Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "DMT" alene
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Jeg ville bare gerne høre om der er nogle på Psych der har prøvet at sniffe Psychotria viridis, Virola, Chagro panga, Mimosa hostilis eller Anadenanthera..? (De indeholder alle DMT)

Hilsen Copelandia

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har ikke prøvet at sniffe noget af det, men jeg vil da bestemt fraråde dig det! Det er jo begrænset hvor meget bladmasse, bark etc du kan have i næsen, det er jo kun en lille del, der kan optages igennem slimhinderne. Dvs du ville være nødt til at grave en masse snask ud af næsen igen - med en minimal effekt (hvis nogen overhovedet)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Få det i ren form, hvis du skal sniffe det :P

Eller vil egentlig gerne se dig sniffe en bane knuste blade :D ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jag har sniffet både mimosa hostilis og Anadenanthera colubrina/cebil.

Anadenanthera var blandet med limestone. Jeg havde kun en mild effekt, men tydelig. Jeg sniffede ½g hvorefter jeg opgav. Den optimale dose er 1 g. Det gør ganske ondt at sniffe Yopo, men alligevel ikke så ondt som jeg havde forventet. Smerten forsvandt efter ca. 10 min - og næste indtagelse gør ikke nær så ondt som den første.

Mimosa hostilis. Jeg indtog ca. 0.2 g i en bane. Effekten var mærkbar, mene potent end anadenanthera, SMERTEN var dog ulidelig og konstant. Jeg lå på min sofa og forsøgte at nyde de milde visuals på væggen, men SMERTEN var ulidelig. Det skal bemærkes at rodbarken ikke var blandet med limestone hvilket øger evnen til at optage DMT.

Indenfor ganske kort tid få jeg fingrene i virola resin - og så skal der laves Epenã.
Generelt set vil jeg dog mene at den rareste effekt opnåes med MAOi.

Titel: DMT alene..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok jeg kan se en pointe i det I siger, Jeg føler mig godt nok lidt dum nu.. Hmm.. Hva så med at ryge Viridis? Jeg har nemlig en del liggende...

Et andet spørgsmål: 65g. Caapi og 50g. Viridis.. Hvor mange personer kan blive fucked på det??????

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
tror ik det kan betale sig at prøve at ryge det...

men hvis du laver et ordentligt udtræk af de to, vil jeg mene at det godt kunne række til to personer, kommer self. også an på hvor kraftigt et trip du gerne vil ha ud af det. Men det variere meget fra gang til gang og fra person til person hvor meget der skal bruges. og kvaliteten har self. også meget at sige. Men hvis det er første gang med aya, vil jeg da mene at den mængde kan være en god start for 2 personer.

det bedste ville noget være at læse en masse triprapporter med de to substanser og se hvad folk oplever / med hvor meget materiale...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

go ide... Jeg skriver når jeg har trippet...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kom til at tænke på om man så ikke bare kunne suge det ind i kroppen (ligesom en støvsuger)?

Jeg synes nemlig at indianerne på mine billeder sidder og suger det ind oralt! De puster da i hvertfald ikke!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Copelandia skrev:
Jeg kom til at tænke på om man så ikke bare kunne suge det ind i kroppen (ligesom en støvsuger)?

Jeg synes nemlig at indianerne på mine billeder sidder og suger det ind oralt! De puster da i hvertfald ikke!
Hvis du gør det skal du jo også tage maoi.

Så ville jeg nok hellere lave bryg og drikke det, frem for at suge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]