Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2018 07:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Etizolam.
Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg har tidligere leget, brugt , brændt fingrene og haft benzo abstinenser, jeg har dog ikke prøvet Etizolam.
Har bestilt lille prøve mængde på 50 styk 1mg og høre gerne jeres erfaringer med den type.

Jeg er klar over de kun skal bruges de dage alt er ligegyldige og at jeg skal passe på.

Alt det moderne bras ssri osv, virker ikke på mig. Efter som opioiderne kun tages til hygge dage i ny og næ, så mangler min hverdag noget. Som skrevet tidligere, så er mit liv altid på reserve tank, når jeg ikke er på et eller andet op eller ned.

Sådan er det bare.

Ud over det, hvad er jeres ynglings benzo.

Titel: Re: Etizolam.
Medlem

Har prøvet den en enkelt gang. Virker som en god benzodiazepin skal, på niveau med xanax efter min mening.

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Det lyder godt, jeg vil prøve dem en dag hvor alt hænger en ud af halsen. Det kender de fleste mennesker vel nok.

Det er ikke tiltænkt til at være skæv eller stene, . Min erfaring er at benzo er meget lettere at kontrollere end eksempelvis oxycontin, fentanyl og andre opioid.
Respekt er man nød til at have, især når det er så billigt og let at købe færdig piller eller rå pulver af mange slags. Jeg holder mig fra pulver og selv blanding denne gang. Når de er testet ordentligt, melder jeg tilbage. Clonazolam er der mange der er glade for, men jeg havde nogle bivirkninger efter langtids brug at jeg stoppede. Det er nogle år siden, så tolerancen må være tæt på nul.

Er der nogen der kan fortælle forskellen på Etizolam og Alprazolam virkning.

Medlem

Citat:
Min erfaring er at benzo er meget lettere at kontrollere end eksempelvis oxycontin, fentanyl og andre opioid

Til en vis grad enig, til en vis grad uenig.

Det sporadiske brug at benzoer kan være lettere at bruge efter min mening, da der ikke er samme "lykkefølelser", men det kræver altså kun én gang at tage for mange benzoer, hvor man kan risikere at gå i sort og tage 10-20 flere mærker/piller, hvor man så ligeludselig risikere at have mistet 1-x antal dage i kalenderen.

Udover det har jeg svært ved at differentiere de to fra hinanden. Meget ens efter min mening.

Site Admin
Brugeravatar

Etizolam er nice. Bedste benzo jeg har taget (selvom det egentlig ikke er et benzo)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]