Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 nov 2020 12:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2020 12:06
Indlæg: 3
Jeg skal til at tage for første gang, men jeg bor stadig hjemme ved mine forældre. Så jeg vil bare vide hvad en passende mægnde svampe jeg skal tage "Cylle", og hvad jeg skal forbedrede mig til.

P.S. tips og tricks er også velkommen. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 13:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Altså ved du overhovedet noget om, hvad du er ved at begive dig ud i?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 13:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2020 12:06
Indlæg: 3
Buttkraken skrev:
Altså ved du overhovedet noget om, hvad du er ved at begive dig ud i?


Tildeles, jeg har læst om det en del. Slf betyder det ikke at jeg ved hvordan det er at prøve det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 16:42 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Hvor gammel er du? Og er du up to date med set & setting og de generel harm reduction?

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 16:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Pluckduks skrev:
Jeg skal til at tage for første gang, men jeg bor stadig hjemme ved mine forældre.


Alene den sætning du skriver her, får mig til at kvittere med et vent med at prøve svampe. Du lyder ikke så gammel? Kan selvfølgelig tage fejl.

Men er det ikke bedre at vente - det er imo ikke særlig fedt at tage en svampe tur og skulle være nervøs over konstant at blive opdaget, det kan sagtens forvolde en dårlig oplevelse.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 17:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Ja mand, man skal sgu helst føle sig fri og chilleren når man tager svampe:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 18:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Du får rigtig svært ved at forklare dig ud af noget, når du er påvirket af svampe. De vil højst sandsynligt kunne se det på dig, afhængig af dosis. Selv hvis de ikke kan se det på dig, så vil du føle et pres for at opføre dig normalt, hvilket er rigtig irriterende når du er på svampe, og det kan påvirke trippet negativt.

Hver eneste gang jeg har taget min telefon på svampe, har jeg altid fortrudt det.

Mit råd er, vent til du kan gøre det et mere afslappende sted uden forstyrrelser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 19:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Som alle andre siger så vent, det er super nedderen og trippe og gå og være nervøs for at det kan ses på en.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2020 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2020 12:06
Indlæg: 3
Pestilence skrev:
Hvor gammel er du? Og er du up to date med set & setting og de generel harm reduction?


Jeg er 19 år, jeg sidder bare inde på mit værelse om natten og ser tv, eller det er nok ideen. Jeg ved at man skal skide først.
Jeg vil nok også starte med en lille dosis for lige at finde ud hvordan det føles.

Bl0dpump skrev:
Pluckduks skrev:
Jeg skal til at tage for første gang, men jeg bor stadig hjemme ved mine forældre.


Alene den sætning du skriver her, får mig til at kvittere med et vent med at prøve svampe. Du lyder ikke så gammel? Kan selvfølgelig tage fejl.

Men er det ikke bedre at vente - det er imo ikke særlig fedt at tage en svampe tur og skulle være nervøs over konstant at blive opdaget, det kan sagtens forvolde en dårlig oplevelse.


Du har nok ret, men det er noget jeg har ville længe, og jeg kommer nok til a gøre det alligevel.
Men jeg venter nok med at tage dem, indtil mine forældre ikke er hjem i et styk tid.

raveon skrev:
Ja mand, man skal sgu helst føle sig fri og chilleren når man tager svampe:)


Sikkert :cheers:

MitLivMitValg skrev:
Du får rigtig svært ved at forklare dig ud af noget, når du er påvirket af svampe. De vil højst sandsynligt kunne se det på dig, afhængig af dosis. Selv hvis de ikke kan se det på dig, så vil du føle et pres for at opføre dig normalt, hvilket er rigtig irriterende når du er på svampe, og det kan påvirke trippet negativt.

Hver eneste gang jeg har taget min telefon på svampe, har jeg altid fortrudt det.

Mit råd er, vent til du kan gøre det et mere afslappende sted uden forstyrrelser.


Det er også min tankegang, jeg er tit stresset vis jeg er for skæv f.eks.

Fso skrev:
Som alle andre siger så vent, det er super nedderen og trippe og gå og være nervøs for at det kan ses på en.


Jeg føler også lidt samme tone fra alle andre :lol:

Mange tak for jeres svar, der går stadig lidt tid før jeg får dem, men skal nok tænke mig om inden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2020 00:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Vent til foråret og tag et tæppe med i skoven. Svampe kan fantastiske eller modbydelige, og det er helt sikkert værd at sikre dig selv en god setting at gøre det i, for at være sikker på du får en god førstegangsoplevelse. Brug mellemtiden på at læse en bunke triprapporter herinde :-D

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 06:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Pluckduks skrev:

Jeg er 19 år, jeg sidder bare inde på mit værelse om natten og ser tv, eller det er nok ideen. Jeg ved at man skal skide først.


Ahvad hahaha, den var ny! Altså jeg har da oplevet på diverse stoffer at jeg skulle tømmes når effekten er på vej, men jeg oplever det ikke som en fast regel at "svampe = skide" :D

Jeg synes ikke 19 er for ung nødvendigvis. For nogen helt sikkert, men for andre er det udmærket. Jeg var meget yngre da jeg startede, og se hvor sund og rask jeg er :eyes: :lol:

Men jeg er enig i, at det er bedst ikke at gøre det i sine forældres hjem, hvis de ikke er okay med det. Det kan skabe unødvendig "støj" under trippet, i form af bekymring for at de kommer brasende ind, og fx hvis du kan høre de går ud af soveværelset for at gå på toilet el lign, så kan du blive overdrevet opmærksom på enhver lyd de laver »fuck fuck bare de ikke kommer herind« eller i den stil.

Personligt ville jeg tage et telt eller andet i skoven, leje et hotelværelse eller vente til forældrene er udenbys i minimum 24 timer, så du er HELT sikker på de ikke kommer hjem midt i dit trip. Pointen her er, vær sikker på du ikke bliver udsat for udefrakommende forstyrrelser, dette er hvad vi kalder SETTING. :^)

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team