Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 aug 2021 21:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2021 19:36
Indlæg: 3
Hejsa har fået skaffet mig 15 alprozolam af mærket ksalol på 1mg, startede med at spise 1 er oppe på 3 nu og har lige spist min nr 4 syntes ikke det er super meget virkning at hente er det normalt at virkningen er lidt subtle? har ihvertfald skruet lidt ned for tankemylder og en decent bodyhigh men havde regnet med mere
Skal lige siges det min første gang med dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2021 21:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hvordan virker det nu?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2021 01:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Efter min mening er der ikke eufori at hente i benzodiazepiner.

De er som udgangspunkt muskel- og nerveafslappende, så er man anspændt, øm og angst, ja så kan dæmpelse af disse symptomer måske være meget rare.

4 mg alprazolam er en del, så hvis du ikke synes, det var nogen særlig oplevelse, så tag og skaf dig af med skidtet. Jeg er selv blevet taget ved næsen mange gange tidligere i mit liv, selvom jeg synes, det er en elendig stofgruppe til rekreationel brug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2021 02:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2020 23:55
Indlæg: 3
På forhånd: ved godt dette er en tråd af ældre dato men vil godt besvarer dette spørgsmål i tilfælde af andre skulle falde over denne tråd efter et svar.

Alprazolam virker meget subtilt indtil, at det ikke gør(!) ment på den måde, at virkningen ikke direkte overfalder en, men kommer snigende med en
beroligende/angst-dæmpende effekt der efter noget tid kan omdannes til et kæmpe blackout hvor man enten vågner op i detentionen, eller på sofaen
i et fremmet hjem med blod på hænderne, og et kæmpe hukommelses tab(!). -specielt ved kombinationen af alkohol.

benzodiazepiner er ikke legetøj, og bør under ingen omstændigheder blandes med alkohol(!) ved godt, at mange medikamenter har denne advarsel
i indlægssedlen men ved benzodiazepiner skal man virkelig tage denne advarsel alvorlig!..


MHT. eufori af medikamentet/kemikaliet alprazolam, er der kun noget, at hente for personer som lider af en ubehandlet angst/paranoia i deres hverdag, og/eller er af en indadvendt peronlighed(asocial). Men ellers er det et fantastisk medikament til, at falde i søvn ovenpå en aften med amfetamin, og/eller som trip-killer hvis det psykadeliske trip skulle være kørt lidt af sporet ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team