Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 10 okt 2020 21:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
En anden teknik jeg overvejer er:
Blande vand og ketamin i en beholder der er helt tæt som kan tåle høje temperaturer. Herefter køre det igennem en trykkoger. Samme teknik man bruger til at forberede rugkerner til svampe dyrkning og ved denne teknik bliver det netop helt sterilt.

Men det er svært at finde en beholder der er helt tæt. Diverse marmelade glas og glas flasker osv er ikke tætte nok, og væsken inden i fordamper ud af flasken når man trykkoger den.
Måske er en halvliters plastic flaske tæt nok, men jeg ved ikke om den holder til 110 grader eller smelter/eksploderer. En halv liter er også en ret stor beholder til formålet.

Man kunne teste beholdere med vand indtil man fandt en passende beholder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 22:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
MitLivMitValg skrev:
Man kan sagtens koge Ketamin. Faktisk er der nogle på bluelight der har for vane at koge deres ketamin, for a re-krystalisere det. Det giver ikke helt mening i mine øjne, men fair nok.

Man kan uden tvivl få injektionsklar væske og det fås på darknet til rimelige penge. Men det koster det dobbelte af pulver og jeg er ikke så meget for at få tilsendt væske. Ved ikke hvor meget hold der er i min teori om at det er mere risikabelt end pulver.
Men når man først får en ordentlig teknik med at forberede pulver til injektion, så har jeg ikke selv de store kvaler med det. Måske ændrer jeg mening efter at have prøvet det et par gange :-)

Shambhala.
Du har helt ret i at det ikke bliver sterilt ved kogning. Men jeg tænker at det bliver rent nok til IM? Jeg har faktisk ikke googlet det. Der er selvfølgelig altid en risiko ved det, men en del på bluelight skriver om at have gjort det i årevis uden problemer. Og så er der andre der skriver at IM er meget risikabelt osv osv.
Den der ozongenerator lyder sku ellers meget interessant :lol:
Rektal administration er også en mulighed, men jeg har ikke lyst til det med mindre der er en betydeligt højere biotilgængelighed at vinde ved det. Og det er der desværre ikke med Ketamin.

IM tiltaler mig først og fremmest fordi jeg heller ikke bryder mig om at sniffe det længere, men også fordi det har en højere biotilgængelighed.

Hvorfor kan du ikke lide at sniffe det mere? Det er heller ikke mit foretrukne stof af sniffe mest pga. smagen og det dryp jeg nogen gange får, men synes ikke det er slemt i forhold til mdma fx

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 23:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Buttkraken skrev:
Hvorfor kan du ikke lide at sniffe det mere? Det er heller ikke mit foretrukne stof af sniffe mest pga. smagen og det dryp jeg nogen gange får, men synes ikke det er slemt i forhold til mdma fx


Smag og dryp er nederen. Men egentlig mest fordi min næse er blevet skæv med tiden af de mange streger. Jeg har prøvet at rette op på det ved at skifte til venstre næsebor for nogle år siden, men den forbliver skæv.

Men dryp er især også nederen på Keta synes jeg og jeg spiser tit bolcher og drikker sodavand imens for at tage den grimme smag. Og så har jeg læst at dryppet skulle være skadeligt for nyre og blære når man sluger det. Dog sikkert i ekstremt lille grad.

Du har ret i at mdma dryp også er en grim en! Jeg synes ikke det generede mig så meget førhen som det gør i dag. Jeg er nok blevet lidt mere sart hvad det angår :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 02:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Suger I ikke bare for hårdt, hvis I får backdrip?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 06:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
@MitLivMitValg
Den med trykkogeren er sgu genial, havde også tænkt mig at skaffe en til andre formål - nu giver det kun endnu mere mening at skaffe en :D Mon ikke man kan finde små tryksikrede glasbeholdere til formålet? Det vil jeg sgu lige undrsøge.

Og fedt at det kan koges!! Så bliver vape drømmen nok alligevel til virkelighed, lol. Prøver lige at sætte det hele op her i løbet af kommende uge.

@Buttkraken:
Grunden til jeg ikke vil sniffe mere, er efter jeg er blevet bevidst om hvor latterligt vigtigt det generelt er at trække vejret gennem næsen (og undgå at bruge munden til det). Næsen er et meget følsomt organ, der har virkelig mange funktioner forbundet med vejrtrækningen - lugtesansen er bare en lille bitte del af det. Når jeg clogger næsen til med stoffer, ender jeg med ikke at kunne bruge næsen til vejrtrækning, hvilket er ekstra nederen om natten hvor det går ud over søvnen.
Kan anbefale at se nogle klip af Patrick Mckeown på youtube, hvor han forklarer om nasal breathing og hvor mange ting i kroppen det rent faktisk styrer.

