PsyGoA skrev:
Får man det altid så dårligt af meskalin? Det har jeg da ikke lyst til.
Man får vel altid kvalme, fordi der er nogle stoffer i kaktussen, som også følger med. Jeg ved ikke hvordan det er med syntetisk meskalin, men sådan er det i hvertfald hvis du spiser en kaktus.
Mit tilfælde var lidt ekstrem, men jeg tror det er fordi væsken var så tyk, og det brød min krop sig ikke om... og absolut heller ikke min mund, siden der opstod et sår og der kom blod ud.
Det skulle helst være ligeså tykt som sød mælk, men mit var meget tykkere, og jeg tror det er derfor. Og så indtog jeg det også i løbet af 5-10 minutter - folk indtager det i løbet af en halvtime til en time, for at reducere kvalmen. Jeg tillader mig at citere en PM jeg har fået, som vi alle kan få lidt nytte af:
zionboy skrev:
Uddrag fra PM:Dine bivirkninger lyder meget mystiske, du kunne evt. skylde dyrkningsbetingelserne.
Lidt råd hvis du skal prøve igen.
For at dæmpe smagen kan du blande med den sydamerikanske te Lippia turbinata (poleo). Den er meget sød, og dæmper kaktussen smule. Sørg altid for at væsken ikke er for tyk. Hellere drikke 4 dl. tynd væske end 2 dl. tyk væske. Den tykke væske forstærker kvalmen. Det er også vigtigt ikke at indtage væsken på én gang, men over ½-1 time. Dette sænker også kvalme niveauet. Samtidig med at den hyppige indtagelse af små mængder giver dig en bedre kontrol over hvordan stoffet påvirker dig.
Min metode er at indtage shots af tynd kaktusafkog (ikke tykkere end sødmælk) Jeg indtager et shot hvert 5-10 minut og skyller efter med vand etc.
En anden ting: Afsat altid hele dagen til et mescalin trip, og undgå enhver uønsket kontakt til omverdenen - f.eks telefoner. Den omgivende verden vil altid stresse dit ego, hvilket kan udløse ubehagelige føleleser og fornemmelser.
Jeg synes du har lavet en rigtig god rapport over dit projekt - der giver interesserede et godt indblik i hvordan en mescalin oplevelse kan føles, selvom jeg synes du har været uheldig
Mv
Zionboy
Udslettet i mit hoved og den voldsomme kvalme skyldtes helt sikkert væskens koncentration og konsistens. Men man lærer jo af sine fejl.