Har set folk høste 800-900 gram tørt under en 600W HPS, på den måde, på en 10-13 uger. Om det så er pengene værd til strøm og frø, må man jo så overveje med sig selv.
For mig har autoblomstrene mest plads udendørs eller i moderskabe, til at fylde pladsen ud og give lidt bonus røg. Det mest overbevisende argument for almindelige sorter er udbuddet af sorter og højere potentiale i kvalitet af udbyttet.
Hvad, hvor har du set det? er jeg meget interreseret i at se.
Edit; er ikke helt med på hvordan man scrogger med en autoflower, når man ikke kan toppe dem?
Men udendørs er lowryder en genial plante, indendørs ville jeg hellere vælge fx. en amnesia sort - da jeg ikke har mulighed for at få den færdig udendørs.
Huskede lidt galt, men Mitch Connor får i denne growlog henholdsvis 650 og 725 gram
https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=198820Og det er hans to første forsøg med auto-Sog, med de fejl det medfører. Men pointen står stadig trods en smule beklagelig overdrivelse, auto-sog kan konkurre med udbyttet på almindelige sorter.
I 'Auto-SOG' scrogger du ikke, du har bare som vist i tråden en masse auto'er til at lave et tæppe af små planter i ens højde. Man kan dog godt scrogge autoer, men almindelig nedbinding er nok mere skånsomt, men det gælder bare om at starte tidligt med autoer, og få dem til at forgrene sig i de første par uger, for så at lave lidt mere skånsom nedbinding af topskudene i blomst. Auto'er er ikke længere kun små dværgplanter som lowryder, der er lavet autoblomstrene hazes som bliver op til 1½-2 meter, med en nogenlunde jævn vækst over starten af blomstringen giver det mere mening med scrog og anden form for LST.
@Benjah
Forhandlerlinks er ikke tilladt på siden, fjern linket, men nej autoblomstrene er ikke nødvendigvis en dum idé, handler bare om hvordan og under hvilke betingelser man ønsker at dyrke.