Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 sep 2021 15:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2021 15:18
Indlæg: 3
Jeg er meget nysgerrig på de forskellige fentanyl plastre,

Hvad sælges de for på gaden?
Og hvor farlige er de i forhold til et heroin misbrug?
Og kan de skaffes nemt eller det svært?
Alt andet information i har om fentanyl plastre sætter jeg stor pris på :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2021 10:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Må jeg spørge, hvad der ligger til grund for din nysgerrighed? Har du forbrug/misbrug af heroin eller andet?

Jeg har desværre ikke viden til at svare på dine spørgsmål, men vil gerne gøre dig opmærksom på at fentanyl er ekstrem vanedannende og kan i værste fald have fatale konsekvenser, hvis det ikke behandles med stor respekt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2021 15:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Hold dig til at være nysgerrig lige med dette.

Bare du skriver om det og søger på det ryger du på en global watchlist da man virkelig prøver at slå ned på folk der sælger/importerer det stads.
Skrev med en på Darknet engang der efterspurgte det og bum få timer efter blev mit sikkerhedssetup med TOR browser, VPN scramblet og fik pænt af vide at jeg blev tjekket igennem beskeder på mine Apps på gebrokkent dansk/translate at ingen af mine apps var sikre.
Så selvom jeg ikke var inde i brugen af den slags systemer og brugte sikre apps så er det noget man er yderst OBS med, grundet alle de dødsfald, overdoser og ødelagte communities det har medført globalt set.

Hold dig til kratom hvis du alligevel vil rode med opiater er mit råd og vær glad for at du endnu ikke har mødt en slasket pusher der ikke ved hvordan man sikkert blander den slags op, laver "hotspots" i pulveret og giver dig x1000 styrke ved en fejltagelse xx(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2021 17:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Billede

Bare for at give dig et billede af hvor sindssygt meget stærkere det er end heroin. Tror på ingen måde det er rusen værd. Bare det at finde ud af hvad du skal tage er nær umuligt uden en seriøst ordentlig vægt. Kinavægten fra Alibaba er på ingen måde anvendelig til dette.

Så, hvor farlige de er ift heroinmisbrug.. Markant farligere.
https://www.youtube.com/watch?v=kwkxBUs8Mis her kan du se hvad der sker, hvis man blot er i nærheden af en nogenlunde mængde Fentanyl. Det er en betjent der ransager en bil. I det sekund han åbner bagsmækken og har nogenlunde adgang til fentanylen er det en dødsdom. Havde hans kollega ikke haft Naloxone ved hånden var han 100% død.
Du kan ikke engang arbejde med Fentanyl, sortere det og veje det uden at have alt muligt udstyr på, medmindre du selvfølgelig vil dø af det.

Noget forbandet stærk gift, kan på det kraftigste fraråde dig det. Hvis du har brug for at snakke om dit forbrug, er der heldigvis en masse muligheder for dette, så du måske kan få afklaret trangen til ekstra hårde stoffer.. De bløde er også okay! Skulle du endelig vælge at tage det, så få for guds skyld noget Naloxone med samt en kammerat, der har lært hvordan han skal give Naloxone. Mener de fleste misbrugssteder giver uddannelse og gratis Naloxone hvis man spørger.

Alt det bedste og mvh. Du har (umiddelbart) kun ét liv, håber du værdsætter det. Værdien ligger i dig selv, og ikke alt muligt eksternt såsom stoffer. Kram.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2021 02:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Og hvor farlige er de i forhold til et heroin misbrug?"


Ville hellere se mine ikke-eksisterende børn sniffe heroin end fentanyl. Især fordi fentanyl pulver blir mixed i maltose/dextrose/something-ose-piller på rigtig dårligt manér, hvilket giver hotspots og SURPRISEEEE kæmpe større dødeligheds-risici. På den lyse side, hvis du ikke dør af det, brækker du dig bare meget af det i stedet, du ved, gode tider som alle vennerne elsker at se tilbage på. Især når det går op for en man kunne have været død, hvis der ikke var hjælp til stede foran toilettet.


Ærligt, den stofgruppe er latterligt uforudsigelig. https://en.wikipedia.org/wiki/Equianalgesic her er læsning til at sætte overstående billed i perspektiv. 50-100x så potent som morfin, så start der, ELLER LAVERE fks. kodein/di-codein/tramadol, HVIS du overhovedet skal starte. Du får sikkert samme sus ud af basejumping som regulær tandems-faldskærmsudspringer til at starte med, så hvorfor starte i den tunge ende du ved?



Men det fint, ses om 5 måneder/år Billede

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 29 sep 2021 16:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2021 06:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2021 15:18
Indlæg: 3
DDSIT skrev:
Må jeg spørge, hvad der ligger til grund for din nysgerrighed? Har du forbrug/misbrug af heroin eller andet?

Jeg har desværre ikke viden til at svare på dine spørgsmål, men vil gerne gøre dig opmærksom på at fentanyl er ekstrem vanedannende og kan i værste fald have fatale konsekvenser, hvis det ikke behandles med stor respekt.



Hej, Tak for svar, Ja jeg har et heroin misbrug, Og har næsten lige prøvet fentanyl plastre for første gang, og er meget interreseret i at prøve dem igen, Men vil gerne vide mere om den inden, Jeg ved de er stærke og jeg ville Self være forsigtigt, Jeg har en meget stor tolerance for opiater efter mange år, Men må nok indrømme at jeg er blevet ret hooked på de plastre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2021 06:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2021 15:18
Indlæg: 3
Nafets skrev:
Hold dig til at være nysgerrig lige med dette.

