Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 18:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Why me ?
Junior medlem

Geografisk sted: Køge
Sidst jeg indtog svampe fik jeg mange kraftige ryste og svedture, mit syn forsvandt og jeg kunne næsten ikke bevæge mig. Jeg blev sendt ud i et iskoldt brusebad hvilket jeg ikke kan anbefale, med mindre man har mod på at tage en svømmetur i diskobugten på Grønland. Jeg har taget svampe et stykke tid men jeg kan ikke rigtig selv finde ud af hvorfor jeg har reageret sådan som jeg gjorde. Kan det være fordi min krop ikke har kunne klare mere ? Er der ikke en der kan give mig en logisk forklaring på hvorfor mit syn forsvandt ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Et vildt gæt, de var sprøjtet med et eller andet !!! (her tænker jeg på gift fra landbrug eller lign)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har oxo trippet en del på svamte men de sidste 3 gange har jeg ikke kunnet få noget positivt ud af dem (mind fucking)så dem halder jeg mig bare fra, prøv fks mescalin lsd 2c-i og se om det kan give dig et dejilig trip eller måske en ny type svamte men det med syne4t har jeg kun set en gang der var en der drak træsprit hygge doeneg

Medlem

Geografisk sted: DK
I denne tid hvor HR frem for alt skulle være vores varemærke synes jeg du bryder den ideologi lidt Doeneg - ved at sige til en helt ny på boardet at hun bare skal tage meskalin lsd eller 2CI.... Nu har jeg godt nok lige kigget på missKriz's profil og lsd er under favoritdrugs, men alligevel... Tror bare vi skal være forsigtige med den slags udtalelser navnligt i øjeblikket, den slags ville være guf for en journalist - "narkobaroner på narkosiden Psyvhedelia.dk anbefaler unge at spise lsd og tage det nye dræber-ecstasy 2CI"..

Kan godt være det bare er mig der er for forsigtig, hmmm nå jeg r ude.

Hyggeheysa [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Platon.

p.s. missKriz-> tror det har været et særtilfælde, nu ved jeg ikke hvor du har fået dine svampe fra - men jeg har aldrig oplevet det du beskriver der, og det er der så vidt jeg ved heller ingen af mine venner der har. Så vent til du føler dig parat igen og prøv så, jeg er sikker på du vil få et fedt trip igen så [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

ja ok min fejl jeg tænkte bare ikke lige på at detr oxo er børn herinde og snakker som til mine venner, ta en slapper vær psykisk parat and hit the road

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Jeg har engang hørt noget der lignede det som du sagde, og det var da vist fordi at detbarelige have taget lidt mere end hvad deres psyke lige kunne klare.
Hvor mange G tog du ?? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Jeg sad og spiste af en pose med 10g. Stiv som jeg var åd jeg indtil jeg kunne mærke noget. Da det så endelig begyndte og virke kan roligt sige at der dukkede mærkelige ting op. Det var totalt fedt til at starte med men jeg mistede hurtigt kontrollen. Hvilket aldrig er sket før. Jeg holder en mindre pause inden jeg forsvinder til halluland igen og tager det stille og roligt næste gang.

Dedikeret medlem

der var vidst forklaringen

Medlem

*gG* ja det tror jeg på, men fuck den er klassisk den der......... Det er svært at begrænse sig når man bare sidder med det, så skal man liiiiiiiiiige ha viljestyrke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Det er svært at holde sig tilbage når alting bliver serveret på et sølvfad. Men jeg kunne stadig godt tænke mig at vide hvad det er der kobler fra oppe i mit lille blæste hoved og hvad der egentlig sker? Er der ikke en der kan anbefale en god side på nettet med info om svampe osv. Biblioteket har ikke lige frem det største udvalg

Medlem

hvis du ikke kender www.erowid.org så tjek i hvert fald den ud..... Det er min yndlingsside at finde info på, der står MEGET om MANGE ting....... www.mushroom.dk står der vist ikke så meget på, på www.netstof.dk kan du jo spørge ham lægen der og ellers så kig i de link ang svampe der er her på siden.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
,
mvh platon

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]