Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
mushroom - tjaa kom bare til mig tror jeg - har brugt det i en del år nu...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
....-syntes bare altid jeg har haft held i chat-rooms med "Neglen" :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Har snart heddet en del i alle mine år på nettet....Men da jeg i sin tid startede på det gamle svamp.dk forum (i en alder af 14) hed jeg Strobo, fordi jeg syntes (og stadig synes) effekten af strobo lys er for lækker (er faktisk slet ikke klar over om det hedder strobo eller strobe...sikker strobe..fuck det)

Skiftede så til Liquid Raver da psy.dk startede, den egentlig grund ved jeg sq ikke, havde på det tidspunkt bevæget mig lidt længere ind i "narko-miljøet" og så var jeg jo en Raver (troede jeg :) Liquid....hmm læste noget om Liquidpop-collective på det tidspunkt og det faldt ligesom bare i skødet på mig...da jeg så havde læst noget mere og snakket med en masse mennesker, besluttede jeg at jeg sq ikke var en lysende-UV-buks-dansende Raver, men istedet en sofa-tripper :) og droppede det...nu hedder jeg så Liquid, og folk har da kaldt mig "Flyder" IRL efter det :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mit handle kommer ironisk nok, fra et af de første "rusmidler" jeg prøvede... Druesukker!

Jeg adopterede navnet, da jeg i en svampekoger på Roskilde '99, sad og kiggede på en dåse med Dextrose Monohydrat, som jeg havde med... :)

Jeg var træt af mit gamle handle, og tjah - "Dextrose" lød fedt - og det syn's jeg stadig det gør! 8)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
acidDreamer skrev:
Citat:
Ellers kalder jeg mig Babel-Fish visse steder (og nej, jeg har det ikke fra altavista translation), som jeg har fået fra et Hollandsk band.

The Babel Fish er da en Douglas Adams opfindelse (en lille fisk man putter i øret for at kunne forstå alle sprog - og i øvrigt det afgørende bevis for guds eksistens som bevirkede at han forsvandt "in a puff of logic" så vidt jeg husker :) )

Det er nemlig helt rigtigt :)

Babel Fish kan være det du beskriver med bogen "Hichheikers guide to the galaxy", det er et hollandsk band og så er det navnet på Altavistas oversættelsesmaskine :)

Men jeg må da også indrømme, at bogen har gjort at jeg har holdt fast i navnet, fordi jeg synes det er lidt mystisk et eller andet sted. Har desværre ikke fået læst bogen endnu.

Titel:
Medlem

Jeg elsker Nuser :P
Det er en sammentrækning af Nuser og Snoopy :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
DD fordi jeg hedder Djeff til fornavn og Daniel til mellemnavn.
Jeg bruger også nogen gange Djeff Daniels (som Jack Daniels) fordi det er en nice whisky

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Whiskey....jeg fatter ikke folk kan drikke det pis. Det smager som et kryds mellem træbejdse og sprit.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Det er godt med cola.. og nogen gange on the rocks (hvis man er blevet lidt halvstiv :lol: )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

IN$DU =

I Need $ Do You??? :lol:

HEhaehhae.. Jeg er såååh opfindsom hva? ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ehm.. mit navn er ekstrem kreativ, hehe.. det kan i alle vel se! hmm.. Euforica fandt jeg vist i en bog "nordkraft" tror jeg nok det var!! ellers valgte jeg navnet"tina" fordi så mente jeg ik muligheden for at jeg glemte hvad jeg hedder var så stor! :D :D

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
dank = tjums dawg = hund

dankdawg = hashhund

Titel:
Medlem

Jeg er opkaldt efter hovedpersonen (Richard Hawthorne) i spændingsserien "Shogun", fordi det er sjovt. Det må være det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Der ligger sådan en stodder kina grill på nørrebro der hedder Alløjdee, der på thailandsk betyder smager godt. Det navn synes jeg var lidt sjovt, og blev på en eller anden måde til alloedee, nok fordi jeg synes der var lidt mere spil i bokstaverne

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
CannaChem, fordi jeg godt kan finde på at ryge en lille bønne i ny og næ samtidig med, at kemi optager meget af min tid - praktisk såvel som teoretisk...

Jeg valgte navnet i tidernes morgen fordi jeg var blændet af cannabinoidkemien, da canabinoider besidder en enestående naturlig struktur, som ingen andre psykoaktiver gør...

-CC

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
munit, I mangel på bedre ideér... :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
KaFFeGrums fordi det er originalt ^^

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jaeh hvorfor lungefisk? de er fandeme for seje! tror det var fordi jeg en dag efter en ordentlig brændert sad og så discovery og wupti der var en syret fisk der kunne finde på at hoppe fra vandhul til vandhul uden at kvæle sig selv...

der skal ikke lægges noget specielt symbolsk i mit navnevalg syntes bare den fisk var for sej...

hvis folk nu virkeligt er i tvivl om den eksisterer så har jeg da et link liggende hvor man endda kan købe dem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mit nick valgte jeg fordi mit ydre er misvisende mht. hvordan jeg oplever mig indefra.

Titel:
Dedikeret medlem

havde jeg gættet for længst.. med din barnlige opførsel og dårlige sprogbrug kunne det ikke betyde andet! (måske du spiser børn..)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]