Plastikkirurg viser kort lidt om næsen som vejrtrækningsorgan: https://youtu.be/3RFkbadUrQ8
Patrick Mckeown om nasal breathing: https://youtu.be/FdXQ6K0zIj4
- Han har også kanalen Oxygen Advantage, hvor han poster lidt forskelligt om nasal breathing.

Udover dette har jeg vener der ligger forkert, altså ovenpå huden i næsen, og som er meget følsomme. Nogle gange springer de bare jeg puster næse. Og det ender tit med blod og sår i perioder hvor jeg sniffer lidt rigeligt. Så det er en administrationsrute jeg meget gerne vil vinke farvel til

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 08:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
MitLivMitValg skrev:
Smag og dryp er nederen. Men egentlig mest fordi min næse er blevet skæv med tiden af de mange streger. Jeg har prøvet at rette op på det ved at skifte til venstre næsebor for nogle år siden, men den forbliver skæv.


God logik ellers ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 09:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det lyder som der er til en seperat næsetråd gemt i denne tråd :D når næsen er blevet skæv handler det ved om man har slidt den så meget i den fortrukne side at den er faldet sammen der pga brusken er væk.
Mit ene næsebor er så bredt og dybt at jeg ville kunne bruge det til at smugle narko i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 10:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
spaffeh skrev:
Suger I ikke bare for hårdt, hvis I får backdrip?

Jeg er meget bevidst om ikke at suge for hårdt og have god sniffeteknik, men synes sgu bare lige med keta er det umuligt at undgå

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 12:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
HopIFjordeN skrev:
M - skrev:
HopIFjordeN skrev:
.. Hvis i kender nogen der er i indien, kan det købes OTC ;)


Stadig??
Har du en kilde på det? Det er yderst interessant, da jeg er forholdsvis tæt på Indien :P



Har ingen kilde, men for 3-4 år siden kunne man gå ind på apoteker ved Jeg, ingen problemer=)


Jeg fandt desværre ud af, at de har tilføjet det til deres illicit drug list, som den anden nyeste tilføjelse.

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 12:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Jeg rejste rundt i Indien sidste år.

Mødte en gut fra NZ der havde købt det OTC et par steder i Pushkar, og lammet sig godt og grundigt i et par uger med nogle franskmænd på et hotelværelse :p

Men generelt virkede det til at det er de færreste apoteker der vil hustle med det, da det er blevet mere risikofyldt, og sanktionerne/opsynet er øget.

Der var massere af keta, godt og billigt, på det illegale marked - men altid som pulver/chards.

Mmmmh og den lækreste hash oppe i Nordindien, 100-150 kr for 10 gram konge røg :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 13:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
GimpSuit skrev:
Jeg rejste rundt i Indien sidste år.

Mødte en gut fra NZ der havde købt det OTC et par steder i Pushkar, og lammet sig godt og grundigt i et par uger med nogle franskmænd på et hotelværelse :p

Men generelt virkede det til at det er de færreste apoteker der vil hustle med det, da det er blevet mere risikofyldt, og sanktionerne/opsynet er øget.

Der var massere af keta, godt og billigt, på det illegale marked - men altid som pulver/chards.

Mmmmh og den lækreste hash oppe i Nordindien, 100-150 kr for 10 gram konge røg :)

Interessant. Tak for info.

Er der nogen der ved, hvordan det i praksis er i Goa? Er det nemt at anskaffe ketamin? Jeg bruger stoffet til behandling af et traume, og efter lang tid uden, får jeg et reelt behov for det, men her i Indonesien, er det ikke så smart, da der er voldsomme straffe, som ikke går ud over mig men min garant/sponsor, hvilket vil sige den person jeg bor hos. Det er desværre über no-go :^(

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 16:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Jeg vil mene det er ret nemt at skaffe i Goa.

Men vær varsom, der er en del hustlers der tar røven på lidt for naive turister.

Så bedst at falde i snak med andre rejsende, hostelstaff, expats og så få en kontakt den vej igennem, fremfor at gå med den første tingeltangelsælger som lige vil vise dig varene i baglokalet ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 19:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
GimpSuit skrev:
Jeg vil mene det er ret nemt at skaffe i Goa.

Men vær varsom, der er en del hustlers der tar røven på lidt for naive turister.

Så bedst at falde i snak med andre rejsende, hostelstaff, expats og så få en kontakt den vej igennem, fremfor at gå med den første tingeltangelsælger som lige vil vise dig varene i baglokalet ;)

Makes sense. Tak igen ^^
Og beklager offtopic.

