Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy:) mig og min kammerat har taget mdma mange gange
men her de sidste par gange har jeg lægget uroligt om natten, jeg gnider mine fødder mod hinanden som har modført brandsår på både fødder og hæl, nogle der har oplevet noget lignende??
på forhånd tak:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Det er meget normalt, at man ligger uroligt og har svært ved at sove efter en stimulans-tur.
Jeg har dog ikke selv oplevet lignende.
Hvor tit tager du mdma? Måske trænger din krop til en pause.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hvor tit tager i mdma, hvad er doserne og hvornår går i iseng i forhold til indtagelses tidspunktet?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg ved jo ikke hvordan jeg sover, når jeg sover :) men jeg har aldrig problemer med at falde i søvn efter jeg har taget mdma, også i større mængder - 200/300 mg fx. - selvfølgelig på comedown, men hvorfor også gå i seng når man blæser derudaf? :D

men ja, hold jer til "mindre" doser en gang hver anden måned :) i har hele livet til at blæse i, no rush :)

Junior medlem

Der går tit op i mod et halvt år da vi kun kan gøre det til herre aftenener pga og damerne ik må vide noget og mdma er umulig at skjule de kan altid se vi er på den haha:-) men jeg tager meget mere end 200-300 mg det bliver til et helt gram stort set hver gang jeg føler ik det for meget for min virkning værer. Mellem 4-6 timer hvor jeg er meget afslappet falder tit i søvn og øjnene kører rundt og flakker en del når jeg kigger rundt i rummet og det sker også tit at jeg ser halusition fx at folk får briller på eller loftet slår sprækker og nogle gange skal folk jeg kender helt tæt på før jeg kan kende dem fordi det er meget sløret og flakket og jeg går i seng 1 til 2 timer efter jeg er kommet ned på jorden igen og mit syn er normalt igen og ikke snakker sort hehe:-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
1 gram på en aften er alt for meget, så ja, det får du garanteret nogle uheldige bivirkninger af. 100mg hver 3. eller 4. time burde være rigeligt. Der er ingen grund til at redosere før man kan mærke effekten af den forrige dosis ikke virker mere.

Junior medlem

Og så skal det lige siges at når jeg er kommet ned på jorden igen har jeg meget stærke smerter i kæben!!:-o men det er vel meget normalt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er klart, når du tager så store doser, så kommer din mund jo til at se sådan her ud: Billede

Så skrue ned for doserne, hold det til max 300mg på en aften. Du kan spise noget magnesium inden og under trippet for at mindske kæbespændingerne.

Junior medlem

Jeg sniffer det det meget sjældent jeg laver bomber ved ik om det spiller nogle rolle? Og kan næsten ik være kvaliteten fordi jeg har købt 3 forskellige steder?? Jeg plejer at tage 3-4 streger i træk også får der højst et kvarter så kan det mærkes
Forresten er jeg 22 år gammel 1,81 høj og vejer 73
Men mindre ville slet ik give den fede virkning jeg elsker ved Emma så bliver jeg bar lidt døsis?

Junior medlem

Okay tak må jeg prøve:-) og ja der ik meget galt det ligner mig på mdma koger. Snakker også tit sort:-)

Junior medlem

Og jeg reducere altid i trippet men det lyder som om i fraråder mig det??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du prøvet at tage mindre? Hvis der vitterligt går et halvt år imellem at du tager mdma, så burde 100mg være nok. Hvis du tager det oftere, skal der selvfølgelig mere til. Tag det, og giv det en time til at virke, før du overhovedet begynder at tænke på at redosere. Du kan eventuelt prøve at spise noget 5-htp i dagene og timerne op til trippet, det skulle groft sagt gøre, at du får mere serotonin i hjernen, så der bliver udløst mere af det når du spiser MDMA.

Junior medlem

Hvad er 5-htp??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
100mg hver 3. eller 4. time burde være rigeligt. Der er ingen grund til at redosere før man kan mærke effekten af den forrige dosis ikke virker mere.

Redoserer du sådan på MDMA?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det er totalt dumt at redosere efter lang tid, jo længere tid du tripper jo mere serotin brænder du af! det er langt bedre at trippe på 300 mg i 4 timer end at tage 100 mg 3 gange med flere timers mellemrum på en aften.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

100mg hver 3. eller 4. time burde være rigeligt. Der er ingen grund til at redosere før man kan mærke effekten af den forrige dosis ikke virker mere.

Redoserer du sådan på MDMA?

Ja normalt... hvorfor?

Og Joe Biden, der skal normalt ikke meget mere end 100-150mg til, før man får den følelse man søger efter i MDMA (som vel normalt er ekstasen). Det er selvfølgelig individuelt fra person til person, nogen skal bruge mere, andre mindre. Men når man har opnået dette stadie, så får man det ikke mere euforisk/ekstatisk af at tage mere. Hvis det er euforien man er ude efter i MDMA, behøver man altså ikke tage mere ad gangen, da det blot giver en mere speedet følelse og man så vidt jeg ved, risikerer at få det dårligt, når man tager så meget ad gangen?

Junior medlem

Jeg tror ik jeg ville få den store virkning af 100mg men hvis man skal tage 300-400 mg og ik rør mere i 4 timer så skal det jo spises?? Men kan jo ik suge så meget på 1 gang!!!:-)

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Mortenpå14 går ud fra din dosis er oral dosis?.Lyder sindsygt 1g på en aften meen. Tror trådstarter, indtager nasalt?. Har personeligt haft , svært ved at stoppe, når først jeg har stukket snuden til det. Sviger som pokker, men hold da kæft det rykker så meget bedre -tuutal opturr ,Luxus 8) !, dog i meget korttid!. og en 1time efter nærmest instant total nederen,og den der rastløse tager aldrig det pis igen følse :D. Er der mere emma, så tager jeg sgu(Skal) mere(til!) lige der!. Det går næsten som Den dårlig*, din ene efter den anden. Som regl har jeg slugt et par små krystaller, og smoother det bedre ud på comedown. Så 1.5-2timer i varmtbruse bad, en cocio/prot shake vis jeg orker. Og så i seng :rocking:

Senest rettet af Tomaten 31 okt 2012 09:05, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Det mig der startede den og jeg tager det nasalt men giver dig ret virkningen er hurtigt væk og det er derfor jeg tager et gram på en nat nogle gange men vi snakker os 8 timer:-)

Junior medlem

Har prøvet at æde det of det er os fedt nok men sys det vildere ved nasalt:-D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]