Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 16:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hahaha god griner drenge :D

On topic: Er der andre der har oplevet en stærk synergi mellem nikotin (eller måske noget andet i tobakken) og methoxetamin? Jeg synes at bonghoveder med mix slår langt kraftigere selv på små til moderate doser MXE. Er der nogen her der har prøvet noget lignende, eller er det bare mig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo, tager jeg en smøg mens jeg er påvirket af MXE, kan det være ret overvældene

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Den er jeg også med på, der er synergi mellem methoxetamin og nikotin.
Det er sjovt for det er absolut ikke noget jeg lægger mærke til ved andre stoffer, det er første gang jeg har oplevet at noget så simpelt som en smøg kan få mig til at trippe yderligere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Og så lige når man har sagt til sig selv, at man ville gå et helt år uden at røre smøgerne. Farvel nytårsforsæt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
En kammerat og jeg testede lidt Ethylphenidate sidste weekend. Vi tog omkring 110mg hver spred over flere timer. Vi startede med en allergi test efterfulgt af 20mg insuffleret og jeg må pointere at stoffet ligger blandt en af de værste substanser jeg har kylet op i næsen. Smerten var intens de første par sekunder, men derefter blev man bare helt 'numb' i snotten. Jeg har læst om et par brugere der har oplevet at få en grim omgang næseblod i dagene efter anvendelsen af denne substans.

I 20mg dosen kunne man mærke et svagt buzz i kroppen og man vågnede en smule op.

Vi tog endnu 20mg kort efter, min kammerat lod sig ikke skræmme af svien og tog det nasalt, jeg besluttede mig for at prøve sublingualt. Jeg holdt de 20mg i munden med lidt vand i 10minutter og sank. Det var ikke særlig effektivt da der gik ihvertfald 45 minutter før jeg rigtig mærkede noget til dosen. Men nu oplevede vi begge et mildt til moderat humørløft, min ven fik en god snakker på. Vi var enige om at denne substans ikke var specielt stimulerende, vi lå begge to og var godt afslappede i rusen.

Endnu 20mg blev indtaget, denne gang prøvede vi begge sublingualt, da ingen af os havde særlig meget lyst til at straffe os selv mere end højst nødvendigt. En moderat mængde eufori lagde sig over os samt en god fokus, euforien fadede langsomt ud over en times tid.

Efter euforien havde lagt sig følte vi os begge stadig mentalt stimuleret, men på en temmelig rodet og ubrugelig måde. Det var ikke særlig slemt, blot en smule irriterende. Jeg følte en trykken i mit hoved og både min kammerat og jeg var tilbøjelige til at kludre i vores verbale kommunikation Som f.eks. at bytte et ord ud med et andet,

4timer efter vores sidste dose tog min kammerat 50mg i en bombe og jeg prøvede at holde 50mg i munden i 10min for så at spytte væsken ud igen. Jeg oplevede minimal effekt i 15-20 minutters tid før jeg følte mig en smule bombet, dog ikke overdrevet. Min kammerat følte sig lidt anspændt hvilket han normalt ikke plejer, han kludrede gentagne gange i ordene og var lidt mere stille end han plejer at være. Vi havde begge svært ved at sove, først ca. 6 timer efter den sidste dosis kunne det lade sig gøre.

Næste dag vågnede vi begge med en mild hovedpine vi fik kureret med en smule phenibut, så det har nok været spændingshovedpine. Der var ellers ikke nogen bemærkelsesværdige kæbespændinger under forløbet.

Jeg har fået et temmelig neutralt indtryk af Ethylphenidate, nogen kalder det den bedste rc stimulant på markedet nu. Dette skyldes nok den rene eufori og mentale klarhed man oplever ved de første par doser, men som tiden går vender dette sig dog til et mere dirty high som euforien fader.

Jeg er personligt ikke så stof fan af stimulanter eller andre stoffer der gir dig 1-2 timer med glæde efterfulgt af 4-5 timer med en lidt anspændt mental forvirring og apati. Men jeg vil forsætte mine eksperimenter med Ethylphenidate ved anden lejlighed.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nogen der har erfaring med MXE sammen med andre stoffer? Evt. cannabis? Og hvordan er det MXE + musik? Bedre, ringere?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Geografisk sted: norge
Det er ekstremt godt med cannabis vil jeg mene!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har kombineret methoxetamine med både 4-ho-met og 4-aco-dipt, hvilket har været yderst tilfredsstillende! :D

Især MXE + 4-HO-MET, vil jeg sige. En af de mest ultimative oplevelser jeg har haft til dato. Mine øjne var så overvældede at jeg må have grædt mindst 1dl. under trippet, der stod seriøst vand ud ad mine øjne pga. fractals og farver :gud:

//blazR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har også prøvet 4-HO-MET og MXE kombo, det er ren madness.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad har jeres doser været på? 15-20 mg.?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvad har jeres doser været på? 15-20 mg.?

Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg ikke husker mxe dosis, men der har været redoseringer indblandet også + tolerance i den periode. Måske noget i retning af 150mg MXE og 18-25mg 4-ho-met.

Men start endelig low for guds skyld, alt andet ville være dåwlig HR.. Mit 4-ho-met + mxe trip var helt sikkert intenst as fuck, men det var ikke sønderligt vanskeligt.

//blazR

Senest rettet af blazR 20 jan 2012 00:53, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har kombineret MXE og 2C-D i lave doser, med gode resultater. 15mg MXE, 10mg 2C-D - Insufleret.
Go' synergi effekt!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tog 15mg 4-HO-MET sammen med 35mg MXE (Havde tolerans skal det siges!)

Det er det mest underlige jeg nogensinde har prøvet.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for svarene. Hvad med MXE og svampe sammen? og alkohol?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg har ikke erfaring med MXE og svampe, men jeg kan forestille mig at det bliver mærkværdigt.
Methoxetamin og alkohol synes jeg er en god kombo, men man skal virkelig være opmærksom på synergien mellem de to substanser, den er meget voldsom, du bliver ekstremt fuld og ekstremt blæst samtidig.
aMT og MXE kan jeg kun anbefale, det er en vildt behagelig rus, du smelter som en baws!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Punny_pete og Oberst Hachel:

Kan I ikke beskrive jeres oplevelser lidt med de RC-combier lidt nærmere?
"Ren madness. Det er det mest underlige jeg nogensinde har prøvet" og "Du smelter som en baws!" er f.eks. sætninger jeg synes kræver uddybelse. Det lyder jo som noget spændende noget, jeg godt kunne finde på at give mig i kast med, den dag jeg hopper på narkovognen igen. :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

"At smelte som en baws" er måske ikke verdens bedste betegnelse af en stofoplevelse, men det er jo, som du nok ved, virkeligt besværligt at beskrive den fornemmelse man har i kroppen under påvirkelse af stoffer.

På en kombination af aMT og MXE har jeg haft det som om jeg var et pund smør der har været taget ud af køleskabet og har stået på et bord i ~4 timer.

Junior medlem

Jeg syntes man skal passe sindssygt meget på med MXE og Alkohol. Nytårs aften drak jeg omkring 4-5 genstande og tog 100 mg MXE i alt. Jeg var sygt blæst i 5 timer. Længste peak jeg har haft på MXE.
Og det skal siges at vi godt kan tage 150 mg på en aften normalt uden problemer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dårlig MXE eller tolerans.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Glemte lige at nævne at på Ethylphenidate oplevede jeg at mine hænder og fødder blev meget kolde og mine læber blev desuden blålige, dette skete efter indtagelsen af ca. 60mg over 2 timers tid.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]