Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 13:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg er helt sikkert med på ninjaholdet!

Jeg skal ikke kunne udelukke hvad Johnnyjay siger, men vil måske hellere pille "det paranoide element" ud af det.
Det er min klare opfattelse, at vi kan aflyttes til enhver tid. Men om du prioriteres til aflytning afhænger af søgeord (bombe, Nørreport, Al Qaida) og din straffeattest. I aktivist- og pusherkredse synes at herske en en vis mobilnoia. Ganske velbegrundet er min opfattelse. Kan ikke afvise, at Københavns Politi har registreret en gammel telefon eller to i mit navn.
Vi skal dog stadig for en domstol før vi dømmes, så man kan sige, at man kun skal frygte det, hvis man har noget, at skjule. Men hvem har ikke det ;)

Udover det, så tror jeg gerne, at elektroniske signaler kan forstyrre mentale eller fysiske signaler. Kan dog ikke redegøre for det. Men dette skyldes højst sandsynligt ikke en ond konspiration, blot uvidenhed om bivirkninger ved teknologi.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Men om du prioriteres til aflytning afhænger af søgeord (bombe, Nørreport, Al Qaida) og din straffeattest

Tjah - det er nok ikke specielt smart, men jeg har altså sendt mails og sms´er både til mig selv og egne mailkonti med endog meget kontroversielle meninger og ytringer, specifikke tidspunkter og navngivne personer, netop for at se hvornår jeg ville blive kontaktet.
Og det er selvfølgelig gjort, da jeg har 100% rent narko i posen og ikke ville kunne stilles til regnskab, andet end at sende mails til mig selv - ingen trusler, men blot informationer.
Uanset om det er foregået "nøgent" eller via proxyer, så har jeg endnu ikke fået besøg.
Enten sidder "de" og griner over min infantile opførsel, eller er de bare blanke og intetanende eller har mine stikord ikke blevet fanget af "Echelons" antenner...eller så skal de først kende en aflyttet persons kriminelle tilbøjeligheder, før de ofrer tid på aflytning. Jeg har iøvrigt helt ren straffeattest!
Det nærmeste jeg er kommet på efterretningstjenesten er at hilse på Jakob Scharf, når jeg har mødt ham om morgenen i hans sorte VW Beetle cabriolet....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=31&t=39126&p=535261&hilit=spyfiles#p535261
Lavede netop en tråd om noget meget lign. det du snakker om.
Wikileaks leak, omkring overvågning vha. trojanske heste, backdoors osv. vha. af software og hardware som desuden sidder standard i stort set alle mobiltelefoner i dag.
Sad but true. Det bliver brugt til informationsindsamling osv. men også af diktatorer der vil overvåge deres borgere.
Så mon ikke også vesten gør det?
For de vil da skide på rettigheder, i USA render politiet også rundt og smider tonsvis af GPS-trackere på folk de TROR er kriminelles biler, for at overvåge dem, og knalde dem få et eller andet..

Har desuden ikke læst hele tråden igennem, kun lige kort skimtet dem.
Men kan komme på kilder på alt hvad jeg påstår - I kan evt. google det.

Junior medlem

Damm!!

Senest rettet af Johnnyjay 05 mar 2012 14:06, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Tak! Jim Fear..

Nej sidst jeg var under sådan en mental opsavation,der blev jeg sku godt nok erklæret rask!

Men det kan godt være at du er bedre til at stille en dianose,end en retspsykiatrisk overlæge!

Ved det ik? Men kender dig heller ik!

Så spørgsmålet må være:Er du læge?

Og igen ud fra det,er det da godt nok nået af den hurtigste og den mest ugennemgået opsavation jeg

har set,af et andet menneske før der blir stilt en dianose?

Jeg må da lige refere til et par ting!

Van Gogh brøderene,som er nogle af verdens største og mest pupolærere kunstnere her i verden,led altså af

sygedommen skizofreni!

Robbie Williams er også en af verdens største kunsteren inden for onemand`s show,og undskyld mit ord,men han er

altså også erklæret sindssyg!

"Mener det er manio depressiv?"

Faktisk størstedelen af de allermest kendte,inden for de f.ske genre,de er erklæret sindssyge!

