Haha
Jamen mange tak går jeg ud fra!
Jeg har det bare bedst med ikke at sidde og trille tommelfingre.
Bliver lige nødt til at fortælle to historier nu du nævner nytår, og genveje gennem haver..
Først nytårsaften:
Har en af de helt gamle drenge, som har fødselsdag d. 31, så der er fast tradition med fest der.
Havde så taget en "neewbie" med ind blandt drengene. Og vi havde allerede holdt den godt kørende et par dage inden nytårsaften, så vi blev hurtigt endnu mere kvæstet! Ved 2-3 tiden tager vi med et kærestepar der skulle hjem, ind til byen, og tager ham med ind til en anden fest, han havde allerede i forvejen planlagt at han skulle ha fjams af en tøs han havde mødt gennem mig, men hun viser sig hurtigt at være en "narfisse" som han så flot verbalt udtrykkede det. Nå, jeg sidder og pimper min rødvin og hygger.. Så skriver mit bootycall at hun er kommet hjem, og bare venter på at jeg kommer op og gennemhugger hende.
Spørger så min buddy, om han godt kan holde stand i en time eller to. Og det mener han sagtens at han kan.. Stemingen er god, folk er flinke osv.. Så jeg ser ikke noget problem i at jeg lige skulle indvie det nye år med et godt slag fjams... Nå, jeg får bevæget mig fra den ene ende til den anden. Hun render rundt i morgenkåbe, frække hot pants og det hele... Når lige at få stukket pillermanden i munden på hende så ringer min telefon "Obama Obama... det er en SOS det her!!" Svarer "Hvad fanden snakker du nu om?" "Jamen de vil alle sammen smadre mig hernede, der er i hvert fald 10-15 mand der vil smadre mig, du bliver nødt til at komme ned og hjælpe mig!" Svarer "Ej nu må du lige... Hvad har du nu gjort siden de vil det? Kender de fleste af dem, og de er flinke mennesker der ikke bare sådan lige vil smadre folk?" Han bliver mere og mere panisk i stemmen og gentager " DET ER VIRKELIG EN SOS DEN HER BIG-O!"
Som I jo nok ved, så kommer broes before hoes.. Så jeg smider lige habbitjakken, den hvide skjorte, og løber (uden pis, har tjekket på gps hvor langt der var) over 2 km., for at møde ham lidt derfra.. Han er helt oppe og ringe, så vi går derind for at finde ud af hvad det er der lige er sket. Nå.. jeg går rundt og spørger om der er nogen derinde der havde en beef med ham min ven, og alle siger nej. PLUDSELIG går en af mine veninder (faktisk hende der havde hende narfissen med til samme fest hvor de to mødtes første gang) direkte over og trykker min ven lige i skidesækken med stiletter... Pludselig kommer der en eller anden lille bitte brunhåret tøs over og begynder at råbe og skrige af ham min ven og står og skubber til ham. Jeg går i mellem dem, for man slås altså ikke med piger. Og dælme nej om de skal få lov til at starte sådan noget.. Nå... Lige pludselig står der en 10 mennesker omkring mig og min ven og hende den sindsyge teenager! Pludselig er der en eller anden dude der cheepshooter min kammi lige på madkassen.. Og altså... en ting er en slåskamp, en anden ting er cheepshooting når man er i så stort overtal i forvejen. Nå... uden at tænke over det et sekund fyrer jeg ham gutten en ordentlig en, så han drejer en omgang og går i gulvet.. Men han når ikke meget mere end lige at ramme gulvet før der flyver 3-4 stykker på mig, men heldigvis (lyder total usandsynligt I know

) men får utroligt nok bokset dem alle sammen væk og går derfra kun med en enkelt lille bulle i hårbunden.
