Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 sep 2020 21:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2020 20:59
Indlæg: 7
Hej jeg er en 16 årig dreng der vil høre dosering på spids nøgenhat. Har prøvet dem nogle gange, og har kun været på lav dosis under 1 gram. I forgårs prøvede jeg en dosis på 1 g, hvor ting blæverede og jeg bare var glad. Igår prøvede jeg på 1,6 og havde lidt svært ved og gå og tingene var mærkeligt. Jeg vil gerne halusinere og komme lidt mere ind i den psyledetiske verden, som og se ting som ikke er der. Og vil også gerne have råd til og komme ud af osteklokken med svampe, skal dog siges jeg har erfaring med stoffer. Jeg er 178 vejer nok 60 kg 8) :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2020 21:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2020 20:59
Indlæg: 7
Forresten er det normalt og kæbetrippe på svampe, ligesom mdma fx. Og betyder det noget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2020 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
For det første vil jeg kraftigt anbefale dig at vente med de svampe, MDMA og andre psykedeliske substanser til du bliver ældre. De effekter der optræder kan ændre din forståelse af verden på lang sigt og når man er midt i puberteten har man for det meste nok at tænke på. Nu hvor du alligevel allerede har forsøgt dig, tvivler jeg på at du lytter til mit første råd om at lade være, så derfor vil jeg gerne spørge om du gider tage et billede af dine spidse nøgenhatte og linke til det? Det undrer mig at du ikke har fået visuals af 1,6 g SN. Det kan selvfølgelig skyldes tolerance og/eller dit mindset. De gode trips kommer ikke fordi man ønsker at se ting der ikke er der, og det er måske hovedårsagen til at man ikke skal trippe som 16 årig. Man er sjældent parat til at give slip på samme måde når man er ung.

Hvad mener du med osteklokke? Tror måske du refere til en ganske normal effekt ved svampe hvor man bliver forvirret og konfus. Det er der ikke gode råd til at komme ud af. Måske at trække vejret dybt ned i lungerne og fokusere på åndedrætttet.

Du siger at du havde en mærkelig oplevelse, det er den mærkelige fornemmelse der ER den psykedeliske fornemmelse. Hvis du ikke kan lide den effekt så er svampe helt sikkert ikke for dig. Svampe er i mine øjne det sværeste stof at bruge rigtigt. Det kræver ikke bare en korrekt dosering. Du skal indrette dit hjem til oplevelsen, vælge det rigtige musik og ikke mindst være i det rigtige humør på dagen. Undervejs skal man give slip, meditere, danse eller undersøge en plante. Du kan ikke bare spise svampe også regne med at de underholder dig med lyserøde elefanter.

Håber du overvejer hvad jeg skriver og venter nogen år med de svampe. De løber ingen steder og for de fleste vedkommende bliver de meget sjovere om nogen år, når man ikke er påvirket af hormoner i samme grad.

Drik en bajer, scor en sød partner og ryg en pind til et playstationspil/film.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2020 22:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Lucas Karmisholt skrev:
Forresten er det normalt og kæbetrippe på svampe, ligesom mdma fx. Og betyder det noget?


Jeg kæbetripper ikke på svampe og har aldrig set nogen der gjorde det.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2020 22:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2020 20:59
Indlæg: 7
Hej tak for svar, det jeg mente med osteklokke, er den psykedeliske vej ud af depression. Jeg sørger selvfølgelig for jeg er glad når jeg spiser dem. Jeg har snakket med nogle erfaren dog ikke om det med dosis. Kan ikke poste det billede men har et, du kan evt smide din mail så kan jeg sende det. Ville sgu godt ryge pind men kan ikke tåle det engang kunne jeg men fik psykose. :oops: :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 00:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Du kan uploade et billede til denne side ret nemt: https://imgur.com/

Hvis jeg var dig, ville jeg ændre mit brugernavn på siden her, til noget der ikke er dit rigtige navn.

Som Hector har prøvet at skrive, så er det smartest du måske genovervejer om stoffer (og især de her stoffer) er noget for dig. Når du er psykisk sårbar og har historie med psykose, kan det godt kickstarte al mulig psykisk tumult at tage stoffer.