Og helt afhæning af hvem vi snakker om?

Så er det deres sygedom der har gjordt dem,til dem de nu var eller er?

Har du set en af verden`s bedste guitarister,sidde og spille paralel,med hænderne på en dobbelt spade af en el guitar?

Man mener igen og også at det er grunden til han er så forbandet dygtig og kan sidde og spille så vildt på en dobbelt

spadet af en el-guitar,det er fordi at han fejler det han fejler?

Og det er dianosen Skizofreni!

Og prøv lige at slå den?

Sidder og spiller fingre spil,paralelt med fingerende,så det lød nøjagtigt som om,at det

var en kombination af 2 af verdens bedste guitarister!

Skizofreni er verden`s største sindssygedom!

Skulle vi alle gå til en psykiater og få stillet den rigtige dianose,også leve derefter,så vil systemet gå ned,da man

mener at ca. 96,9% af jordens befolkning vil ryge ind under dianosen skizofreni!

Det var pænt af dig,men jeg tror jeg klare mig?

Og lad vær med at begynde at dele for mange psykiatriske dianoser ud herinde,for så kan det sku da være,at du

næsten ik vil få andet at lave,set ud fra de synspunkter og emner der er beskrevet?

Jeg tror bare at vi snakker om teknologi herinde,og hvad der kan lad sig gøre og ikke kan lad sig

gøre,og hvad der er lovligt og ikke lovligt?

Og der er det igen et spørgsmål om,om det kan lad sig gøre!

Ellers har jeg det fint?

Og ellers tak!

Dedikeret medlem

Av for den der er vist en som trænger til et kram.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
De kan aflytte selvom du ikke fortagere et opkald, det kan jeg personligt bekræfte!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De kan aflytte selvom du ikke fortagere et opkald, det kan jeg personligt bekræfte!

Personlige erfaringer? Vil du eventuelt uddybe hvad du har været udsat for eller hørt om?

Medlem
Brugeravatar

Godt nok er det ikke mig der er blevet aflytte heldigvis, men en her fra sitet ..
- Jeg linker ham lige den her tråd så kan vi se om han vil forklare det

Site Webmaster
Brugeravatar

Godt nok er det ikke mig der er blevet aflytte heldigvis, men en her fra sitet ..
- Jeg linker ham lige den her tråd så kan vi se om han vil forklare det

Så kan du jo ikke personligt bekræfte det.. bare fordi en eller anden har skrevet det på nettet, gør ikke at det er sandt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er MANGE der har skrevet om det på nettet, prøv at google "roving bug". Her er et eksempel: http://www.zdnet.com/news/fbi-taps-cell ... ool/150467

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener også helt bestemt at det kan lade sig gøre, at aflytte en mobil der bare er tændt.

Medlem
Brugeravatar

Det er mig Skæg hentyder til. Jeg har været udsat for, at min mobil blev aflyttet uden der har været samtaler over den (eller der har også været samtaler over den, men papirerne jeg fik i hånden, var samtaler der var sket F2F). Nu vil jeg ikke komme ind på, hvad det drejer sig om. Men da jeg var til afhøring fik jeg en flere sider lang liste med samtaler imellem min ven og jeg, hvor vi sad hjemme ved mig og snakkede om det vi blev sigtet for og alt muligt andet ligegyldigt. Igen var der en samtale, hvor vi sad i en bil og snakkede om det og igen en masse lort.
Det vi havde snakket om fik jeg på udskrift til afhøringen, som jeg så skulle bekræfte var mig og min ven.
Undskyld hvis det er blevet lidt rodet, har skrevet det på mobilen :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er mig Skæg hentyder til. Jeg har været udsat for, at min mobil blev aflyttet uden der har været samtaler over den (eller der har også været samtaler over den, men papirerne jeg fik i hånden, var samtaler der var sket F2F). Nu vil jeg ikke komme ind på, hvad det drejer sig om. Men da jeg var til afhøring fik jeg en flere sider lang liste med samtaler imellem min ven og jeg, hvor vi sad hjemme ved mig og snakkede om det vi blev sigtet for og alt muligt andet ligegyldigt. Igen var der en samtale, hvor vi sad i en bil og snakkede om det og igen en masse lort.
Det vi havde snakket om fik jeg på udskrift til afhøringen, som jeg så skulle bekræfte var mig og min ven.
Undskyld hvis det er blevet lidt rodet, har skrevet det på mobilen :P

