, til at det er det første du gør når du står op og det sidste du gør inden du går i seng. Er fandme glad for at jeg er kommet ud af det lort! Men for helved det var en lang og sej kamp!

+1
Rysten, rastløshed, koldsved, kvalme, mavesmerter og søvnløshed når der ikke lige er penge eller adgang til stoffet eller andet smertestillende er sgu ikke sjovt. Er glad jeg også kom ud at det, inden jeg kom alt for langt ud.
Det startede ned et par gange om måneden, og inden jeg fik set mig blev det hver dag. Det er SÅ nemt at falde i og det er SÅ svært at komme ud af igen.

Junior medlem

Har over det sidste lange stykke tid knust ca 20stk 40mg oxycontin hver dag, men kan ikke få nogen virkning mere.. Har nu over det sidste stykke tid købt Heroin 3 eftersom jeg ikke ikke altid kan skaffe flere oxycontin til midt forbrug, men er det min høje tolerance som gør det heller ikke virker på mig eller er det fordi det er noget shit Dope jeg kan skaffe...

Nogen som har nogle forslag???

Mvh Faz

Dedikeret medlem

Jeg bliver sku lidt trist af at læse i den her tråd :(

Det eneste fornuftige forslag jeg kan komme på er at jeg synes du skulle tage og søge hjælp på dit lokale misbrugscenter før du ender med at ryge ud over kanten.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bliver sku lidt trist af at læse i den her tråd :(

Det eneste fornuftige forslag jeg kan komme på er at jeg synes du skulle tage og søge hjælp på dit lokale misbrugscenter før du ender med at ryge ud over kanten.

+1

Junior medlem

Tak for svaret Guy´s!!!

Har overvejet misbrugcenter, men så ville jeg skulle gå til lægen og fortælle ham at jeg misbruger mit medicin. Det som holder mig tilbage er, at jeg så ikke kan få det til mine smerter når jeg engang har fået det ned på et mere normalt niveau eller for den sags skyld er kommet ud af det... Døjer med rigtig mange smerter efter en ulykke, så ved ikke hva jeg skal gøre uden smertestillende på langt sigt...

Kan man søge hjælp nogle steder, uden at ens læge bliver informeret og måske til at få methadon, så kan kan komme videre fra det her???
Har fået oxycontin de sidste 6-7år, så det er gradvist gået op i dosis, men kan godt se det skal ned igen eller helst stoppes.. Medicin virker ikke engang på smerterne mere, det er kun for at føle sig normal at jeg tager det efterhånden, hvilket er skræmmende...

Har haft alt for mange konsekvenser eftersom jeg startede på oxycontinen, orker aldrig noget og er begyndt at isolere mig.. Har dog en kæreste som passer sin karriere og jeg selv er også en ganske normal fyr og dog med et medicin misbrug som er alt alt for højt...

Forslag på hvor man kan starte med at søge hjælp... Dog uden at skulle involvere myndigheder osv???

På forhånd tak...

Dedikeret medlem

Har du været tilknyttet smerteklinik?
Eller kunne der måske være hjælp at hente til smerte delen.

Ved godt mine råd indvolvere myndighederne, men jeg synes du skal prøve og overvinde frygten for at læge stopper med at udskrive din medicin.
Dine smerter er jo ikke væk og en løsning må findes før det ender galt, det er sådan set med livet som insats.
Der er mange som ender med at være på vedligeholdes dosis resten af livet efter de har været i kontakt med misbrugscentret.

Hvis du ku få en henvisning til smertecenter fra din læge og så der krybe til korset og få støtte til turen gennem misbrugscentret - så er jeg ret sikker på at de vil sørge for at hjælpe dig så du bliver holdt smertedækket også frem af i tid.

Mvh

Edit absolut værste ting der kunne ske ved at tage på misbrugscentret og få styr på dit indtag lader til at være frygten for at lægen siger nej - men du har jo allerede fundet andre kanaler til at skaffe dig smertestillende og i så fald kunne du jo bruge disse til at holde dig smertefri i stedet for nu hvor de dækker abstinenserne.

Hvor der er vilje er der vej ;)

Junior medlem

Tak for svar Fso!!!

Ja har været der, men var en seriøs skuffelse.. *en længere forklaring*!!!! Fik aldrig forklaret min læge at det var en joke den smerteklinik som jeg kom på... Var på venteliste til den kommunale smerteklinik, men min læge kunne på daværende tidspunkt skaffe en plads med det samme på en privat smerteklinik, men det var så useriøst som noget jeg har prøvet...

Så er ligevidt mht smerteklinik og hvis jeg skal igennem det igen, skal det være igennem det private.. Men det tager jo år for at få en plads der, så der ville være al for langtid til de kunne hjælpe med noget mht mit medicin osv...

Har prøvet mange gange at stoppe, men er fandme svært... Hver gang har jeg desværre bukket under, men skal nok komme ud af det før eller siden, men kunne fandme være dejligt hvis der var en magisk pille, så man ikke tænkte på medicinen hele tiden og ikke skulle ha det så skidt i så langtid efter og at man ikke føler sig tilpas eller for den sags skyld bare at føle sig normal...

Nogle som har nogle forslag til hva man kunne ta, så det er nærmere at overkomme abstinenser??

Junior medlem

Som sagt hvis myndigheder/lægen osv skal indvolveres, så er jeg der ikke i nu, hvor jeg vil fortælle dem hvordan det står til...

Håber på nogle gode råd til hvordan man nemmere kan komme igennem abstinenserne....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]