Mange tager fejl af et "bad trip" med cannabis og de såkaldte "hashpsykoser". Men hvis du har haft en rigtig psykose, gælder dette selvfølgelig ikke for dig.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 07:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Yo Lucas, velkommen til dette site!

For det første - fedt at du spørger efter råd herinde istedet for bare at famle og falde i blinde. Det har jeg faktisk rigtig stor respekt for. Det er noget jeg varmt vil anbefale du gør hver gang du eksperimenterer med psykoaktive substanser, og er bare den mindste smule i tvivl om noget som du ikke har kunnet finde svar på i den grundige research og reflektion som du selvfølgelig har gjort dig omkring emnet/stoffet (og her mener jeg ikke bare ½ time på google - seriøse oplevelser kræver seriøs forberedelse).

For det andet - hvor ofte indtager du svampe? Og hvor ofte har du tænkt dig at indtage dem fremover? Hvad har du ellers af erfaring vedrørende stoffer udover nogle svampetrips (skal lige siges at sjældent kan erfaring med andre typer af stoffer forberede en på de psykedeliske substanser, måske pånær dissociativer og delirianter(HOLD DIG VÆK FRA DEN STOFGRUPPE!!!!!))?

For det tredje - lyt til hvad Hector S og Leah fortæller dig, det er faktisk utroligt vise ord som jeg virkelig vil råde dig til at tage til dig, selvom du måske ikke kan se hvordan det relaterer til dig og din situation. Jeg garanterer dig for at du ikke kommer til at fortryde det.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har fuld forståelse for at du er super ivrig efter at dykke ned i den psykedeliske oplevelse igen, men jeg kan umuligt begynde at beskrive hvor vanvittigt vigtigt det er at holde nogle lange sunde fornuftige pauser imellem dine trips. Udover at din tolerance stiger ulækkert meget og hurtigt (du skal vente ~2 uger før at din tolerance er mere eller mindre nulstillet, og hvis du indtager det 1 gang skal du have laaangt mere næste dag for at nå samme sted), og at oplevelsen kan miste 'magien', så kan det have sygeligt forfærdelige konsekvenser hvis du ikke viser de psykedeliske substanser den respekt de fortjener. Det her er ikke en skræmme kampagne, det er faktisk utroligt reelt - der er INGEN der ved hvordan sådanne stoffer påvirker en ikke-færdigudviklet hjerne, men der findes desværre mange eksempler på folk der har brændt nallerne godt og grundigt så de i lang tid efter, i nogle tilfælde mange år efter, på den ene eller anden måde har haft en mere eller mindre nedsat livskvalitet. Shit det kan selv ske for en garvet psykonaut med mange trips og år på bagen.
Det kan faktisk gå galt på sindssygt mange måder(både måden "uheldet" sker på, og selve eftervirkningerne/konsekvenserne man så skal leve med bagefter), så det er bare så pisse hamrende vigtigt at man viser den ypperste respekt HVER gang, og tager alle HR tiltag til sig. Det er virkelig ikke for sjov at folk kraftigt anbefaler at man venter til man er mere moden, at man holder fornuftige pauser imellem trips (vi snakker måneder, ikke bare dage), at [indsæt klassiske HR råd og shit om set & setting her]. Det er ikke for sjov fordi at folk rent faktisk har oplevet de risici der følger med det at udforske livet og sit sind med psykedeliske stoffer, så de ved hvor ødelæggende det kan være, og prøver derfor at guide og advare folk.

Det behøver ikke engang gå grueligt galt på en trainwreck-worst-case-scenario agtig måde før at det kan påvirke en negativt. I en så ung alder som din kan det fx godt være uhensigtsmæssigt hvis man ikke er på "samme mentale plan" som ens jævnaldrende. Det kan begynde at blive svært at connecte ordenligt med folk hvis ens fokus er et helt andet sted, hvis de jordnære "normale" (hader det ord, men forstå mig ret) oplevelser, mål og værdier mister betydningen og vigtigheden fordi man har oplevet livet fra en side ens medmennesker på ingen måder har en chance for at kunne forstå eller sætte sig ind i. Det er svært at forklare. Det behøver jo heller ikke være en dårlig ting så længe man har balance og lever i virkeligheden. Jeg tror det jeg prøver på at sige er at man kan risikere til en hvis grad at blive lidt alienated fra ens jævnaldrende og normen, hvilket kan have en negativ virkning på ens sociale liv.


