Tak Imp - meget kort, men gav mig en fornemmelse af hvad det drejer sig om
Alt Ædende Ateist: For at være helt er ærlig, er det fordi jeg har en veninde der føder om et par uger... og det muligvis mit barn. Derfor vil jeg ikke risikere alt for meget. Jeg har før gået med tanken om LSD og gør det da også lidt stadig, for kunne godt tænke mig at opleve de mere spirituelle sider af psykedeliske stoffer, hvis man kan sige det sådan.
Med hensyn til bodyload osv. så bekymre det mig ikke så meget - jeg har taget virkelig meget amf og ecstasy i ikke altid lige fornuftige mængder. På trods af det har jeg faktisk aldrig rigtig haft dårlige erfaringer med narko (jo lige første gang jeg tog amf i troen om, at hvis jeg tog nok, skulle det nok virke som coke

), tror måske det er fordi jeg har en forholdsvis roligt og rationelt tankegang - men det kunne jo selvfølgelig sagtens ryge sig en tur på psykedeliske stoffer.
SortSnog Jeg ved i hvert fald at JEG godt er klar over at ikke to stoffer er ens - så jeg vil ikke tage 2c-X fordi jeg søger et LSD-trip, men fordi jeg har prøvet svampe et par gange - elskede min tankegang og mit humør - så nu vil jeg godt opleve nogle fede visiuals uden nødvendigvis at blive skudt for langt væk.
Egentlig meget rart at vide, at oral indtagning mindsker bodyload. Havde også tænkt mig at få dem i 25 mg gelatine-kapsler.
Rellek, jeg håber jeg undgår dine dårlige oplevelser ved at jeg køber det i kapsler - desuden vil jeg ikke tage lattergas imens, måske ryge en joint hvis jeg føler for det