Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 04:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Ryk mig i banditten... og fortæl mig det er amoralsk....

Insane psychedelia user!

Citat:
Det svarer vel lidt til at tage kokain for sig selv foran computeren. Den er ik helt go.

Hvorfor "er den ikke helt go"?

Er det ikke bare dine fordomme om hvad der er fornuftigt stofbrug der spiller ind?

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Det svarer vel lidt til at tage kokain for sig selv foran computeren. Den er ik helt go.

Hvorfor "er den ikke helt go"?

Er det ikke bare dine fordomme om hvad der er fornuftigt stofbrug der spiller ind?

Jeg forstår det heller ikke. Selvom det går imod en mærkværdig stofbruger-tradition, kan man måske få mere (og bestemt noget anderledes) ud af kokain ved at tage det i sådan en setting, fremfor en festlig og social. Dette gør sig endnu mere gældende ved MDMA, som desværre også betragtes som et gå-byen stof.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg sys ikke det er "taberagtigt" at tage MDMA alene. Min comment gik ud på at drille resist lidt ;)
Coke har jeg prøvet derhjemme foran computeren fordi jeg kedede mig.. Det var sku ikke noget at råbe hurra for!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

Jeg ville holde mig fra at tage det alene. Har gjort det og det kan friste at gøre det igen.. og igen.. Så vil jeg hellere have rene linjer og kun tage det til lejligheder andet end alene torsdag aften - f.eks. til fest.
Men hvis det skal være alene så synes jeg det bedste er bare at sidde og slappe af med musik i sofaen. Som der også skrives ovenfor passer MDMA og meditation godt sammen.
Efter en tur ud er det også fedt lige at mærke det sidste fra MDMA'en hjemme inden dynerne kalder..
Men jeg er som sagt sprunget over at starte hjemme og alene. Hellere dele oplevelsen med venner. Og selvom de venner ikke tager det har jeg aldrig haft et dårligt sus hvis bare jeg selv var på MDMA og mine venner til festen ikke var det.

Medlem
Brugeravatar

jeg kan sagtens side og trippe på mdma alene. faktisk så skyldes det emma at jeg fant denne tråd :)

men du kan sagtens alene men ikke af kedsomhed det en dum ide,

men en anbefalingen herfra er tag en lille slat ikke for meget ;P
og høre dette nummer og resten af det de har lavet :)
http://www.youtube.com/watch?v=HqrfDNHnevU

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
jeg kan sagtens side og trippe på mdma alene. faktisk så skyldes det emma at jeg fant denne tråd :)

men du kan sagtens alene men ikke af kedsomhed det en dum ide,

men en anbefalingen herfra er tag en lille slat ikke for meget ;P
og høre dette nummer og resten af det de har lavet :)
http://www.youtube.com/watch?v=HqrfDNHnevU

Forkerte version

Det skal være med Krama Remix ...

http://www.youtube.com/watch?v=waKCcs3076k

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har gjort det et par gange i forbindelse med mediation, fik tænkt en masse personlige ting igennem, reflekteret over mit liv og bearbejdet nogle ret følsomme emner mentalt. Det foregik på en strand i juni måned, og det var en af de mest mindeværdige, smukkeste sider jeg har oplevet af MDMA.

Det gav mig et humørløft og mentalt overskud der varede et par måneder, så det var virkelig en oplevelse der gav mange postive virkninger rent personligt.

MDMA kan bruges til meget mere end raves, at "blive blæst" og få snakkeren på IMO - det er nærmest terapeutisk, hvis det bruges korrekt.