Jeg må indrømme jeg bliver en anelse nervøs hvis du tror at den psykedeliske vej ud af depression nødvendigvis er den bedste vej. Der er slet ikke tvivl om at det er meget kraftfulde substanser med fantastisk potentiale der kan have en ovenud positiv påvirkning på sådanne problemstillinger. Desværre er der så heller ingen tvivl om det modsatte også er tilfældet. Og jeg vil tro at det er stort set umuligt at styre hvilken retning det går, specielt hvis det er noget selvmedicinering man er ude i, og at det ikke er en del af en veletableret specifik terapeautisk setting med meget erfarne tripsittere/guides.
Hvad er dine bevæggrunde til at tage disse stoffer? Er det udelukkende et terapeautisk værktøj for dig, eller er det bare en billet til gak og gøgl og fest og ballade, eller måske endda en form for eskapisme? Er bare nysgerrig, du siger du gerne vil hallucinere(se ting der ikke er der) men samtidig også vil bruge det terapeautisk for at komme ud af en depression.
Hvis du tror at svampe og andet psykedelika er et wonderdrug på ens problemer må jeg skuffe dig. Det KAN godt have en positiv effekt (men så sandelig også det modsatte!!), men det skal sgu nok ikke stå alene. Ligesom det medicin man kan få fra psykiatrien ikke skal stå alene for at afhjælpe en med diverse problemer, men derimod skal bruges sammen med andre terapeautiske værktøjer og metoder.
Får du på nuværende tidspunkt professionel hjælp til at komme ud af din depression? Hvis ikke vil jeg kraftigt anbefale at gå den vej istedet for at gamble med psykedelika. Hvis du ikke føler for at gå den vej endnu kan du eventuelt prøve de ting der har hjulpet andre såsom sund kost, motion, støtte fra venner/familie osv.

Du siger at du "selvfølgelig sørger for at jeg er glad når jeg spiser dem", men så forstår du slet ikke hvad det er for nogle substanser du roder med. Bare fordi du har en god dag kan du sagtens risikere at blive konfronteret med din underbevidsthed, ting der lurer under overfladen som så bliver skubbet op og facer dig fuldt ud uden noget fucking filter. Du risikerer at komme til at stå fuldkommen nøgen overfor dig selv, uden nogen form for mulighed for at flygte eller dulme de følelser og tanker der nu end måtte dukke op. De grimmeste, mest skrækkelige, uhyggelige, forfærdelige sider af dig og din personlighedsstruktur - tanker og følelser du lynhurtigt slår væk i hverdagen (hvis du da overhovedet er klar over du har de her sider før du bliver smasket i fjæset med dem i et klamt sårbart og brutalt ærligt selvindsigts moment) fordi de er ubehagelige bliver du nu konfronteret med fuldt ud uden nogen chance for at flygte. Et spejl ind til din sjæl. Fuck hvor er jeg bare dårlig til at forklare det her, men de her substanser er seriøst ikke for sjov! Shit hvis du går og er deprimeret er depressionen jo ikke væk bare fordi du har en god dag. Føler du dig klar til at møde de mørke tanker og følelser i en uhyggeligt forstærket version i en EKSTREM sårbar tilstand? Det kan godt være at du er klar, og du kan bruge den indsigt til at bearbejde det fra en anden vinkel du ikke har haft chancen for at se dine problemer i før, selvom det bliver allerhelvedes ubehageligt. Eller også kan det være at det simpelthen er for sindssygt, for real, for ubehageligt, og du ender med at blive dybt traumatiseret og skubbe din udvikling langt tilbage.
Det er bl.a. her at livserfaring kan være til stor nytte. Dét at man ikke længere bor hos sine forældre, at man bor selv, er fuldkommen sin egen person og har fået etableret et solidt fundament som man så har støbt resten af sit liv på. For det er når du står mutters alene, mere alene end du nogensinde har følt, end du nogensinde har troet var muligt at føle, ved kløften til ens personlige indre helvede i en skæbnesvanger kamp mod dine indre dæmoner, at den her livserfaring, dit fundament, din modenhed kommer til at være din rustning og dit sværd. Og der er altså STOR forskel på den modenhed du kommer til at føle om 5-10 år, og den modenhed du føler nu, selvom man ofte fejlagtigt kan komme til at føle sig usårlig og på toppen af verden som en naiv ung teenager. Og det er ikke for at være en nar eller at være nedgørende at jeg siger det, men der er altså stor forskel som du utvivlsomt selv kommer til at mærke som tiden går, hvilket jo er helt naturligt. Og det er bl.a. derfor at jeg føler at alder altså har noget at sige når det gælder den psykedeliske oplevelse.

