Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 okt 2020 17:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Hej venner:)
Jeg har et spørgsmål angående eventuelle udfordringer med kombinationen af dmt og Ritalin.
Får Ritalin dagligt for ADHD, og det fungerer godt for mig, har fast job og styr på tilværelsen.
Jeg vil rigtig gerne prøve DMT, og har mulighed for det snart, men er i tvivl om det er farligt i kombination med methylphendiat ift serotoninsyndrom.
Hvad siger i herinde?
Jeg har erfaring med pot/skunk, svampe, ketamin, mdma, svampe og LSD, og har et stort ønske om at forsøge mig med DMT, men synes det er noget mere komplekst at forstå HR-delen, særligt når jeg som sagt også indtager Ritalin.
Jeg håber I kan hjælpe mig lidt:))

De bedste hilsner og kærlighed til alle!

B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2020 18:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Jeg har faktisk mulighed for at deltage i en DMT-session imorgen, under ordnede forhold osv.
Jeg kan sagtens undlade at tage Ritalin hvis der er problemer med kombinationen, men er det nok med én dags pause?
Har læst lidt blandet info på nettet, nogle skriver at det er ok hvis man er vant til at indtage Ritalin, hvor andre skriver at der kan være komplikationer i forhold til serotoninsyndrom.
Jeg har en datter, så vil godt nok gerne undgå at stille træskoene :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2020 20:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
raveon skrev:
Jeg har faktisk mulighed for at deltage i en DMT-session imorgen, under ordnede forhold osv.
Jeg kan sagtens undlade at tage Ritalin hvis der er problemer med kombinationen, men er det nok med én dags pause?
Har læst lidt blandet info på nettet, nogle skriver at det er ok hvis man er vant til at indtage Ritalin, hvor andre skriver at der kan være komplikationer i forhold til serotoninsyndrom.
Jeg har en datter, så vil godt nok gerne undgå at stille træskoene :oops:


Edit: undskyld at jeg fumler sådan rundt, er ikke så skarp med en smartphone:/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2020 14:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
De her ting er svære for folk at svare på, fordi ingen er interesseret i at sige at du godt kan gøre det, for så potentielt at være skyld i at det ender galt. Så generelt vil rådet være at hvis der er en lille risiko for serotonin syndrom, eller risiko på nogen anden måde, så bør du lade være.

Så det vil også være mit råd til dig. Lad være med at tage chancen.
I sær fordi du ret nemt kan undgå at blande dem ganske enkelt ved at undlade at tage noget Ritalin den dag.

Når det så er sagt, så ville jeg personligt ikke være betænkelig ved at tage den kombination - men det betyder ikke at jeg synes at du skal gøre det!

Noget andet er, at det ikke er rart at trippe, hvis du har i baghovedet at det potentielt kan gå galt. Det kan skabe uro og ødelægge dit trip.

Flere ting peger på at den bedste ide er ikke at blande dem :-)
Held og lykke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2020 18:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Er det ren dmt eller changa der er tale om?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2020 00:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Mange tak for svaret :)
Jeg tror der er tale om ren dmt.
Gør det en stor forskel i den kombination?
Jeg/vi har besluttet at vente med rejsen til vi kan tage et par dage fri og jeg kan droppe Ritalinen i nogle dage op til.
Har på fornemmelsen det er klogest:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2020 11:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Der er MAO-hæmmer i Changa, det er det som får det til at virke længere end ren dmt.
MAO-hæmmer kan være meget farligt i kombination med visse medikamenter, ved ikke om ritalin er en af dem, men det skal du undersøge!

God plan at droppe ritalin og holde fri et par dage, og søde venner du har som vil udskyde rejsen for at få dig med :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2020 12:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Mange tak for svaret:)
Jeg undersøger det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team