Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 07 okt 2020 13:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Nogen der har erfaring med at opløse ketamin til injektion?

Jeg er træt af at sniffe det, så tænker at opløse det i steril vand (til injektionsformål), og så køre det gennem et sterilt 0,2µm sprøjtefilter, og så overføre til et sterilt hætteglas.

Hvad tænker i om fremgangsmåden? Og hvor høj kan jeg gøre koncentrationen? injektionsteknikken er jeg familar med.

Qnuz & Kram

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2020 16:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Alternativt har jeg overvejet at fyre det i PG/VG og dampe det på en temperaturindstillet mod. Ser ud til at det kan lade sig gøre uden at skulle freebase det inden.
Reddit: https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... award_who/

Fik kun lige idéen og det skal self nørdes igennem før jeg ville turde (ved ikke lige hvilke overvejelser man bør gøre sig, men tænker ift. om det kunne være skadeligt for lungerne. Min lyst til at tage det gennem alternative ruter er jo netop pga. HR). Men overvej lige hvor OP det ville være med et håndholdt mod og instant K-holes, som man hopper ind og ud af efter behov.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2020 16:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Når man i gamle dage købte en flaske ketalar var der 50mg/ml så vidt jeg husker.. uden at have erfaring med Det, lyder din fremgangsmåde fornuftig!=)

Interessant med at vape det - gi gerne en update hvis du prøver det af=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2020 19:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg ville helt klart gå efter hospitals keta i injektionsvæske fremfor gade ketamin

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2020 21:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Buttkraken skrev:
Jeg ville helt klart gå efter hospitals keta i injektionsvæske fremfor gade ketamin


Hmm havde kun tænkt på bakterier og sporer der kunne kontaminere, men som ville blive tilbageholdt pga. porestørrelsen i filteret. Hvad tænker du ellers der ville kunne komme med igennem filteret, som udgør en risiko? Måske nogle små virusser?
Nok ikke covid, den kan ikke engang komme gennem ansigsmasker (lolll)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2020 21:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
HopIFjordeN skrev:
Når man i gamle dage købte en flaske ketalar var der 50mg/ml så vidt jeg husker.. uden at have erfaring med Det, lyder din fremgangsmåde fornuftig!=)

Interessant med at vape det - gi gerne en update hvis du prøver det af=)


Thanks, det lyder som en fornuftig koncentration at gå efter. Men butten har lige givet mig nøjer på, tror måske jeg dropper injektion og undersøger vape i stedet.

Hvis det virker skal jeg nok lave en guide og smide op ;D

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2020 21:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Shambhala skrev:
Buttkraken skrev:
Jeg ville helt klart gå efter hospitals keta i injektionsvæske fremfor gade ketamin


Hmm havde kun tænkt på bakterier og sporer der kunne kontaminere, men som ville blive tilbageholdt pga. porestørrelsen i filteret. Hvad tænker du ellers der ville kunne komme med igennem filteret, som udgør en risiko? Måske nogle små virusser?
Nok ikke covid, den kan ikke engang komme gennem ansigsmasker (lolll)

Tænkte ikke noget bestemt, men hvis jeg skulle IM/IV noget som helst ville jeg bare foretrække så rent et produkt som muligt fra start af :rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 00:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Rigtig interessant tråd som jeg helt sikkert vil følge med i.
Jeg har selv villet IM Ketamin i et stykke tid nu, og har gjort mig alle forberedelserne. Jeg har sågar sprøjtet mig selv med sterilt vand bare for at træne teknikken :lol:
Jeg har dog ikke IM'et Keta endnu, men det kommer til at ske. Sidst jeg var på K var jeg tæt på, men fik lige overtalt mig selv til at vente i sidste øjeblik. Jeg bryder mig stadig ikke om selve konceptet med at bruge en nål på mig selv, men det er vel bare indtil man har prøvet det nogle gange.
Men jeg nåede så langt som at opløse noget Keta i kogende vand, og det blev fint opløst til den klareste væske, som jeg ikke ville have noget imod at skyde IM. Det lignede bogstaveligt talt vand og man kunne ikke se at der var noget i.
Sig endelig til hvordan det går Shambhala. Om end du ender med at vælge IM eller vape :)

EDIT: Fremgangsmåden jeg vil forsøge mig med bliver: Hæld sterilt vand i en lille skål og opløs Keta. Varm derefter til kogepunktet eller lige derunder. Lad køle. Træk derefter op i sprøjte.

Min eneste tanke med denne fremgangsmåde, er om den lille mængde vand med Keta når at fordampe inden det når op på kogepunktet.