Derudover er det også et rødt flag i mine ører at du har oplevet psykose fra cannabis. Helt seriøst, alene pga det ville jeg KRAFTIGT anbefale dig at vente nogle år før du begynder at eksperimentere med psykedelika da den stofgruppe reelt set kan vække nogle latente mentale problemer. Hvordan er din familie historie mht mentale problemer såsom skizofreni? Du skal altså tage det her meget alvorligt bro, det er virkelig ikke et trip værd at sætte skub i noget der kan ændre dit liv så fucking dramatisk at du slet ikke kan forestille dig det. Please lyt til din krop og dit sind. Stofferne er der skam stadig om 5, 10, 20 eller 50 år.

Jeg siger ikke disse ting for at skræmme dig fra vid og sans, for at være en bedrevidende nar eller noget. Jeg siger det bare for at få dig til at reflektere og tænke dig om en ekstra gang inden du naivt leger rundt med nogle alvorligt seriøse og potentielt livsændrende værktøjer eller blankt afviser folks velmenende råd bare fordi det endnu ikke er gået galt for dig. Pas nu på dig selv min ven, du har kun 1 sind. Det sind hvorigennem du oplever hele din eksistens 24/7 resten af dit liv (i hvert fald i de vågne timer), det har man for alt i verden ikke lyst til at fucke op, da det kan gøre ondt på måder man SLET ikke kan forestille sig det førend at det er for sent. Det er virkelig ikke for sjov, det er ikke legetøj men derimod vanvittigt kraftige substanser der kan have vidtrækkende følger (hvadend de er positive, neutrale eller negative). Så please ikke fuck rundt med det her bare for at opleve fantastisk smukke farver, former og følelser. Det er selvfølgelig også en del af den psykedeliske oplevelse, men der er også en anden side. Lige så gakket og gøglet som det kan blive, lige så seriøst rædselsfuldt traumatiserende kan det blive - og du kan ikke vide hvilken rejse du kommer på før du har købt billetten og sidder i rumraketten der er skud afsted.

Under alle omstændigheder ønsker jeg dig det bedste bro
Og hvis du virkelig gerne vil "komme lidt mere ind i den psykedeliske verden", vil jeg anbefale at du prøver at ændre din set & setting istedet for dosis. Hvis du gerne vil opleve en virkelig introspektiv rejse, så vil jeg anbefale at du tripper alene (men MEGET gerne med en tripsitter der sidder klar i et rum ved siden af dit, UDEN at forstyrre medmindre du kalder) i et HELT mørkt rum på en blød madras, med bind for øjnene og headphones på til noget fantastisk musik (kan anbefale Shpongle, Entheogenic og Mystery of the Yeti hvis det skal være meget afslappende og tripperen på en "organisk" urmenneskeagtig måde), og så se hvor din indre rejse fører dig hen. Set og setting har VOLDSOMT meget at sige om trippets karakter og intensitet, nærmest mere end dosis (vær dog opmærksom på at disse stoffer har en ikke lineær dosis-responskurve).
MEN.... Hvis jeg var dig ville jeg som sagt kraftigt anbefale at du venter til du er så tæt på 25 som mulig. Brug eventuelt tiden indtil da til at forberede dig og læse noget af al den spændende litteratur der er omkring den psykedeliske oplevelse.

Det var ikke for at male fanden på væggen, de klassiske psykedeliske stoffer såsom fx LSD og psilocybin (svampe) har faktisk en forbløffende sikker sikkerhedsprofil. Altså vi snakker afhængighed, social skadelighed, skade mod sig selv, skade mod andre, emergency medical treatment seeking, fysisk skade/dødelighed som altsammen ligger lavt sammenlignet med andre stoffer.
Seriøst hvis man tænker sig om, tager set & setting meget seriøst og generelt bare tager common sense og HR seriøst er risikoen for at det går galt forsvindende lille.