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 16:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Så fik jeg endelig taget mig sammen og prøvet det, og det gik overraskende nemt. Her er en usorteret beskrivelse af hvordan det gik.

5 ml sterilt vand i et shot glas + 500mg Keta. Stil shot glas i pande med "kogende" vand. Lad stå i 10 minutter og lad Keta opløse. Sug op i (f.eks.) 5ml sprøjte med en kanyle (der var fordampet ca. 1,5 ml). Skift kanyle og så er du klar.
Du kunne måske godt undlade at skifte kanyle, men jeg ville gerne have at kanylen var så steril som mulig. Dvs ikke havde rørt kanterne på shotglas osv.

Jeg kunne ikke få vandet op på mere end 88 grader pga af mit weak-ass komfur og fordi vandet fordamper så hurtigt fra panden at det ikke kan nå højere op i temperatur.
Jeg brugte faktisk ikke et sprøjte filter fordi min Keta blev opløst til den klareste væske. Men hvis mit Keta var kommet som pulver, eller jeg havde haft mistanke om at det var blandet op med noget, ville jeg være meget betænkelig med at bruge det i en sprøjte, også selvom jeg kørte det igennem et sprøjtefilter.

Min oplevelse var overordnet god, men jeg kom til at tage en lidt stor dosis i forhold til at det var første gang, og jeg gik derfor lidt nervøs ind i trippet, da jeg ikke vidste hvor hårdt det ville ramme mig. Det påvirkede oplevelsen til den negative side.

Selve processen var rigtig nem og det gjorde heller ikke ondt at sprøjte det ind. Det føles for mig som en meget mere "ren" måde at indtage det på, og man slipper for at sidde og snøfte og smage på dryp igennem trippet. Trippet varer betydeligt længere, og det sidder i kroppen i flere timer efter hvor man har svært ved at gå osv. Måske har det også noget med den lidt høje dosis at gøre.

Dog savner jeg ved nasal indtagelse at man nemt kan redosere løbende, som det passer en. Jeg synes også at mine trip ved nasal indtagelse har været anderledes og sjovere, men det skyldes måske at jeg var lidt nervøs da jeg gik ind i trippet.

Jeg vil fortsat benytte mig af denne metode fremover, MEN:
Jeg er nervøs for at gøre det igen fordi jeg vågnede op næste morgen med kraftig hovedpine og kvalme, og jeg kastede op. Da jeg omsider kunne holde nogle Treo i mig, virkede disse ikke og jeg har haft hovedpine siden jeg vågnede i morges, dog aftagende. Måske er det ikke relateret til Keta, men jeg kan ikke se hvad det ellers skulle være. Min veninde som er sygeplejerske siger at det kunne være kroppen der reagerer ligesom nogle reagerer efter at have ligget i narkose, med hovedpine og opkast (et gæt, og ikke noget hun baserer på faktuel viden). Det burde bare ikke ske ved Ketamin, right? Jeg skød ca. 140mg.
Dette alene gør at jeg ikke har lyst gøre det igen, men jeg er nød til at prøve, og se om det bare var denne ene gang. For hvis man kan få denne administrations rute til at fungere i længden, synes jeg at det er eksperimenterne værd.

Hvis i har nogle ideer til hvad hovedpine/kvalme skyldes, så hører jeg dem gerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 21:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Imo lyder 140mg også lidt højt IM så tror godt det kunne have noget med symptomerne at gøre

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 22:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Har selv i mine gamle dage som fuldtids junkie, taget keta- Både IM og IV.

Gjorde egentligt bare som jeg gjorde, da jeg hamrede coke IV ad libitum. Fik værktøj på apoteket, smed 50-100 mg i, og skulle nok have renset det med vat, men det gik fint, da det var helt klart. HVILKET på ingen måde er sikkert. Men IV er fucking vildt, men spild af K, da det virker så kort, samt skal du have en anden til at skyde det for dig, da det virker så hurtigt. IM kan klares alene, men stadigvæk ikke det værd. Har dog været indlagt med at skyde C og K sammen.

Men stadigvæk ikke værd at IM eller IV det. Har nok det samme næseproblem som dig. Er altid snottet, og min ene næsevæg er skæv som helvede, efter jeg altid tog en masse ethylphenidate back in the days.