Senest rettet af MitLivMitValg 09 okt 2020 00:45, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 00:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Hovsa, kom sku lige til at poste to gange


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 16:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
MitLivMitValg: hvor meget væske har du tænkt dig at injicere? Og nogen der ved, hvor meget væske er optimalt at bruge? Tænker næsten jo mindre jo bedre, men dunno.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 21:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
spaffeh skrev:
MitLivMitValg: hvor meget væske har du tænkt dig at injicere? Og nogen der ved, hvor meget væske er optimalt at bruge? Tænker næsten jo mindre jo bedre, men dunno.

Hej spaffeh. Jeg vil sigte efter 100mg per ml, måske enda 150 pr ml.
Men jeg har mistanke om at det bliver svært at ramma særlig præcist hvis vandet skal op og koge efter Keta er blandet i, fordi der ved kogning fordamper en masse. Derfor er jeg ikke sikker på at metoden vil virke.

En anden metode kunne være:
Tage en ampul med 10 ml sterilt vand, og suge 5 ml ud med en steril kanyle, så den kun er halvt fyldt.

Derefter koge (f.eks.) 600mg Keta i noget vand og lade det koge indtil der kun er et en lille smule væske tilbage.
Suge væsken op i en sprøjte for at sprøjte det ned i de 5ml vand.

Her kan man så se om der der ca. er 6, 7 eller 8 ml vand, og så regne ud hvor meget der er per ml, og så burde det hele være (næsten) sterilt. I hvert fald rent nok til at sprøjte IM.


Man kunne måske enda bruge en 10ml sprøjte, og så først suge 5 ml sterilt vand op og derefter kogt keta vand op, så det bliver blandet i sprøjten i stedet for i ampullen.

Lyder det helt tosset? :lol:

Edit: For at besvare dit spørgsmål mere præcist spaffeh, så vil jeg gerne undgå at skulle sprøjte mere end 1 ml vand per dosis. Måske enda mindre.
Da jeg test-skød mig selv med sterilt vand gjorde det mere ondt end jeg havde regnet med. Man skal i hvert fald gøre det meget langsomt.
Så jeg tænker at du har helt ret i, jo mindre væske desto bedre


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 23:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
50mg/ml er klart det mest normale, nogle få gange er 100mg/ml set, om det er smart at gå højere op ved jeg ikke..
Billede
Jeg er også i tvivl om det er smart at koge det - men det lader til, at ketamin godt kan holde til det - https://www.erowid.org/chemicals/ketami ... stry.shtml
..det allerfedeste ville jo være at få injektionsklar ketamin fra en producent - om det stadig er muligt ved jeg ikke, men for 10 år siden var det ikke umuligt.. Hvis i kender nogen der er i indien, kan det købes OTC ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 23:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HopIFjordeN skrev:
50mg/ml er klart det mest normale, nogle få gange er 100mg/ml set, om det er smart at gå højere op ved jeg ikke..
Billede
Jeg er også i tvivl om det er smart at koge det - men det lader til, at ketamin godt kan holde til det - https://www.erowid.org/chemicals/ketami ... stry.shtml
..det allerfedeste ville jo være at få injektionsklar ketamin fra en producent - om det stadig er muligt ved jeg ikke, men for 10 år siden var det ikke umuligt.. Hvis i kender nogen der er i indien, kan det købes OTC ;)

Det er jeg næsten sikker på man stadig kan, det kunne man i hvert fald for et par år siden og det ville da undre mig hvis hospitaler og dyrlæger var gået over til bare at have en pose pulver liggende :lol:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 07:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
HopIFjordeN skrev:
.. Hvis i kender nogen der er i indien, kan det købes OTC ;)


Stadig??
Har du en kilde på det? Det er yderst interessant, da jeg er forholdsvis tæt på Indien :P

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 08:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
@MitLivMitValg
Spændende fremgangsmåde, havde ikke overvejet at koge det :p Men vær opmærksom på at du ikke destruerer sporer fra bakterier og fungi ved kogning alene - det skal under tryk (autoklaveres), så egentlig bliver det ikke sterilt, selvom du self stadigvæk ville destruere en masse eventuelle kontaminanter.

Havde selv overvejet endnu et trin før filtreringen, hvor jeg steriliserer det med en kraftig ozongenerator der dræber vira, sporer osv.

