Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 00:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 986 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 50  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Jeg var der inde og der var en super fed stemning! I øvrigt bør man ikke dømme folk på deres udseende, det er mindste lige så overfladisk og ignorant, som den måde du prøver at stigmatisere denne gruppe af mennesker på - store "brian typer" kan faktisk godt være super flinke hvis man tager sig tid til at snakke med dem du ved?

Jeg så ingen slåskampe, eller ligende konflikter derinde, folk var derimod smilende og i mødekommende - I wonder why :roll:

Der blev i øvrigt ikke spillet trance der inde, men progressive, og psy-trance.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det er dejligt at høre, du havde en god aften. Godt for dig!
Jeg har været til et utal af trancefester i kbh - så jeg er udemærket klar over hvordan en rowdy fest foregår.

Der er med garanti delte meninger om hvordan aftenen har været. Nogle har vel hygget sig gevaldigt, imens andre har oplevet skam over at være en dansk-trancer. Just saying..

Nu skrev jeg trance, for at dække ind over de mange subgenrer der blev spillet den aften. Så smut med dit flueknepperi.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Der er ret stor forskel på Trance, psy-trance, og progressive. Folk med begrænset musikkendskab bliver ret overraskede hvis de tror de tager til trance fest for at finde ud af der blev spillet psy-trance - just saying.

Hvis du føler skam over at et mindre tal af "rocker relaterede" mennesker deltager i en fest, siger det sgu mere om dig end selv samme mennesker. Du behøver ikke snakke med folk hvis du ikke har lyst, men hvis du rent faktisk giver folk en chance for at præsentere sig selv, er de fleste flinke nok efter min mening - Og ja selvfølgelig er der undtagelser..........

EDIT: Andre menneskers opførsel afhænger i øvrigt også i høj grad af ens egen attitude

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

In our memories
Brugeravatar

Har jeg indikeret, at der ikke er forskel på trance genrerne.. Nej vel?

Nu var jeg ikke til festen i lørdags.. Men jeg hører fra venner at lyden var ringe, og den var overrent af dårlig karma..
Jeg er altid åben og snaksagelig, og jeg har snakket med rigtig mange "Brianer" til forskellige trance-fester, og jeg gir dig helt ret i at de sagtens kan være mega flinke. Men er alle ikke flinke på MDMA?

Trance er helligt for mig, og for MANGE andre, og det skærer lidt i hjertet når man kommer til disse fester..
Indse nu bare at den danske trance-kultur er forfærdelig ringe ifht andre lande..
Der findes dog stadig en del gode fester derude!

Smid mig en PM, hvis du har lyst til at diskutere videre, og lad os holde denne tråd ON-topic.

HOLLA!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Senest rettet af dgs 18 nov 2012 21:51, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Forest Family presents :: MAGICAL MYSTERY GATHERING
http://www.facebook.com/events/146823802129335/

Medlem
Brugeravatar

Forest Family presents :: MAGICAL MYSTERY GATHERING
http://www.facebook.com/events/146823802129335/

Vildeste location :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
^ Der er ret stor forskel på Trance, psy-trance, og progressive. Folk med begrænset musikkendskab bliver ret overraskede hvis de tror de tager til trance fest for at finde ud af der blev spillet psy-trance - just saying.

Hvis du føler skam over at et mindre tal af "rocker relaterede" mennesker deltager i en fest, siger det sgu mere om dig end selv samme mennesker. Du behøver ikke snakke med folk hvis du ikke har lyst, men hvis du rent faktisk giver folk en chance for at præsentere sig selv, er de fleste flinke nok efter min mening - Og ja selvfølgelig er der undtagelser..........

EDIT: Andre menneskers opførsel afhænger i øvrigt også i høj grad af ens egen attitude

Ej, så stop da. Trance fester i Danmark = Psytrance. Herunder progressive, full-on, "regulær" psytrance og dark/forest. Du finder ikke andet.

