Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DARK WEB
Indlæg: 16 nov 2022 06:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 nov 2022 06:25
Indlæg: 1
hey Guys jeg er helt ny herinde og jeg er virkelig ikke en ørn til en computer eller i den dur - nu læste jeg om en kvinde på 43 år det kom ind på dark web - jeg har prøvet og forsøgt i jeg ved ikke hvor langtid - er det så. Pisse svært eller er det bare fordi at jeg er en TARD, jeg føler hvertfald som en når jeg ikke kan og hvis der er nogen der ved det herinde, vil i ikke forklare mig det? Og hvis det er imod reglerne så. Please skriv drt til mig fordi så sletter jeg selvfølgelig opslaget igen, men synes ikke jeg kunne læse det i regl sættet - godmorgen og goddag til alle herinde :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DARK WEB
Indlæg: 16 nov 2022 12:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Hvad er det mere præcist du har svært ved? Bruger du den rigtige browser? Har du nogle konkrete links du forsøger at få adgang til? Hvis du kunne uddybe problematikken ville det nok være nemmere at tilbyde hjælp

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DARK WEB
Indlæg: 16 nov 2022 15:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er fordi du er en tard. Prøv at google det eller kig på youtube, det er vitterligt bare at installere en browser og så taste adressen ind, som ved en normal webside. Der endda flere guidse herinde i forhold til darkweb sikkerhed

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DARK WEB
Indlæg: 16 nov 2022 22:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Husk at man ikke er sløret på baggrund af darkweb alene. Man skal tage forholdsregler derinde. Desuden vil du efterlade spor på din computer, så du skal altså ikke købe store mængder bare fordi du finder vej til darkweb.

Politiet er generelt blevet bedre til at efterforske sager med handel på den del af internettet. Man kan dog stadig klare meget, med tumbling af bitcoins, styresystemet tails, PGP-kryptering og en TOR-browser. Hvis du benytter de nøgleord, kommer du længere.

Det vigtigste er du ikke køber store mængder, for jo mindre mængder du køber, jo mindre ressourcer gider politiet at bruge på dig. Hvis du køber 10 g ren amfetamin, er det f.eks. ret meget i deres øjne, da de regner med at du kan blande det om til 50-100 g gadeamf. Pointen er at du ikke skal vide dig sikker, på trods af at du er kommet ind på et marked.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DARK WEB
Indlæg: 16 nov 2022 23:31 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Hvis du, som du selv formulerer det, ikke er “en ørn til computer”, vil jeg ikke anbefale at give dig i kast med dark web, crypto osv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DARK WEB
Indlæg: 17 nov 2022 12:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Plejadestjerne skrev:
Hvis du, som du selv formulerer det, ikke er “en ørn til computer”, vil jeg ikke anbefale at give dig i kast med dark web, crypto osv.

Enig, det er virkeligt vigtigt at have styr på det og have sikkerheden i orden og hvis man ikke er teknisk anlagt eller ved så meget om "computere" så er det nok ikke det første jeg ville kaste mig ud i pga. straffen, hvis det går galt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DARK WEB
Indlæg: 27 apr 2023 20:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2023 19:43
Indlæg: 2
Jeg vil gerne komme med en advarsel om at handle på Dark Web, jeg ville købe nogle frimæker og fandt en shop der så rigtig fin ud og havde både en EU og US afdeling. Alt virkede rigtig fint og havde god snak med kundeservice. Bestilte 20 stks og overførte via paypal ca. 190 euro.
Så følgte et mønster som en hvilken som helst anden webshop med bekræftelse osv.
På et tidspunkt kom der en mail fra shipperen, hvor de sagde at jeg nok skulle overfører nogle flere penge men de ville blive refunderet efterfølgende. Det var 500 euro og så blev jeg mistænksom og gik i gang med at google.
Det viste sig at det var scam fra start til slut. Jeg mistede mine 190 euro og blev klogere.

Jeg tænker man skal nok ikke handle med nogle shops uden man har købsanbefalinger fra andre!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: DARK WEB
Indlæg: 04 maj 2023 09:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
@love.lsd
Du kan jo skrive til paypal. De tillader ikke køb/salg der er ulovligt i nogle af de lande de opererer i. F.eks. lukkede de en masse forhandlere af cannabis frø's konto og konfiskerede deres tilgodehavende på deres paypal konti, af denne årsag, hvilket er et utroligt shady move. Men kan det bruges mod et andet scam firma, så er det da værd at overveje.

Men undlad generelt at købe knark på paypal, dankort og andet der efterlader et digitalt spor. Det er ikke særligt hensigtsmæssigt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team