Bare du skriver om det og søger på det ryger du på en global watchlist da man virkelig prøver at slå ned på folk der sælger/importerer det stads.
Skrev med en på Darknet engang der efterspurgte det og bum få timer efter blev mit sikkerhedssetup med TOR browser, VPN scramblet og fik pænt af vide at jeg blev tjekket igennem beskeder på mine Apps på gebrokkent dansk/translate at ingen af mine apps var sikre.
Så selvom jeg ikke var inde i brugen af den slags systemer og brugte sikre apps så er det noget man er yderst OBS med, grundet alle de dødsfald, overdoser og ødelagte communities det har medført globalt set.

Hold dig til kratom hvis du alligevel vil rode med opiater er mit råd og vær glad for at du endnu ikke har mødt en slasket pusher der ikke ved hvordan man sikkert blander den slags op, laver "hotspots" i pulveret og giver dig x1000 styrke ved en fejltagelse xx(



Hej, tak for svar, Jeg er ikke interesseret i pulveret, Kun fentanyl plastre da jeg har prøvet dem, Men gerne vil vide mere om dem, de virkede super godt og efter så mange år i heroin misbrug så var det noget jeg kunne mærke igen, Jeg ved at de er farlige og ville helt sikkert passe på, Men jeg er blevet ret hooked hurtigt, Men de er ikke så nemme at få fat i som eksempelvis heroin er, (for mit vedkommende i hvert fald). Jeg startede mit misbrug med tramadol og oxy, men nu skal der desværre ret så stærke ting til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2021 06:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2021 15:18
Indlæg: 3
Læbepomaden skrev:
Citat:
Og hvor farlige er de i forhold til et heroin misbrug?"


Ville hellere se mine ikke-eksisterende børn sniffe heroin end fentanyl. Især fordi fentanyl pulver blir mixed i maltose/dextrose/something-ose-piller på rigtig dårligt manér, hvilket giver hotspots og SURPRISEEEE kæmpe større dødeligheds-risici. På den lyse side, hvis du ikke dør af det, brækker du dig bare meget af det i stedet, du ved, gode tider som alle vennerne elsker at se tilbage på. Især når det går op for en man kunne have været død, hvis der ikke var hjælp til stede foran toilettet.


Ærligt, den stofgruppe er latterligt uforudsigelig. https://en.wikipedia.org/wiki/Equianalgesic her er læsning til at sætte overstående billed i perspektiv. 50-100x så potent som morfin, så start der, ELLER LAVERE fks. kodein/di-codein/tramadol, HVIS du overhovedet skal starte. Du får sikkert samme sus ud af basejumping som regulær tandems-faldskærmsudspringer til at starte med, så hvorfor starte i den tunge ende du ved?



Men det fint, ses om 5 måneder/år Billede




Hej, tak for svar.
Jeg skulle nok have skrevet at jeg har et heroin misbrug og har haft det i mange år og startede ud med tramadol og oxy, og får metadon dagligt, så min opiat tolerance er meget stor, Jeg har næsten lige prøvet fentanyl, ikke pulver, det er jeg ikke interreseret i, Men kun fentanyl plasterne som kan ryges.
De er desværre ikke nemme at få fat i, Men ville gerne prøve dem igen, Jeg vil bare helst gerne have viden så jeg ved hvad jeg leger med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2021 16:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Okay var lidt tidlig ude med diverse semi-kækt advarsels skriveri så.

Fentanyl kan godt bruges til at få sig en rus, men er imho utrolig dysforisk og alt for fysisk lammende og kvalmende. Det er heroin hvis den var opvokset i en kold Russisk gulag. Jeg har ingen erfaring med crack, men føler det er opiaters crack. Nå, nok blabla herfra.

Du skal hovedsageligt nok passe på med at klistre for stærke plastre på og nodde ud med dem på efterfølgende, det er der en del der er afdanket ved, såvel som at kun ryge ganske lidt af plasteret af gangen hvis du vælger den rute. Start med et helt lille bitte hjørne-agtig og arbejd dig op. Beslutter du dig for at ryge dem, tænker jeg kan plasteret også opløses i en plastik-sprøjtes mængde vand, hvorved du får de aktive sager i væsken og kan smide dem i en meth/glas - pik/pibe, så undgår du da såvidt muligt at brænde alt muligt klamt dermaplaster af på samme tid og gør det lidt mere lækkert for dig selv. Så kan du evt finde ud af hvor mange dele af plasteret der skal til at give dig en rus og smide samme del vand i en pibe.

Ellers sælges de sikkert hvad de kan for på gaden, du kan sikkert finde hustlers der vil have mange dadler og dødeligt syge kræftpatienter der bare vil af med overskudsmedicin til ganske overkommelig tilbudspris.

Fentanyl er en del farligere end heroin, de sætter sig svjh. "extra hårdt" på de receptorer de rammer i hjernen ifht heroin, hvilket gør at der noglegange skal latterligt store mængder naltrexone/modgift til at få en ud af en OD, hvis man overhovedet kommer ud.

Ellers har bluelight.org nok en del flere hårde hoveder der har div. random info om det. https://www.bluelight.org/xf/threads/fe ... aq.491267/

Pas på dig selv og husk at få noget sol de kommende mørke måneder<3 :). Gælder også for jeg andre herinde!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team