De kan jo også have sat mikrofoner op i bilen og i hjemmet. Jeg er selv engang blevet udsat for rumaflytning på 2 forskellige adresser, så jeg kan bekræfte at det forekommer, hvis de tror de kan opklare alvorlig kriminalitet på den måde.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg har desværre også været både rum og telefonaflyttet, været skygget og fået åbnet mine breve. Jeg brugte telefonbokse til kriminelle opkald, men de samlede mine brugte telefonkort op, når jeg smed dem. Så den paranoide skal også huske at brænde brugte kort.

Heldigvis er det mange år siden, føj for en oplevelse.

Most of the physical world is unseen.

Medlem
Brugeravatar

Men når alt kommer til alt så kan det ske, men vel mest når man er kendt / eftersøgt af politiet ..

Junior medlem

Jeg sidder og tænker på en af de tråde der næsten først blev lagt ud med?

Frekvenser? Radio bølger osv?

Em-stråling,og at en krop og en hjerne,som udsender EM-stråling!

Den udsender,kroppen og hjernen udsender,i frekvenser!

Man kalder det for de 4 mennesklige svinings-frekvenser!

Her er skalaen over mennesket med de 4 f.ske navne:

Beta: Ca. 25 -14 hz. pr. sekund. Almindelig bevidsthedstilstand. i aktivitet, så

som på arbejde og i daglige gøremål.

Alfa: Ca. 14 til 7 hz. pr. sekund. Naturlig afslappet tilstand.

Teta: 7 til 4 hz. pr. sekund. Meditativ tilstand eller hypnose.

Delta: 4-1 hz. pr. sekund. Dyb søvn eller meget dyb meditation.

Så at hentyde til,at der faktisk kan gå hen og ske aflytning af mennesket i sig selv,er da ik

helt af vejen! But He Must Be A Fucking Mad Man!

Ham der gik hen og gjorder sådan nået!

For som der også bliver skrevet i den tråd,så er det,at EM-stråling er formentlig gud's gave til

efterretnings-væsenet!

Det vil jeg nu vove at påstå,at det er den ikke! På ingen måder endda!

For som der også bliver skrevet om,ang den EM-stråling,så er det at den kan misbruges,hvor man

faktisk kan gå direkte hen og terrorisere ofrene! Så det snakker vel næsten for sig selv?

Ikke for at nedgøre efterretnings-væsenet arbejdere,men for at pille et par ulember ud der!

Ligesom Hitler! Vi alle er mennesker,og vi alle ha vores fejl?

Det var i hvert fald en,og en allerhelveds god grund til,at det ikke vil være guds gave til efteretnings- væsnet!

Godt nok er medmennesket blevet klogere i dag,men man må da heller ik udlukke

mængden på¨resurser i dag,i forhold til dengang,og i dag sidder der ikke ligeså mange mænd ved

roret,for at overtag kampen,eller for at få pint folk længere ud,i det såkaldte ego,som

Hitler nu havde og burde ha bearbejdet med sig selv med,i stedet for,hvis det nu var der man vil

hen,med ordet:Misbruge!

Også er der en anden grund,som jeg da godt nok kunne ha et par krypler over,da det nok er den der

er mest sandsynlig i dagens danmark,og i forhold til arbejderne,inden for efteretnings væsnet!

Så er det da adgangen til denne teknologi…

Kriminele/Hackere osv er da kendt alle vejne og i alle deres f.ske genre!

Man skal da ik komme og sige at det ik vil kunne lad sig gøre for en af disse 2 mennesker,hvis vi

holder os til de 2 genre,at lad sig skaffe adgang til denne aflytnings teknologi,ved en af efteretnings

tjennesten`s mænd,ved at ha specieliseret sig inden for sit fag!

En kriminel,eller også en som da ligger i samme genre,en hacker?

Vil selvfølgelig kunne skaffe sig denne adgang!

EM-Stråling som teknologien er baseret på,den arbejder nemlig sammen med det som kroppen

Udsender,af EM-Ståling!

