Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Visuals
Dedikeret medlem
Brugeravatar

4-HO-MiPT er også meget farverigt og visuelt. Virker også godt sammen med 2c-x. Synes det er mere visuelt end MET og lidt mindre psychedelisk

Edit: Det jeg mente med mit tidligere indlæg, er det som mose-ræven siger; prøv at fokuser på det, og fremprovoker det. Det plejer at hjælpe lidt

Medlem
Brugeravatar

Prøv evt. at trippe i naturen. Der synes jeg ihvertfald visuals kommer til sin ret.
Der er dog bare nogle svampetrips der er mere visuelle end andre, og det er umuligt at forudse.

Dedikeret medlem

Hold da op der er kommet mange gode råd !.

Næste planlagte trip er nytårsaften hvor den kommer til at stå på LSD ketamin og MDMA og så må vi se om der dukker noget øjnguf frem ! Har været i hullet flere gange og rigtig nok der er end syn rimelig smadret men syntes det er svært at "huske" ordenligt når man er ved at blive frisk igen måske jeg skulle øve mig i at huske fra et k hole :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

Næste planlagte trip er nytårsaften hvor den kommer til at stå på LSD ketamin og MDMA og så må vi se om der dukker noget øjnguf frem ! Har været i hullet flere gange og rigtig nok der er end syn rimelig smadret men syntes det er svært at "huske" ordenligt når man er ved at blive frisk igen måske jeg skulle øve mig i at huske fra et k hole :P

Pas på med ketaminen. De gange jeg har taget LSD og ketamin sammen, er jeg blevet helt floored, og det har være mega psykedelisk. Nok ikke det den bedste fest-kombination ;) Personligt synes jeg at MDMA tager alt for meget af LSDens effekt, men hver sin smag.

Alternativt kan du, hvis du ikke er i party-setting, forsøge at blande 2C-X og LSD. Det har jeg før prøvet, hvor min verden smeltede for øjnene af mig. Men vær varsom med doserne :)

Dedikeret medlem

Pas på med ketaminen. De gange jeg har taget LSD og ketamin sammen, er jeg blevet helt floored, og det har være mega psykedelisk. Nok ikke det den bedste fest-kombination ;) Personligt synes jeg at MDMA tager alt for meget af LSDens effekt, men hver sin smag.

Alternativt kan du, hvis du ikke er i party-setting, forsøge at blande 2C-X og LSD. Det har jeg før prøvet, hvor min verden smeltede for øjnene af mig. Men vær varsom med doserne :)

Det er brænder "fest" altså meget tætte venner og alle vil være påvirket af stærke substanser pånær min kæreste og en enkelt ven :) Så at tingene bliver mega psychedelisk er bare WIN ! det er lidt det jeg er ude efter når jeg vælger at trippe baalls hvilket man vidst må forvente af en kombination som består af LSD MDMA og ketamin :P

Jeg har tænkt på at aften kommer til at løbe sådan her :

hygge med et par pils og bong/joints måske et par streget hest.
Aftensmad
og så når vi nærmer os klokken 11-12 vil jeg spise 1-3 mærker alt efter hva jeg lige føler for og så se rusen an og hvis jeg føler for det ud på natten så evt bombe 100-120 mg MDMA og måske et par streger til at redosere med og når så aften er ved at være omme så lukke totalt ned med hesten ?

Lyder det helt sindsygt eller ?

EDIT: Self med en masse dakke dak hen over aften ! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
I mine øjne er det helt hen i vejret at tage ketamin først. Det er jo psykedelisk krydderi! Du får mere ud af det, hvis du er påvirket af LSDen først. Jeg har lavet sjove ting på den kombo... Dog kun i liggende stilling, da jeg ikke rigtig kunne rejse mig :P Men jeg har prøvet at slå knuder på virkeligheden samt at se himlen åbne sig og morfe om til luftskibe og andet gøgl.

Dedikeret medlem

I mine øjne er det helt hen i vejret at tage ketamin først. Det er jo psykedelisk krydderi! Du får mere ud af det, hvis du er påvirket af LSDen først. Jeg har lavet sjove ting på den kombo... Dog kun i liggende stilling, da jeg ikke rigtig kunne rejse mig :P Men jeg har prøvet at slå knuder på virkeligheden samt at se himlen åbne sig og morfe om til luftskibe og andet gøgl.

Det skal heeelt sikkert prøves :D

Medlem
Brugeravatar

Ja, men som Fry skriver: Pas på med doserne. Hest + syre er en vild combo. Har haft nogle fuldstændig vanvittige oplevelser på den blanding, nogle gange har det været alt for overvældende og været meget ubehageligt. F.eks. har jeg oplevet at tro at mine tænder spiste hinanden og at min overkæbe var i krig med min underkæbe. Sjovt at tænke på nu, men shit var intense mens det stod på...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]