Min ven derimod... Han havde dælme fået tur.. da jeg får trukket den sidste mand væk fra ham, kan jeg godt se at han ikke er klar på runde 2. Han bløder fra næsen, munden, har to blå øjne, kæmper buller i hele kraniet og jeg ved ikke hvad... Nå, da vi er på vej derfra kommer en jeg kender som forholdte sig passivt under slåskampen over og siger "I skal lige huske at dreje til venstre her ude på vejen og ikke til højre.. Der er to biler på vej herned lige nu med folk som ikke er her for at danse"
Nå... jeg får givet ham min ven, som normalt kun er til snus og ikke piller en rigtig mandehåndfuld af smertestillende, sovepiller, og andre beroligende piller jeg lige havde på mig (sørgede for at give ham så meget at når jeg fik trukket ham med tilbage til mit bootycall, vil han sove så tungt at vi sagtens kunne fortsætte hvor vi slap - hvilket også lykkedes fuldt ud!).. Fik endda dopet min ven så godt, at han mere eller mindre sov de næste 48 timer uafbrudt
Nu til genveje...:
Da jeg boede oppe i dobbelt A, skulle mig og min kæreste til en af mine gode veninders 18 års fødselsdag. Og for ikke at gøre den her alt for lang, så lad os bare sige at hun havde en veninde, som var pivfræk og sad og flirtede til mig hele aftenen (det jeg kan huske af den).. For det sidste jeg tydeligt kan huske, er at jeg skriver til min lillesøster kl 20.30 at jeg lige har åbnet den 3. flaske vodka for mig selv. Resten af historien kan jeg kun huske i glimt og ting jeg har fået fortalt..
Nå, vi ender nede i Gaden der lørdag aften, jeg havde så åbenbart glemt min pung oppe i min venindes lejlighed, hvor min kærestes ID og Dankort også lå. Har så fået fortalt at mens vi stod som sild i en tønde midt inde i gaden, begynder hende min venindes veninde og min kæreste så pludselig at stå og råsnave. Hvorefter jeg så har sagt "Hvis du må, så må jeg også!" Hvorefter jeg (meget svagt) godt kan huske at stå og voldsnave hende lige foran min kæreste. Vi opdager så det med at jeg mangler min pung, og her er det så det går helt galt... Jeg skulle gå tilbage og hente min pung - det kommer jeg aldrig - jeg skulle ha fundet min kæreste igen inde i Gaden, som kun havde været i gaden en enkelt eller to gange før denne fest - det fik jeg så heller ikke gjort.
Kan huske at jeg render rundt og leder efter hende i jeg ved ikke hvor lang tid. Men kan ikke finde hende, og hendes telefon lå self oppe i den lejlighed min veninde boede i. Nå.. jeg har ingen penge på mig, ingen kæreste ved min side, ingen venner eller veninder der kunne findes.. Hvad gør man så? Jo.. så går man på jagt efter en scooter eller cykel for at komme hjem!
Får efter pænt lang tid fundet mig en cykel, og når ca at køre 5-600 meter på den inden at min snørebånd får viklet sig rundt om pedallen, således at jeg vælter i fuld styrt! Kan huske at der kommer 3 mennesker løbende og spørger om jeg har det godt og om der skete noget. Svarer at jeg har det helt fint og at der ikke skete en skid - var så stiv at jeg slet ikke mærkede hvad der var sket eller hvorfor jeg var væltet, så får da lidt hjælp med snørebåndet.. Nå, jeg følger så den vej som bussen plejede at køre ud til hvor jeg boede.. - troede jeg... Men kan huske at jeg opdager at jeg har cyklet i cirkler 3 gange, fordi at jeg vil tage en genvej, og minsandten om ikke jeg så prøver en ny genvej... Det næste jeg husker er at jeg er på vej igennem en baghave, og prøver at kaste min nye cykel over en ALT for høj hæk! Altså sådan en virkelig virkelig høj en, tror den var 3-4 meter høj mindst! (no shit!)
Kæmper i virkelig lang tid med først at se om jeg kan få cyklen over, og kan næsten få den over (jov... her var jeg allerede gået igennem et par haver, kommer jeg lige i tanke om), så tænker at jeg jo bor lige her omme på den anden side af den her pishæk!
