Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 20:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 683 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg ved hvor der er sn. de er ligeså lige begyndt og pop op. men jeg vil gerne give et fif. vis du får piller mod tanke myldre. det vil så sigde vis man får piller på man er lidt psykisk syg. så har sn ikke en stor effekt. det fandt jeg ud af igår. jeg spidste 4 sn jeg havde lidt chillern på. men jeg oplevede ingen grimme ting.

Senest rettet af m1p2f3a 17 sep 2012 20:43, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Nu er fire svampe heller ikke alverden... Man siger vist, at der går 30 SN på et gram (tørret, selvfølgelig).

Din post virker rimelig meningsløs.

Junior medlem

kan godt se det nu. :D så er det derfor man.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Ja der var ikke meget indhold i det indlæg :P
Men vil godt lige tilføje noget relevant som kommer af dit indlæg.

Hvis man tager anti.psykotisk og lignende medicin bør man absolut holde sig fra svampe og andre psykedeliske stoffer. Det kan nemt gå galt, så husk at tænk jer om. ved godt det er skrevet flere gange før men det kan ikke siges nok.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
Kære Psy.
Er der nogle der kan fortælle mig hvor de "særlige" henkognings/mammelade glas med de låg der kan skilles i henholdsvis ring og selve låg????? Og/eller hva hedder den type glas specifikt??
Have a nice one!!!
:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ball eller Kerr glas. De kan umiddelbart ikke købes i Danmark, men du kan finde dem på ebay.

Et godt alternativ er disse glas:

Billede

Medlem
Brugeravatar

Tak BehindMind.
Min konklution er også at rippe alt der hedder enten ribs gele eller lign. som du poster der, i supermarked.. heheh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bare sørg for ikke at købe de glas, hvor de snævre ind ved toppen. De glas (Cremet marmelade) snævre ikke ind og kan derfor genbruges, da du bare kan banke myceliet ud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Kære Psy.
Er der nogle der kan fortælle mig hvor de "særlige" henkognings/mammelade glas med de låg der kan skilles i henholdsvis ring og selve låg????? Og/eller hva hedder den type glas specifikt??
Have a nice one!!!

Plastglas til honning virker også fint, nogen gange bruges de også til ristede løg, men ikke altid i gennemsigtig version. Har aldrig set de tredelte de bruger i USA (og svampevideoerne) i Danmark.

Junior medlem

For en uges tid siden spiste en af mine kammerater og jeg i omegnen af 20 SN hver, og vi ventede derefter en times tid på, at de kickede ind. Efter en time kunne vi begge mærke en meget, meget mild virkning, der skuffede os begge ret gevaldigt. Vi besluttede os derfor for at ryge en halv joint i håbet om, at det kunne sparke gang i sagerne, og det gjorde det bestemt. Virkningen var dog ikke ligeså intens som den ene, forholdvist milde, LSD-oplevelse jeg havde haft nogle måneder tilbage, og så snart rusen fra tjaldet forsvandt stoppede trippet også. Det her er altså ~3 timer efter vi spiste svampene.

Det var en smuk oplevelse, men jeg må ærligt indrømme, at jeg havde håbet på noget mere, og jeg er ret i tvivl om, at der overhovedet ville være sket noget, hvis ikke vi havde røget den halve joint. Jeg har hørt/læst flere steder, at 20 SN burde give en oplevelse, der bestemt er bemærkelsesværdig, så tænker, at dette ikke lyder helt normalt? Og ja; det var HELT sikkert SN vi spiste. Fik det bekræftet af eksperterne herinde :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
skildpadde

Nu er 20 SN'er heller ikke alverden, det vil svare til et mildt trip, hvis vi tager efter at der skal 40 til et g.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem
Brugeravatar

skildpadde.
som bomlee siger går der 30-40 på et g. Her selv taget henholdsvis 1 og 2 g for at eksperimentere med dosis. 1,5g passer godt til mig som vejer 94kg og er 187 høj. 2g kommer gaberen og tåre!! men det er også fedt nok.. ud og find nogle flere ..!! det er jo nu!! smiler

Medlem
Brugeravatar

Ball eller Kerr glas. De kan umiddelbart ikke købes i Danmark, men du kan finde dem på ebay.

Et godt alternativ er disse glas:

[ Billede ]

ja nu har jeg så 10 glas mamelade... lol..

Junior medlem

OK, tak for svar. Jeg må up the dose næste gang!

Junior medlem

Hej igen.

Nu har jeg efterhånden været ude efter SN en del gange, og har over 150 tørrede svampe liggende i min plastikbeholder (ses på billedet). Beholderen har jeg placeret i mit pengeskab, som er køligt og bælgmørkt. Virker det som en OK måde at opbevare dem på eller er det helt forkert?

Billede

Medlem
Brugeravatar

Det vil jeg sige er en ok måde.. Så længe de var knas/chips tørre da du puttede dem i beholderen der. :)

Junior medlem

Hejsa folket, nu har jeg fulgt siden her i et par år og endelig taget mig sammen til at lave en profil.
Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på, da jeg er ved at rive håret af hovedet på grund af alle de forskellige svar!

Så vidt jeg ved og altid har troet, vokser spids nøgenhat næsten hele det kolde halvår og har sit peak ved den første nattefrost,
Dvs. at lige omkring den første nattefrost skulle der altså bestemt være flest, og dagene derpå..
Men flere og flere personer bliver ved med at sige at SN krymper sammen og dør så snart de får frost,
Så jeg forhører mig hos andre garvede svampesamlere, (hvilket de første også sagde at de var)
og disse "eksperter" siger så til mig at spids nøgenhat næsten kun kan findes efter den første nattefrost..

Jeg håber i kan forstå mine frustrationer, nu vil jeg så vide fra jer, hvad er jeres teori om SN og nattefrost?
Krydser fingre for at jeg ikke starter en kæmpe diskution ! (igen igen)..
Og takker på forhånd:)

Medlem
Brugeravatar

altså om det forstærker indholdet af (det aktive stof) pga. natte frost, har jeg ingen anelse om. Men jeg ved det er en skrøne at de først kommer der. Markerne har (blomstret) længe nu, og jeg er ihvertfald ikke blevet skuffet over virkningen.!!!
Tvivler meget på at frost chokket gør dem mere potente.!!!
altså min erfaring med SN er at en dag kan man uden men sagtens drikke 2g te hvor en anden gang kan 1g være over vældende.
Det er som om hver enkelt svamp har deres egen personlighed (ved godt det er spacey snak), men det er sådan jeg tænker om de små engle.

Junior medlem

Balyel: fint nok. Godt at få bekræftet.

Junior medlem

Det jeg mente var nu om de dør når der kommer nattefrost, eller om de vokser videre på markerne. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 683 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]