Kan varmt anbefales at tage sådan et "trip" om sommeren, eller eventuelt her i julen. Kunne forestille mig en gåtur gennem midtbyens julelys kunne være ret smukt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hvorfor er MDMA alene mere taberagtigt end meskalin, 2c-b eller noget andet? Det er måske mere risikofyldt, da man ikke har sociale normer til at sætte en stopper, men det er vel ikke taberagtigt per se. Måske i mener, at man er en taber, hvis man ikke fester etc., men det er jo en ret omfattende påstand. Selv kan jeg godt lide at tage stoffer alene af den grund, at jeg har tid for mig selv og kan dykke ned i det. Nogle mennesker er mere private end andre, og derfor finder de ting meningsfulde, som andre måske ikke gør og omvendt. Jeg kan godt se, at hvis man kun tager MDMA for at blive blæst og gå amok, og samtidig tager det derhjemme, alene, så virker det en anelse destruktivt. Men nu er der jo forskellige måder at bruge stoffer på. At tage en hyggeaften for sig selv, eller en sjælerejse måske, det er jo noget helt andet end at "feste", men ikke desto mindre en ret legitim brug af stoffer. Selv tager jeg hellere MDMA og lignende alene, end til en fest, af den ene grund at rusen i mine øjne bliver spildt i hvirvaret, samtidig som det skader en forholdsvist meget. Derfor vil jeg hellere have det meste ud af stoffet, og det får jeg i intimt selskab, f.eks. alene eller med nogle få gode venner.

Nu er det så stadig et åbent spørgsmål om TS bør tage stoffet alene, set fra et HRvinkel. Det er jo ikke videre sundt (psykiskt) at tage et stof, fordi man ikke kan vente mere, og føler en impuls. Hvis det er tilfældet, så er det klart, at man skal være obs, så man ikke langsomt starter en glidebane. Men noget moralsk forkasteligt finder jeg ikke i det, uanset hvad. Grund til selvransagelse, ja. At pådutte folk taberetiket er dog tarveligt, og det hjælper ikke rigtigt på problemet. Så hellere påpege hvor der ligger farer og lurer, så personen kan blive bevidst om det og kan føle ansvar for hvad end han eller hun gør.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rush og Paul, interessante pointer i begge kommer med. :)

Junior medlem

Sidste jeg tog emma tog jeg hjem fra byen kort tid efter jeg havde taget en kapsel med 500mg i, ved ik hvordan jeg ku ha troet det ik lige virkede men altså kom hjem og fik total skrald på, også lå jeg nogle timer og hyggede med mig selv så det kan man da sagtens

500 mg?

Hvad sker der for folk og heroiske MDMA doser for tiden :o

Læste en anden tråd med en der havde taget 900 mg.

Hvis jeg tager over 120 mg vælter jeg rundt og fatter minus.

120 mg ?
Jeg kender flere der skal over 1 gram for at få den 'normale' rus

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
^Det er jo helt dumt. Dem du kender må få noget forbandet dårligt knark eller have et fuldstændig vanvittigt forbrug....eller begge dele!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja, MindFuck. 1 gram god MDMA er AAAALT for meget. Det må virkelig være skamcuttet hvis de skal have 1 helt gram for at føle noget. 120mg er en god stærk dose for de fleste, nogle hardheads skal have lidt mere, men slet ikke et gram. Men muligheden er der selvfølgelig, som BehindMind skriver, at de har et fuldstændigt overdrevent forbrug af MDMA... I så fald vil jeg råde dem til at stoppe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har tit fået en virkelig god rus og aften ud af at tage 0.05 g Mdma på En hel aften.
Så det må være dine venner eller mdmaen der er et eller andet galt med

Junior medlem

Mdma'en er skam ikke dårlig i min by. Ikke for at prale og sige at min by for den bedste og reneste, men vi får sgu god Mdma. Dejlig store krystaller.

Det er nok mest et vandvittigt forbrug og kulturen i min by.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tolerans og afbrændte serotonin receptorer. Tillykke med det.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
MindFucked, du udstiller kun din egen stupiditet ved at skrive det der.

Junior medlem

OverSoul skrev:
MindFucked, du udstiller kun din egen stupiditet ved at skrive det der.

på hvilken måde :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er en utrolig dårlig og stupid tilgang til rusmidler I fører i din by.
I vil helt sikkert komme til at fortryde jeres handlinger senere i livet.

Og jeg vil på det kræftigste advare andre mod at indtage samme doser.
Hold jer til en enkel dosis på 125, og hvis der skal redoses, så hold det nede på 50 mg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er en utrolig dårlig og stupid tilgang til rusmidler I fører i din by.
I vil helt sikkert komme til at fortryde jeres handlinger senere i livet.

Og jeg vil på det kræftigste advare andre mod at indtage samme doser.
Hold jer til en enkel dosis på 125, og hvis der skal redoses, så hold det nede på 50 mg

Eller bedre. Èn dose af 100-160mg, alt efter hvor sensitiv man er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]