Men hvis jeg kan skaffe Ketalar eller Ketaminol dropper jeg self det her DiY halløj. Ellers gav spaffeh mig idéen til bare at plugge det, havde jeg slet heller ikke overvejet, men skal lige høre hvordan det virker hehe. Bliver faktisk
min mødom gennem den indgang :shock:


Angående vape fandt jeg ud af, at det absolut skal freebases inde, da der ikke er langt fra fordampning til destruktion af molekylet. Destrueres det, eller bare små mængder af det, frigiver det nogle ret hidsige giftgasser man ikke har lyst til at indånde.
Der er virkelig ikke meget info om vape af ketamin eller freebase af det på nettet (måske jeg skal prøve en anden search engine end google). Fandt én fremgangsmåde:
https://amp.reddit.com/r/ketamine/comme ... y_wait_on/

Problemet er dog at han opløser basen i alkohol. Det er et problem fordi at du jo så vaper alkohol sammen med ketaen, hvilket både giver nasty synergistiske effekter man ikke har lyst til, og så nemt kan ende i OD. Jeg undrer mig over hvorfor det skal opløses i alkohol - kan basen ikke bare være uopløst fast stof? *Ping* @Imp @Narkopolo osv :D
Ellers havde jeg tænkt bare at freebase det med salmiakspiritus, ligesom når man laver freebase kokain, og så opløse det i PG/VG. Det burde være dejlig nemt, kogetemperaturen ligger omkring 93°C

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 08:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Rektal administration er ok når det gælder ketamin. Jeg foretrækker at sniffe, mest pga det hurtige onset og intensive comeup. Plugging kræver så vidt jeg husker lidt højere dosis, men virker så også længere tid. For mig virkede det fint, dejligt wonky, men ikke godt nok til jeg gjorde det igen. Jeg glæder mig til den dag jeg skal prøve IM og ikke mindst IV!

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 09:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
M - skrev:
Rektal administration er ok når det gælder ketamin. Jeg foretrækker at sniffe, mest pga det hurtige onset og intensive comeup. Plugging kræver så vidt jeg husker lidt højere dosis, men virker så også længere tid. For mig virkede det fint, dejligt wonky, men ikke godt nok til jeg gjorde det igen. Jeg glæder mig til den dag jeg skal prøve IM og ikke mindst IV!


Damn okay, havde håbet på en effekt ala IM. Bliver også hurtigt lidt dyrt hvis der skal så meget til.
Lyder til at du skal en tur forbi Indien så :lol:

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 17:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
M - skrev:
HopIFjordeN skrev:
.. Hvis i kender nogen der er i indien, kan det købes OTC ;)


Stadig??
Har du en kilde på det? Det er yderst interessant, da jeg er forholdsvis tæt på Indien :P



Har ingen kilde, men for 3-4 år siden kunne man gå ind på apoteker ved Jeg, ingen problemer=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 18:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HopIFjordeN skrev:
M - skrev:
HopIFjordeN skrev:
.. Hvis i kender nogen der er i indien, kan det købes OTC ;)


Stadig??
Har du en kilde på det? Det er yderst interessant, da jeg er forholdsvis tæt på Indien :P



Har ingen kilde, men for 3-4 år siden kunne man gå ind på apoteker ved Jeg, ingen problemer=)

I nogle lande i Asien kan man! Mener hindbærrouladen snakkede om det. Var han kkke i Thailand?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2020 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Man kan sagtens koge Ketamin. Faktisk er der nogle på bluelight der har for vane at koge deres ketamin, for a re-krystalisere det. Det giver ikke helt mening i mine øjne, men fair nok.

Man kan uden tvivl få injektionsklar væske og det fås på darknet til rimelige penge. Men det koster det dobbelte af pulver og jeg er ikke så meget for at få tilsendt væske. Ved ikke hvor meget hold der er i min teori om at det er mere risikabelt end pulver.
Men når man først får en ordentlig teknik med at forberede pulver til injektion, så har jeg ikke selv de store kvaler med det. Måske ændrer jeg mening efter at have prøvet det et par gange :-)

Shambhala.
Du har helt ret i at det ikke bliver sterilt ved kogning. Men jeg tænker at det bliver rent nok til IM? Jeg har faktisk ikke googlet det. Der er selvfølgelig altid en risiko ved det, men en del på bluelight skriver om at have gjort det i årevis uden problemer. Og så er der andre der skriver at IM er meget risikabelt osv osv.
Den der ozongenerator lyder sku ellers meget interessant :lol:
Rektal administration er også en mulighed, men jeg har ikke lyst til det med mindre der er en betydeligt højere biotilgængelighed at vinde ved det. Og det er der desværre ikke med Ketamin.

IM tiltaler mig først og fremmest fordi jeg heller ikke bryder mig om at sniffe det længere, men også fordi det har en højere biotilgængelighed.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team