Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 08:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 132 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Hvor tit beruser i jer?
Hver dag 26%  26%  [ 52 ]
2-3 gange om ugen 28%  28%  [ 56 ]
1 gang om ugen 15%  15%  [ 30 ]
2-3 gange om måneden 14%  14%  [ 28 ]
1 gang om måneden 10%  10%  [ 20 ]
Et par gange om året 5%  5%  [ 11 ]
Mindre end et par gange om året 2%  2%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 201
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Hold nu op zlor! Self er du ikke den eneste herinde som tænker med røven hvad angår stoffer. Høje doser Mdma hver weekend er bare ikke for sjov!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Så du vil have jeg finder nogle posts hvor folk har været værre end mig?
det meget nemt, evt kig på Medaljens bagside? der vist massere er folk der har brændt sig mere end mig?

her er en der nok er værre end mig..
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=38210

Kan nok også finde andre tråde hvor nogle har kørt den videre ud..

Kan ikke følge dig hvor du vil hen med dette?

Selvfølgelig er der folk der har brændt nallerne i Medaljens Bagside. Der er også slemme ofre fra f.eks. trafikulykker på traumecentret, men det betyder ikke at andre folk der er kørt galt nødvendigvis er på toppen, selvom de ikke ligger med slange i næsen, og drop i armen.
Siden din udtalelse kom i denne tråd hvor folk snakker om forbrug og misbrug, så tænkte jeg at det var nogen tilfælde i denne tråd du tænkte på, og så ville jeg gerne have dig til at uddybe.
At nogen har det værre end én selv, betyder ikke nødvendigvis at man selv er for godt kørende. Selverkendelse er et stort skridt.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Gago

Jeg ved godt nu at høje doser mdma hver weekend ikke er for sjov, også derfor jeg ikke gør det mere,
Synes bare at det er stramt at folk er dobbeltmorralske fordi de kan finde en og hakke på fordi jeg har dummet mig med mdma,

det ikke andet end et stor stenkasteri herinde nogle gange, og det jeg pænt træt af, hvis du skriver en ting forkert, bliver du svinet til, det en børnehave!

Halose

har ikke styr på hvem og hvor mange der har hated på mig, så vil ikke begynde at uddybe på på hver enkle om jeg synes de har været værre end mig..

(Undskyld hvis jeg skriver lidt mærkeligt, men har problemer med min gramatik (: )

EDIT

Nok om det

Tilbage til topic!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det har altid været rigtig nemt at kaste med mudder herinde, for når folk står frem med et overforbrug af et narkotikum, ja, så er der åbenbart en tendens til at køre på den person. Og det er både godt og skidt. Godt i den forstand at personen forhåbentlig får tænkt sig om en ekstra gang, skidt i den forstand at man kan føle sig uvelkommen. Og så er der nok flere, som har haft et lige så skidt misbrug af et stof, som du har haft, men så længe man kan indse med sig selv, at man er for langt ude, så synes jeg ikke du skal tænke for meget over det.

On topic: alt andet end cannabis 1-2 gange om måneden (nogle gange er der binges, hvis der er et specielt arrangement)
Cannabis: varierer meget. Nogle gange hver dag, andre gange 3 gange om måneden.
Alt med måde

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
ryger gerne mine weekender væk. men psychedelics prøver jeg at holde nogenlunde begrænset, så det er nok 5 - 10 gange om året

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det har altid været rigtig nemt at kaste med mudder herinde, for når folk står frem med et overforbrug af et narkotikum, ja, så er der åbenbart en tendens til at køre på den person

Henvender den sig til zlor? For så har jeg lige et par inputs..

Der har være et par tråde fra hans side af, hvor han skriver at han har mærkelige drømme osv, men stadig går amok i mdma'en hver weekend. Så gider folk fandme heller ikke sidde og bruge tid på at hjælpe ham, hvis han alligevel bare skider på vores råd. Intet personligt zlor, men mdma og stimulanser forbedre ikke ligefrem din grammatik. Prøv hold dig clean i et år eller mere, og se de mange fremskridt det vil få. Og 'flot' at du kan holde dig fra hende, med en måneds mellemrum. Det er da fremskridt.. :)

Jeg har trykket 1 gang i ugen. Og det er for det meste alkohol. Måske med en pibe hash ind over.. Jeg stoppede mit daglige cannabis forbrug til nytår. Fik myldre tanker når jeg skulle sove, fik angst for ikke at kunne sove, og mange personlige ting. Så det holdt.. Psys er faktisk sjældent, men det er for det meste 2c'erne, 1-6 gange årligt, måske mindre.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Incase..