Syntes bare du skal blive ved med næsen, og hvis det går helt galt, kan du jo bare få en ny :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2020 11:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Buttkraken skrev:
Imo lyder 140mg også lidt højt IM så tror godt det kunne have noget med symptomerne at gøre

Måske har du ret. Synes bare at have læst om folk på blueligt der er sluppet afsted med endnu højere doser, men vi reagerer selvfølgelig også forskelligt på ting.
Jeg blev også pænt ramt tror jeg :) Kan faktisk ikke huske så meget af det.

crazym, hvorfor tænker du at IM er spild af K? Det har jo en højere biotilgængelighed end nasalt, og trippet varer ligeså længe.
Og jeg tror lige at jeg springer over på den med ny næse :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2020 12:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Kom til at tænke på at jeg vil tilføje et par ting.
Hvis nogen skulle få lyst til at prøve denne metode vil jeg anbefale at sigte mere efter 50mg/ml. Jeg sigtede efter at skyde 100 mg, hvilket var lidt svært fordi det væske jeg havde i sprøjten var så koncentreret. At tage for meget på den måde er en uansvarlig fejl, som jeg ikke vil begå igen.
Det irriterer mig lidt at jeg ikke kan huske det i detaljer. Men bortset fra det synes jeg egentlig ikke at det var en ubehagelig høj dosis, da det først begyndte at virke. Det var mere i det korte tidsrum fra jeg tog det til det begyndte at virke helt, at jeg var lidt urolig. Dog vil jeg forsøge at ramme 100mg næste gang, og se om jeg kan huske det mere detaljeret bagefter.
Jeg vil også anbefale andre at forsøge sig med mindre doser til at starte med, for at undgå at være urolig for hvor hårdt det rammer.

Ved nærmere eftertanke tror jeg altså ikke at hovedpine og kvalme dagen efter havde noget med Keta at gøre. Men det finder jeg ud af næste gang.
Det nåede at aftage helt inden jeg gik i seng, og da jeg gik i seng havde jeg det fint.

Anyways, dette en administrations rute der har både fordele og ulemper. Men jeg vil anbefale folk at prøve den, hvis de af den ene eller anden grund ikke bryder sig om at sniffe det.

EDIT: Endnu en anbefaling er at bruge 2,5ml sprøjte i stedet for 5ml. På den måde bliver det også langt nemmere at dosere præcist.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2020 02:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Jeg har prøvet det endnu engang, og fik desværre hovedpine og opkast igen. Jeg fik det dog først midt på dagen, næste dag.
Jeg har en mistanke om at det ikke går så godt i hak med noget medicin jeg tager, og jeg tror ikke at det har noget med administrations ruten at gøre.
Hvis det skulle have noget med administrations ruten at gøre, så skulle det være en bakterie infektion som min krop så bekæmper dagen efter. Men jeg tror ikke at det ville foregå på den måde som det gør.
Desuden så heler de steder på kroppen jeg benytter, fint og hurtigt.

Jeg synes stadig at denne administrations rute er værd at bruge men den har altså også et par ulemper.

Det med at det er så besværligt at redosere er frustrerende. Jeg formåede faktisk at redosere denne gang, men det var med stort besvær i den tilstand jeg var i. En anden gang vil jeg tilberede flere sprøjter, med en enkelt dosis per sprøjte, så det på den måde bliver lettere at redosere.

En anden ulempe er ubehaget ved at bruge sprøjter generelt. Jeg tror måske at det har noget at gøre med at man igennem sit liv, har hørt så mange negative ting om brug af sprøjter, og at man underbevidst forbinder det med at være narkoman. Min tidligere omgangskreds var også ekstremt fordømmende over for alt der havde med sprøjter at gøre, selvom de næsten alle sammen var misbrugere eller i hvert fald stor forbrugere.
Jeg tænker meget praktisk med sådan noget, og jeg vil ikke lade fordomme stå i vejen for den mest praktiske administrations rute.
Men samtidig har jeg altså af uforklarlige årsager lidt ubehag ved at bruge sprøjter. Mon ikke det går over efter nogle gange.

Jeg har også en lille smule betænkeligheder hver gang, for om jeg får en infektion eller lignende. Det tror jeg dog også går over efter nogle gange.

Nå, er der ikke andre der har nogle friske erfaringer at dele? :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2020 20:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hvilke andre medikamenter tænker du spiller en rolle i forhold til opkast osv?

Mht sprøjter, så kan det hurtigt blive en farlig leg når først der er taget hul på bylden, så at sige - så er springet til at skyde andre substanser ret lille.. Faren for at miste lemmer og få infektioner er også ganske reel.. ..uden at vide det, tænker jeg ikke at der er så mange der leger med det, så dugfriske erfaringer kommer nok mest fra din side =) For en 10-15 år siden var der nogle andre herinde der kunne have budt ind, men de er ikke rigtigt aktive længere..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team