Godaften board!
Nu har jeg været moderat bruger af MDMA i over tre år efterhånden, hvor jeg har taget stoffet med pauser på mellem en og ca. seks måneder. Vil skyde på jeg har taget MDMA små 20 gange efterhånden.
Det er mit drug of choice, men ved også der har været meget debat om MDMAs langtidsvirkninger og neurotoksicitet. Bl.a. at en metabolit kan være neurotoksisk, samt hvorvidt ændringen af hjernens serotoninkoncentration er reversibel eller ej.
Selv føler jeg heller ingen eftervirkninger der kan kædes sammen med mit brug af MDMA, og jeg døjer hverken med slemme comedowns eller "tømmermænd" når jeg tager det. Rusen er stadig som den bør være, dog ikke som de første gange - det er klart. Nu tager jeg 150mg over en aften, med én redosering (100/50mg). Før i tiden har jeg sommetider taget større doser på 300-400mg, men der har produktet heller ikke været topklasse.
Når jeg læser på internationale boards, melder mange brugere om adskillige års (mere eller mindre intens) brug, tilsyneladende uden bivirkninger.
Men jeg vil meget gerne høre andre på boardet med rimelig MDMA erfaring - oplever i konsekvenser af jeres brug?
Også meget gerne fra folk der ikke bruger MDMA mere, eller har holdt meget lange pauser - kan/kunne i mærke positive ændringer efter i stoppede jeres brug?
Selvom jeg (endnu) ikke føler nogen direkte eftervirkninger af mit forbrug, er jeg selvfølgelig ikke interesseret i at påføre min hjerne irreversible skader. Derfor vil jeres inputs betyde meget for mig!
På forhånd tak

-
sunshine reagge