Jeg er helt enig med DGS. Jeg har også været til en hulens masse fester i København (og andre steder i Danmark), og jeg skammer mig altså også over rockertyperne. Det er sgu ikke trance-miljøet værdigt. Der er ikke meget kærlighed, hygge og forståelse over de fester, de frekventerer. Just sayin'.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
ville lige smide det herind, da det virker halv oplagt
http://www.facebook.com/events/184617181662814/

der bliver holdt en nytårsfest i kulturlogen i kolding. festen forgår i råværket. der vil være musik, sprut og mad. og masser af god stemning!
hvis der nu bare lige var nogen som kedede sig

Junior medlem

Sker der ikke noget fedt i smilets by i weekenden?

Medlem
Brugeravatar

Sker der ikke noget fedt i smilets by i weekenden?

Der er vist en masse udstillinger på godsbanerne. Det noget meget anderledes og kreative ting de har sig der nede, hvis du ikke har været der. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

https://www.facebook.com/events/5577855 ... l_activity

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad i al verden er det her....?
Trods relativt meget tekst og en (muligvis) udførlig, kronologisk beskrivelse af forløbet, så har jeg simpelthen ingen anelse om hvad det her går ud på.
Så invitationen har virket, jeg bliver nød til at tage derud. Og hvis det ikke er mig, så er det vel lige meget i og med jorden går under samme aften...
http://www.facebook.com/events/274171836038100/

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad i al verden er det her....?
Trods relativt meget tekst og en (muligvis) udførlig, kronologisk beskrivelse af forløbet, så har jeg simpelthen ingen anelse om hvad det her går ud på.
Så invitationen har virket, jeg bliver nød til at tage derud. Og hvis det ikke er mig, så er det vel lige meget i og med jorden går under samme aften...
http://www.facebook.com/events/274171836038100/

FUCK hvor er det awesome - jeg har heller ingen anelse om hvad der kommer til at ske, men jeg skal KLART derud. :D

Dedikeret medlem

https://www.facebook.com/events/2667916 ... 1357652028
Tobakken Spillested.
Klumben, TopGunn & Raske Penge tager på tour igen i foråretEfter den dundrende succes på årets Roskilde Festival med 5 og 6 stjernede anmeldelser og en udsolgt efterårstour tager dancehallkongerne på tour igen i foråret på de steder der ikke fik glæden af deres energiske show i efteråret. Med sig live har Klumben, TopGunn & Raske Penge deres backupband ”80ʼerne” der mestrer den digitale dancehallsound til perfektion. Deres debut på årets Roskilde Festival fyldte Pavillionscenen, som ingen andre har gjort det før og anmelderne har udover en sand stjerneregn hyldet dem i sjælden grad og kaldt koncerten søndag ”et tidligt, men usvigeligt sikkert højedepunkt” ”der fik Roskilde-folket til at tabe hovedet i begejstring”.

Medlem
Brugeravatar

http://www.facebook.com/events/42904154 ... ts&fref=ts

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Sesto Sento og Astral Projection til ovenstående arrangement.. :) (plus en del andre liveacts)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Faldt i søvn af at læse lineuppet.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
SUNN 0))) i aften i den grå hal

Jeg har stort skæg, brun uldtrøje og evt. en blå arbejdsjakke hvor der står "give elementer"

http://www.billetlugen.dk/musik/27690/sunn-o-support/

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg tror, jeg er på Jorden?
Hey all.
Så lyder oraklernes ord om en stor dejlig bobbel af Transcenderende musik, former og farver på Bolsjefabrikken Ragnhildgade 1. Vi er gruppe Dj’s og Vj’s der samler os selv, og alle vi møder på vejen, til en dyb dyrkelse af Techno og det Transcenderende element. Det udfolder sig lørdag d. 16 februar kl. 21! http://www.facebook.com/#!/events/544035222295301/
Peace and love!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hey all.
Så lyder oraklernes ord om en stor dejlig bobbel af Transcenderende musik, former og farver på Bolsjefabrikken Ragnhildgade 1. Vi er gruppe Dj’s og Vj’s der samler os selv, og alle vi møder på vejen, til en dyb dyrkelse af Techno og det Transcenderende element. Det udfolder sig lørdag d. 16 februar kl. 21! http://www.facebook.com/#!/events/544035222295301/
Peace and love!

Husk at komme tidligt. Der bliver spillet dejlig, transcenderende ambient fra start af ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 986 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 50  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]