Efter jeg havde den med de mærkelige drømme begyndte jeg at holde min pauser, der har været nogle smuttere ind i mellem,
og mit misbrug af mdma kan jeg sku ikke sige har været skyld i min grammatik, den fejl blev jeg desværre født med ^^

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg var også utrolig dårlig til grammatik da jeg blev født.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem

Jeg sad lige og sammenlignede med den her tråd:
viewtopic.php?f=5&t=39226&p=542014#p542014
Jeg ved godt at det ikke nødvendigvis er de samme som har stemt, men tanken som melder sig hos mig er om man er i misbrug når man bruger rusmidler 2-3 gange om ugen?
Den er lidt svær for den gang hvor det primært var i weekenderne jeg brugte synes jeg jo ikke jeg havde et misbrug, men weekenderne blev så til hverdage også selv om jeg gentagende gange forsøgte at stoppe før det kom så vidt..
Så 2-3 dage om ugen er for mig misbrug i og med at jeg kom i en progressiv udvikling med hensyn til tid jeg var påvirket og mængde af stof jeg tog. Samt der af og til kom nye stoffer til.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

gago næste gang kan du måske skrive det i en personlig besked til zlor, da alle andre er pisse ligeglade med sådan et indlæg.

Fso: det spændende er, hvornår man er i et misbrug. Så længe man kan styre sit liv ved siden af narko, så ser jeg intet problem i at tage det flere gange om ugen. Men det er en meget hårfin grænse for mit vedkommende.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg har sagt en gang i måneden. Jeg har ikke rigtigt et forbrugsmønster.

Det er ikke hver måned jeg får indtaget alkohol, og slet ikke hvor jeg bliver rigtig fuld. Cannabis er i gennemsnit én gang i kvartalet. Ellers er det diverse psykotroper, og det passer nok godt med én gang i måneden - det svinger lidt.

Jeg forventer nok der bliver skåret ned for psykotroperne, og måske lidt op for alkoholen, nu hvor jeg starter på skole igen efter endt praktik.

Junior medlem

2-3 gange om ugen - Jeg tager til staden en gang om ugen, hvor jeg køber for 300-500kr. det ryger jeg så over weekenden, nogle gange holder det lidt længere.

Medlem
Brugeravatar

Svarede 2-3 gange om ugen. Mit forbrug svinger dog meget. Kan sagtens gå i månedsvis uden at tage noget som helst, men når jeg så begynder igen, så har jeg det med at bruge hver dag i en lille periode og så stoppe. Jeg kan godt li' binges...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har voted hver dag, da jeg dagligt ryger hash og jævnligt øl.

Derudover er der meget stor variation i hvornår jeg beruser mig, men når jeg gør er det som regel med psykedeliske stoffer og sjældent mere end 1 eller højst 2 gange på en måned. Ofte er der også gået måneder(+3) mellem trips.

Jeg skal dog ej ligge skjul på at jeg har haft mxe-, mdma- og ketamin-binges af flere dages varighed eller bare flere dage i træk med søvn imellem.

Det sker også at jeg forsøger mig med opiater/opioder, men jeg bliver skuffet hver gang; tror aldrig rigtigt jeg bider på den krog.

//blazR

Junior medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af John Merrick 18 jan 2012 22:40, rettet i alt 1 gang.

Medlem

hash og skunk all fucking day everyday de sidste 5 år uden pause

Medlem

Shit, drenge, Lunokhod er ikke tilfreds. Så ser det virkelig ikke godt ud. :(

fuck nu jeres fis med om det er hverdag...... om det er 3gange om ugen eller hver dag det kan være skide ligemeget folk gør det de sys de har det godt med hvis de ikke har det godt med det skal de nok finde ud af det hurtigt.
jeg selv har de sidste 5 til 6 år røget fed hverdag uden en pause på en eneste dag. og har det helt fint med det og ved jeg skal ryge hverdag resten af mit liv om det er 1 gram eller 5 om dagen ved jeg ikk men stopper aldrig
its my life man!!!!!!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

fuck nu jeres fis med om det er hverdag...... om det er 3gange om ugen eller hver dag det kan være skide ligemeget folk gør det de sys de har det godt med hvis de ikke har det godt med det skal de nok finde ud af det hurtigt.
jeg selv har de sidste 5 til 6 år røget fed hverdag uden en pause på en eneste dag. og har det helt fint med det og ved jeg skal ryge hverdag resten af mit liv om det er 1 gram eller 5 om dagen ved jeg ikk men stopper aldrig
its my life man!!!!!!!!!

Orh hvad, du er hardcore, mand!

Medlem

its my life man!!!!!!!!!

det er da vist dig der spiller hardcore her
idiot

Medlem

its my life man!!!!!!!!!

det er da vist dig der spiller hardcore her
idiot

uden den daglige dosis hash sad jeg inde for mord eller andet da jeg var ekstremt voldelig i mine teenage år men er det ikke længere takket være vidunder midlet cannabis

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 132 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]