Først og fremmest ryger du ikke på Sankt-Hans, med mindre den er helt gal. Du fleste af dem jeg kender røg på en "underafdeling" der hedder Fjorden

Kender sankt-hans, har ikke selv været indlagt, men kender nogen, bl.a. min søster der har været der.
Om alle er syge?? Det er lidt af en definetions spørgsmål. Min søster var hvad man kan kalde psykisk ustabil, eller mentalt ude af balance. Men vil absolut ikke definere hende som syg. I hendes tilfælde var det er frivillig indlæggelse og så vidt jeg ved havde det intet med stoffer at gøre. Om det kunne være de lykkepiller hun fik (uden recept) af sin mors veninde skal jeg dog ikke kunne sige...
Nej du bliver ikke sendt til Sankt Hans hvis du har et bad-trip. Kunne forestille mig du får en seng på hospitalet og så giver de dig noget beroligende og beholder dig natten over. Hjælper det ikke bliver du højst sansynligt tilset af en psykiater, der kan vurdere hvorvidt en indlæggelse er nøædvendig eller om du kan "nøjes" med medicin og/eller en eller anden form for terapi.
Tror ikke det er muligt at navngive de enkelte stoffer der kan gøre dig kalr til et besøg på Sankt-Hans. Tror det kommer meget an på ens personlighed og psykiske styrke.
Er du bare nysgerrig?? Eller frygter du at det måske er nødvendigt for dig med en indlæggelse?