Forsøger at kravle, hoppe - også med hoved først igennem denne uigennemtrængelige mur hæk!
Ender med at give op, og cykler videre... Det næste jeg husker er at jeg står i mudder til anklerne mens jeg trækker cyklen igennem den her pløjmark med mig. ANER IKKE hvordan jeg er endt der, for burde ikke være muligt. Mine nøgler lå også inde i min venindes lejlighed. Men var så heldig at jeg havde en tjaldrygende ven der boede 15 meter fra mig, så jeg banker på hans vindue, vælter ind. Han sidder og ryger med et par fælles venner. De spørger alle hvad der er sket med mig siden at jeg ser sådan ud, om jeg er blevet trukket ud på en mark og fået bank eller hvad der er sket?
Kigger ned af mig selv, og opdagede jo så at jeg var total smurt ind i mudder, men hvor fik de det med tæsk fra? Fandt så ud af at jeg havde asfalteksem i hele den ene side af hovedet, og generelt var min krop ret medtaget.
Efter jeg har røget et par hoveder og sidder og fortæller om cyklen osv, kommer jeg i tanke om min kæreste..
Boede på et kollegie, hvor jeg delte køkken og bad med en anden. Så går derover for at se om hun har været der. Og opdager så at min kæreste står der, i bare tæer og er helt ude af sig selv! Finder så ud af at det stakkels pigebarn (som helt seriøst aldrig har gjort noget der er mere ulovligt end at gå over for rødt lys) har måtte tage en løbetaxa. Nå.. vi ligger os til at sove på mit badeværelse.. Vågner morgenen efter ved at høre "SKAT... SKAT... Ham taxamanden er her!!" Spørger hvilken taxamand hun snakker om?
Hvorefter at han mere eller mindre vader ind og kræver penge for køreturen og for besværlighederne ved at indkræve dem.. Prøver så at forklare ham at jeg ikke har min pung på mig, og at han nok kunne regne ud at mine nøgler lå samme sted, siden at vi sov på badeværelset. Spørger om han vil give mig et lift til byen, hvilket han self ikke vil, plus at han vil have noget i pant, for at sikre at jeg hentede mine ting. Finder så min telefon frem, og opdager at jeg har smidt batteriet væk. Long story short, så kommer jeg ind til byen - blot for at opdage at døren er låst til hendes opgang, og da hun boede i sådan en studielejlighed på 6. sal, var der ingen dørtelefon til lige præcis hendes lejlighed. Så jeg prøvede at ringe alle andre lejligheder op - alle smækkede på. Nå... jeg skal jo ind og have mine ting, så jeg går om på bagsiden af bygningen for at se om bagdøren var åben - det var den ikke - så ender med at jeg må rive døren op (sådan en dobbeltdør) så ødelagde den heldigvis ikke. Får banket min veninde op, og hendes lækre hotte veninde vågner også, og ligner jo lort med sår i hele hovedet, og alligevel stiller den lækre veninde sig op på alle 4 med siden til, så den t-shirt hun står i slet ikke dækker hendes lækre frække lille røv, mens hun smiler frækt til mig.
Da jeg endelig kommer hjem igen, efter at have fået noget at spise (og den lækre veninde står med mig i køkkenet og sjovt nok strækker armene, så t-shirten igen ikke dækker hendes utrolig flotte røv - denne gang med direkte syn til røvens flotte kurver). Nå, men jeg kommer hjem, og har heldigvis et ekstra batteri, så får jeg en besked fra min mor, hvor hun spørger hvordan det går. Svarer at det går fint, hvorefter hun så ringer og spørger hvad jeg laver, forklarer hende at mig og damen bare ligger og slapper af. Så fortæller hun så at jeg har haft ringet kl 04.30 ca om natten og sagt "Skaaat skaaat, hvor er duuuuh?" Hvortil min mor så har svaret "Obama, det ikke skat... Det din mor!"... Men forstod jeg ikke så blev ved med at spørge til jeg så åbenbart bare har smækket på / tabt batteriet til min telefon... Det var sgu også lidt fucket