Så er det en adgang med et 36 cifret lang password,for at når ind til funktionerne ved denne

teknologi,så er det da ik nået problem,hvis der lige sidder en kriminel,og lige præsis med den

samme teknologi,hvor den bare er til lån`s! Og fra udlandet,lad os da bare sige det?

1 gang! Også er fælden klappet! Passworded til denne teknologi kunne være 500 cifre langt,det

vil ik gøre den store f.ske,for der bliver aflæst,på denne mand,hvad det nu er at han trykker

ind som password! Også er den ik meget længere! Også har vi adgangen!

Ændring af passworded?

Jamen det er alm kendt,inden for børnesikkerhed og lige præsis computer styret maskiner,at indstalere

eller tilkobler et keylogger program,så får vi at vide,hvad der så bliver trykket ind af tal og bogstaver?

Keylogger programmer er kendt for,og/er nok lavet i sin tid,bygget op på en basis der hedder;

Vi passer på vores børn! Det følger med i f.eks messenger live!

Hvad barnet skriver,og hvad der bliver skrevet fra anden`s side af!

Og der bliver fulgt med i tastaturets rækkefølge!

Og det bliver sendt ud i rapporter,igennem outlock ekspress f.eks som er indbygget i windows,ud til en

bestemt indtastet email adresse! Kan misbruges af Hackere til f.eks ejeren af denne computeres netbank!

Der bliver fulgt med i tastaturets rækkefølge,og sendt ud til en bestemt email adresse!

Så ejeren`s bruger ID,og password bliver sendt ud,nøjagtig i tallets rækkefølge,som det er indtastet!

Og ejeren af denne pc ved det ikke engang,ligesom barnet heller ikke ved det,at der bliver holdt øje med det?

De gode keylogger programmer,tag endda screenshot`s af billederene set på webcam og sendt ud af computeren!

Så kan forældrene se,hvordan fanden personen ser ud,som barnet har været i kontakt med!

Sådan nået kan blive sat op,som f.eks windows er bygget op til,via fjernadgang!

Windows er bygget op på ligepræsis sådan nogle grundting!

Print! Fax! Telefoni!

MSN er indbygget i windows home og i windows xp pro,fra starten af,når det bliver indstalleret!

MSN er en kommunikation`s vej for computeren!

Og kan til enhver tid udnyttes,og åbnes op for,via fjernadgang,som man i dag kalder for en

indbygget service,så andre f.eks kan hjælpe via fjernkontrol.

Man skal ikke tag fejl af studerene inden for pc verden!

De lære mange af tingende,som forgår via fjernkontrol osv. Denne vej og uden at ejeren

overhovedet behøves at opdage det?

Ups? Det tog lige over her?

Keyloggere er også bygget,som det apps som det er,til hjemmesider! Web keyloggere hedder de!

Så kan folk logge ud på deres hjemmeside,og indtaste deres brugernavn og password og de kan gi

hjemmesiden et nyt password!

Hvis sikkerheden ikke også er derefter,så hjælper det intet at skifte det password på denne

Hjemmesiden ud,for der sidder stadigvæk en,som har sat det keylogger apps op og få rapporter over

hvad der nu bliver trygget ind og også af nyt password!

Det er organiseret kriminalitet vi snakker om her,men ikke mere organiseret end at det alm

keylogger program som var bygget for,og til barnets sikkerhed!

I kan godt se hvor vi er henne ik?

Aflytnings udstyr/Adgangen til aflytnings udstyr som kunne være blevet aflyttet en gang fra starten

Af,også derefter så har programmer/apps som er bygget op til barnets sikkerhed overtaget denne adgang og fuldt

ud! Og indtil det en dag,det går op for teknikeren?

Men hvilken tekniker lægger sine tanker så langt ud,som jeg lige præsis fortæller om her?

Ikke særlige mange,selvom min fortælling var simpel og enkel for min side af,hvis det ik var for

alle disse forbandet lange ord og bogstaver som skulle trykkes ind her?

Have A Nice Day!

Ps. Et eller andet fortæller mig at ordene:When Will They Notes?

Er et spørgsmål om tid nu…?

Haaalloooo?? Is Anybody Home Mcfly?

