MuseJens skrev:
Influenza ? Det er da noget med en god gang slim, der kan man da ikke kalde hosten tør.
Jeg mener at der findes op til 3 forskellige influenza-typer (i hvertfald to!), og de virker vist på forskellige måder - især fra person til person.
Jeg har sgu haft influenza med en tør hoste op til 3 gange. Men jeg har absolut også haft det uden en tør hoste, to gange, med masser af slim og ulækkert snask i kæften. Det skulle vist passe med at det er 5x influenza - det skulle gerne være de antal gange jeg har haft influenza i mit liv.
En influenza med tør hoste plejer også som regel at skifte i slutningen af sygdommen, hvor alt ryger ud af munden + masser af slim - mens ens hals er altså også færdig til sidst.
Psyko skrev:
Aliaarhus > Er du i helt rask nu? Ellers vil jeg ønske dig go' bedring!
Hehe, takker. Jeg har det meget bedre idag - i hvertfald rask nok til at kunne klare en skoledag i morgen

Elsker også den sidste dag af sygdommen. Der har man det BARE godt efter en ordentlig overbelastning, og så er man ikke i tvivl om at man lever

sikken' lettelse.
Skyd-Sven skrev:
dejlig tips men sys bare at hashen gør en hals værre (hvis man har hostet alt slim op) så man ska da drikke extreme mængder væske!?
Det er jo ikke mere end et par sug jeg tog - jeg blev egentlig ikke skæv, bare lidt "rundtosset" i starten, og efter et kvarters tid forsvandt mine smerter i musklerne (man siger jo også at hash virker muskelafslappende), og jeg var ikke længere rundtosset.
Men hvis du er opsat på at blive fucking skæv når du er syg, så skal du nok drikke eller spise hash, som AoD siger

For jo mere du ryger, jo mere tør i munden bliver du

Men Ice Tea er sagen!