Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Bassemand skrev:
tag jer dog sammen.. i vil godt drikke jer fra sans og samling, og rende rundt og more jer og lave åndsvage ting i byen. Men i vil ikke have det dårligt dagen efter.. hmm... tag det dog som en del af oplevelsen, og lig derhjemme med chips og film dagen efter.
hvis i ikke kan klare tømmermændene så skulle i måske lade være med at drikke så meget :D
Tømmermænd er heller ikke mit store problem mere for drikker ikke så meget mere, er gået lidt mere over til forskellige stoffer i stedet.

Men var bare lidt nysgerrig og kan være meget godt at have nogen gode tips hvis man skal til familie sammenkomst, i byen igen eller lignende :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Bassemand har ret, man må tage det gode med det onde =) Heldigvis er mine tømmermænd aldrig værre end at jeg er klar igen næste aften... medmindre jeg har været på BZP ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Gå ind på google og søg efter RU21 :)

Jeg tog to i fredags, hvorefter jeg tog til julefrokost. Jeg var så stiv, så jeg var hjemme før kl 24, selvfølgelig med knæk på mine sko, og kunne kun se to meter frem og sådan noget...:) Men jeg havde stort set ingen fysiske tømmermænd om lørdagen. Ikke ondt i hovedet, ingen mave knep, kun lidt "rusten" i kroppen... Skulle nok have spist to til i løbet af aftenen, men det glemte jeg.

Som info omkring dem, kan jeg sige, at det er noget KGB opfandt, fordi de gerne ville have at russerne (som jo drikker en hel del), skulle være en form for overmennesker, så selvom man har været på kampdruk, fungere man fint nok dagen efter...:) Og KGB har brugt dem igennem 25 år. Plus de er ikke ulovlige i dk :)

- Rylle :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg plejer altid at få lidt codein indenbors når jeg har tømmermænd og det virker fint :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Rylle: Fedt at høre fra en dansker som har prøvet dem, og ikke bare amerikanske reklamer ;)

For at lige rette din historie lidt, så var formålet egentligt at deres agenter skulle kunne drikke alkohol uden at blive stive, sådan at de kunne drikke mistænkter hammerstive (og få dem til at tale over sig). Den effekt havde de ikke, men til gengæld var du frisk igen dagen efter ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så man bliver altså ikke mindre påvirket, når man indtager dem?

Titel:
Insane psychedelia user!

Ikke såvidt jeg husker nej.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Arj, mener ikke det var meningen de skulle bruges til ikke at gøre folk stive... Mener overmennesket-teorien er mere rigtig...:) Fordi de kan jo i forvejen drikke de fleste folk (gidsler) under bordet... Det behøver de ikke medikamenter til...;)

Og nej, man bliver (desværre frygtes jeg næsten til at sige, eftersom flere og flere detaljer går op for mig) ikke mindre stiv efter indtagelsen af dem. Det som jeg har læst, så laver de en reaktion på de affaldsstoffer, som bliver efterladt i kroppen efter en druktur. Altså de oxidere (og lignende) de sager der giver dig tømmermænd...

- Rylle :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Min løsning mod tømmermænd er ikke videre behagelig, men den virker sku: Så snart jeg kommer hjem får jeg spist mad nok til at jeg er tilpas mæt, og ikke er sulten når jeg vågner dagen efter. Derefter drikker jeg et glas med hhv. en Treo og lidt salt i - så er den hjemme.

Titel:
Dedikeret medlem

Døjer stort set aldrig med tømmermænd, vågner bare bagstiv, eller lidt dum/tung i hovedet dagen efter..

Men en pose salte chips inden man tager afsted om middagen/aftenen, eller et glas med en tsk. salt i er også godt (smager bare knap så godt)..

Også ellers hvis man kan, den sidste time man sidder ved festen inden man daffer hjem, lige slappe lidt af med indtagelse af alkoholden.. Og endnu bedre, som før nævnt.. SPIS mad når man kommer hjem.. og bare lig og sten tv en times tid, hvis man har hjerne nok til at forstå det ;)

ellers er tømmermænd bare noget man må tage med som en hagen ved en god aften i byen :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
et pizzaslice fra Ali Baba's her i århus er altså guld værd på vej hjem fra byen

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Fenriz skrev:
et pizzaslice fra Ali Baba's her i århus er altså guld værd på vej hjem fra byen

So very very true Fenriz, en slice med dressing og en cola, satme godt på vej hjem fra byen! :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Fenriz skrev:
Heroppe efter en tur i gaden plejer Elikas at være favorit..

En god stor slice med dresing og chili til 15kr og en cola er satme godt at lægge sig til at sove på :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Fandt lige dette link : http://politiken.dk/visartikel.iasp?PageID=300675

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Et glas saltvand + masser af vand. Hvis man er i stand til det har jeg erfaret at lidst træning kan hjælpe en del, bare tage nogle arm- mavebøjninger, løb en tur eller noget i den stil, noget fysisk. Syns selv det hjælper, men ellers så vågner du da lidt op af din morgen tåger. Syns også sådan en enkel 7-800 mg. ephedra/guarana kapsel kan hjælpe en del på det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]