Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 14:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg er ganske klar over at denne kombination frarådes pga. af faren for resp. depression, alligevel leger jeg med ideen om at bruge komboen til nytårsaften, da jeg før har nydt den rigtig meget, bare aldrig over så lang en nat som nytårsaften med sikkerhed blir.

Jeg bryder mig generelt ikke om at drikke, hvis jeg drikker, så drikker jeg langsomt og ikke meget mere end 1 til halvanden øl i timen, går det hurtigere end det, så står min mave hurtig af. Jeg vil dog meget gerne drikke nytårsaften, for at skåle med vennerne og for at nyde lidt afslappet beruselse.

Jeg overvejer derfor at forsøge mig med en dose valium på 5 mg og så drikke ved siden af.

Så for at bryde det ned, er det så for risikabelt at æde de 5mg valium og drikke med vennerne aftenen ud, hvis vi nu går ud fra at jeg omtrent lapper halvanden eller måske to øl indenbords i timen? - Selvfølgelig vil jeg sørge for at mærke på mig selv hvor jeg føler mig med hensyn til beruselsen.

Er valium dosen for høj? Vil jeg udsætte mig selv for unødvendige risici?

Jeg vejer 74kg og ifølge sundhedsstyrelsen vil det så ca. tage en 1 time og 9 minutter for mig at forbrænde en genstand.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det tror jeg sagtens du kan. 5mg diazepam er ikke en særlig stor dose.. Jeg ville dog lige nævne det for en af festens deltagere så der i hvertfald er nogen som ved du også har spist en benzo. Det plejer jeg at gøre hvis jeg blander downers

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Jeg kan desværre ikke byde ind med noget, men kan jeg venligst spørge om hvor du fandt den beregner til at finde ud af hvor hurtigt du forbrænder alkohol? Jeg har prøvet google men uden held.

Medlem

Som "dengulesaks" skriver, så er der ikke en kæmpe risiko ved at blande 5 mg.. Du kan sikkert også godt tage 10 til 20 mg. Men bare HUSK at tage det stille og roligt med alkoholen.. Mærk selv efter..

Jeg ville ikke gå over 3-5 genstande hvis jeg var dig..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Beast her er linket; http://www.edith-hansen.dk/mlink2/alkohol.htm

Hmm, 10mg ville også være temmelig nice, hvis jeg nu bare slæber en sixpack med og nøjes med den så ville det vel være at spille det noglelunde sikkert?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det har jeg gjort før.. Og det der var værre ;) men pas nu på, og sig til en ven at du blander to downers. Så er der nogen som kan holde øje med dig hvis du nu bliver alt for lam.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Fornemt! Tusind tak.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]