Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 okt 2020 00:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 okt 2020 00:37
Indlæg: 1
Hey. Jeg vil høre om der en venlig sjæl, der vil vil give mig en guide til LSA. Sådan helt fra scratch.
1) Hvilke frø er bedst at købe? Kan forstå at der findes HBWR og Morning Glory. Er det ene stærkere end det andet? Og er der forskel på tilberedelse og hvor giftige de?
2) Hvordan tilberedes det egentlig bedst? Kan se at der kan anvendes flere metoder, så det forvirrer mig lidt.
3) Og til sidst, hvor meget skal man indtage?

Ved godt at det er mange spørgsmål på en gang. Det beklager jeg :)

Tak på forhånd!

Ved godt jeg bare kan tage LSD, men kan ikke finde en sælger, der har det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2020 11:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er altså alt sammen ting du nemt kan finde ud af med en Google søgning. Hvis du har tænkt dig at tage LSA som LSD erstatning bliver du nok skuffet. Imo er LSA et lorte drug. HWBR er mere potente end morning glory.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2020 10:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2020 08:58
Indlæg: 4
som kraken skriver er det alt sammen noget du kan finde online hvis du er lidt persistent. Mine egne erfaringer er, at jeg har prøvet det 3 gange, og 2 ud af de 3 gange fik jeg det dårligt i maven og det var ikke en god oplevelse. Jeg spiste bare frøene. Men den ene gang var fantastisk og var meget usædvanlig, en mellemting mellem meget døsig på den ene side og meget åndelig på den anden side. Jeg faldt i søvn et par timer, vågnede op og kunne ikke mærke noget og tænkte jeg havde sovet trippet væk. Så satte jeg noget tibetansk blokfløjte trance musik på og de næste 7 timer blev det mere og mere intenst så jeg til sidst endte op i rent lyd univers hvor ren kærlighed og good vibes blev mit væren. Har læst forskellige tripreports, med lignende resultater, hvilket nok er derfor lsd er noget mere populært, det jo bare en mærke på tungen og afsted går det.
Har forsøgt forskellige metoder, fx at komme frøene i et tepose og have dem i munden på den måde, men den metode har ikke givet mig noget værd at nævne. Sorry, jeg ikke har nogle bedre svar, men dette er bare mine erfaringer indtil videre. Zamnesia sælger nogle kapsler kaldet e-trip, som indeholder hwbr.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2020 12:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Drop de der ‘E-kapsler’ som mathadder skriver. Køb nogle friske frø og indtag. De kan købes på danske sider, da de ikke er ulovlige. Og alle de kapsler som sælges i diverse headshops indeholder ofte andre ligegyldige ting.

Angående det med at få ondt i maven, så svinger det meget for person til person. Jeg får en lille smule ondt i maven i 15-20min og så er det væk igen, men kender flere som intet ubehag får. Imo er det ikke et lorte stof, men hvis man måler det med LSD så er det selvfølgelig. De to ting kan og skal ikke sammenlignes overhovedet! Jeg har haft et par gode ture med LSA, og hvad der går igen hver gang er stort set altid utrolig glæde og griner meget nemt! =)

Jeg har hørt (ikke selv prøvet) at man blot kan tage frøene i munden og tygge/gnaske løs i 10-15min og lade slimhinderne optage det aktive stof og så spytte resten ud, for at undgå mavepinen og de fleste giftige ting. Om det virker lige så godt skal jeg ikke kunne sige - men giver umiddelbart ret go’ mening.

Køb HBWR istedet for morning glory, de er nemmest at dosere da du skal spise MANGE glory frø, og HBWR kan du nøjes med nogle stykker.

Link til dosis-guide —-> https://erowid.org/plants/hbw/hbw_dose.shtml

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2020 13:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Altså man kan sagtens få en fed oplevelse med LSA, det har jeg også selv prøvet flere gange, men det er nu stadig aldrig noget jeg ville anbefale for andet end legaliteten, der er bare så mange andre bedre alternativer i min optik.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2020 14:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har spist morning glory frø ca 10 gange, de første gange af nysgerrighed, derefter kun som erstatnings-psykedelika, når jeg ikke havde svampe. Kvalmen og ubehaget er virkelig træls, selvom det for mit vedkommende forsvinder, når trippet sætter ind, men det mest irriterende har for mig været synsforstyrrelser, der fortsatte dagen efter. Jeg ved dog ikke om det er almindeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2020 21:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
På HBWR har jeg, udover det nævnte, oplevet MASSIVT body load flere gange, hvor jeg ikke har kunnet stå eller gå, sådan presset mod gulvet - det er ikke fordelagtigt hvis der skulle opstå panik.. Jeg er ikke tiltrukket af LSA og har kun prøvet det 5 gange i løbet af min karriere..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2020 14:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2020 20:47
Indlæg: 1
...


Senest rettet af The Sky Was Pink 27 dec 2020 00:57, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2020 19:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Har du erfaringer med andre psykedelika?

Jeg har prøvet HBWR 4 gange. & det var ganske givende.
LSD er ret utilregneligt og meget mere euforisk.

Bodyloaded kan være lidt hårdt på HBWR ja, jeg er dog ganske modtagelig overfor det.
Men jeg er også den eneste jeg kender som aldrig har knækket mig på trods af dosis på 13 rensede frø.
Bodyloaded kan godt være hårdere end virkningen er givende.

& hvis du leder efter et psykedelisk stof som førstegangsbruger vil jeg ikke anbefale HBWR eller LSD for den sags skyld.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team