Griner!! Selvom det lige præsis ikke var sjovt det her!

Folk de kan være seriøse kriminele og kan ha en tendens til at være seriøst langt ude,og uden at de

egentligt selv behøves at vide,hvor alvorligt det egentligt er,det de har gang i?

Tak fordi de fulgte med her!

Junior medlem

Jeg har godt nok en til tænkeren,ihvertfald for mig selv,da det her er nået som har været for real!
Og det er det vel også nogle steder,og det kommer nok igen?

Terro!! Det ang Terro!!

Jeg ved da at der kan blive holdt øje med folk,hvis det er en skarp nødvendighed!

Og med EM-stråling!

Jeg tror bare også at der er nået der kæmpe kikser ved denne overvågning!

Den er muligvis meget meget microskopisk og kan aflæse alt muligt og på et menneske,som udsender denne EM-stråling!

Den kan snydes,det er en ting?

Men kan den også lad sig blive snydt,og uden den ansvarlige egentlig ved det?

Lad mig prøve kort at forklare! En menneske går under Terro! Psykisk Terro!

Og med den rigtige psykiske Terro,der vil der blive holdt øje med en person og f.eks med EM-stråling...

Jeg tror bare at den kæmpe kikser et eller andet sted der!

For ja vi udsender denne EM-stråling,så vi kan blive aflæst?

Aflæsningen er jo en vuderingssag,for den ansvarlige der,som meget vel kan fejl vudere,som alle andre?

Nogle mere end andre! Vi er jo alle mennesker og vi kan jo alle fejle?

Jeg tænker dette!

Der kan aflæses,om hvordan det går et menneske?

Men spørgsmålet ligger i: "Og det er ang psykisk Terro!" Kan der aflæses,hvad den psykiske Terro,går ud på?

Hvor meget og hvor hidsigt mennesket egentlig blir påført den Terro!

Det tror jeg ikke på ihvertfald...? Nope! Men det er vel også mit spørgsmål her?

Jeg tror ik på at det kan aflæses overhovedet,af et par bestemte grunde?

Der er set,at der blir grebet for sent ind! Der er set der er grebet alt for sent ind! Og alt for sent,betyder så alt for sent!

Og det gøres jo ik med vilje?

Jeg tror ik på at det kan aflæses,hvor meget et menneske,blir påført en psykisk Terro!

For godt nok udsender vi det,der kan samarbejder og blive aflæst! EM-stråling!

Men hverken vores hovede eller krop er på nogle måder,nogle form for convertere!

En Gateway! En mellemstation! En der sender videre,hvad den egentlig blir påført!

Forstå mig ret! Vi påføres en sindssyg heftig psykisk Terro!

Den vil ikke blive påført os,også vil vi udsender vi den igen,i et EM-stråling format,hvis det kan forståes rigtigt?

Altså den ansvarlige vil egentligt ikke kunne stå og korekt vudere hvordan personen egentligt havde det?

Skriver det fordi det er i praksis brug i nogle tilfælde hvor det sker?

Man skal heller ikke tag fejl af ægte psykisk Terro!

Den gav dødsstraf ihvertfald førhen,hvis ikke mere,i nogle bestemte varme lande,fordi den kunne være så sindssyg at blive

påført en person,så når det endeligt gik galt,så gik det galt og der var bare No Way Back for personen!

Tempoet/Hidsigheden af denne Terro havde kørt så sindssygt hårdt på,så personen simpelthen blev stresset ihjel!

Puff?? Også der personen færdig en gang for alle!

Hvad skete der? Hvem gjorder det osv? Det er en led kategori! Men den forkommer!

Bare meget sjællendt set og slet ikke kendt i vores del af verden?

Den er kendt! En kok har vist en gennemsnitlig levealder på 41 eller er det 42år?

Og pga stress!

Så med sådan en overvågning med EM-stråling?

Vil der kunne blive aflæst hvor hidsig en psykisk terro,der blev påført dette menneske?

Dedikeret medlem

a´hva?

Medlem
Brugeravatar

Det er muligt for efterretningstjenesterne at bruge folks mobiltelefoner som mikrofoner. Hvis man er en stor styg narkobaron kan dette problem afhjælpes ved at pille batteriet ud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]