Forstår godt hvis det kribler for at komme ud på en indre rejse men hvis man er fuldstændig ærlig med sig selv og føler at det nok ikke er sådan en god idé, at tiden måske ikke er til det. Så er det sgu nok ikke en god idé! Selvom det er lidt svært at indrømme fordi nysgerrigheden er ved at eksplodere inden i en. Men det er okay.. Det kan godt være man ikke er klar nu, men yo så er man måske bare klar på et andet tidspunkt i sit liv - ½, 1, 20 år? Det er ligemeget hvor længe der går, det skal nok blive magisk og AL ventetiden værd. Hellere vente end at pushe the limit, man risikerer bare at ende i et selvskabt helvede fordi man var utålmodig - nej tak, så venter jeg sgu hellere.

Just my 2 cents...

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 14:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2020 20:59
Indlæg: 7
Tak for svar, jeg har rimelig erfaring med stoffer har næsten prøvet alt. Jeg har taget dem flere dage efter hinanden på lav dosis. Og igår på lav dosis, min plan er og træde et skridt frem idag og prøve det. Hvis det mig og jeg kan lide det vil det nok være et trip en gang imellem når de er her. Men hvor meget skal jeg så indtage idag ved det nok er svært og svare på, men vil virkelig ikke opleve sådan noget som sjælen ud af kroppen endu ihvertfald. Har ikke nogle mentale problemer hvad jeg ved self. Vil helt klart bruge nogle af rådene bro.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 14:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Lucas Karmisholt skrev:
Har ikke nogle mentale problemer hvad jeg ved self.

præcis det her ser jeg som et problem. selvfølgeligt ved du ikke om du har problemer, du er kun 16. du er stadig et barn. imo burde du slet slet slet ikke "lege" med de her ting endnu. at du skriver at du har prøvet "næsten alt" er bare endnu et redflag, for det første har du jo selvfølgeligt ikke prøvet i nærheden af halvdelen af hvad der findes af stoffer, men du bør slet ikke fylde din hjerne med forskellige stoffer, når du er så ung.

Hvad tror du der ligger bag din lyst til at flygte fra virkeligheden i så ung en alder? der må være noget som presser sig på.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 15:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2020 20:59
Indlæg: 7
Nej det nok rigtigt, men har prøvet meget. Har prøvet og få visuals på mdma. Ved ikke om det er det samme, nej der ikke noget der presser. Har bare haft muligheden for mange af stofferne, i en periode hvor jeg følte alt var for kedeligt og det var måden og have det sjovt. Ved godt det ikke er godt får hjernen og udviklingen. Og igen vil ikke opnå og fucke noget op eller være fuckt vil bare prøve oplevelsen alt min research har jeg læst det fantastisk osv, og hvordan man kan ende i badtrips. Og hvad jeg nåede frem til er det ikke skadeligt, og er testet på mange dyr. Det nok skadeligt på den måde med depression og flashbacks hvis det anvendes forkert. Og en klog mand har sagt det også bør anvendes på børn, sygt i hovedet sagt godt nok men ved ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 16:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Lucas Karmisholt skrev:
Nej det nok rigtigt, men har prøvet meget. Har prøvet og få visuals på mdma. Ved ikke om det er det samme, nej der ikke noget der presser. Har bare haft muligheden for mange af stofferne, i en periode hvor jeg følte alt var for kedeligt og det var måden og have det sjovt. Ved godt det ikke er godt får hjernen og udviklingen. Og igen vil ikke opnå og fucke noget op eller være fuckt vil bare prøve oplevelsen alt min research har jeg læst det fantastisk osv, og hvordan man kan ende i badtrips. Og hvad jeg nåede frem til er det ikke skadeligt, og er testet på mange dyr. Det nok skadeligt på den måde med depression og flashbacks hvis det anvendes forkert. Og en klog mand har sagt det også bør anvendes på børn, sygt i hovedet sagt godt nok men ved ikke.

for det første kan man ikke sammenligne mdma visuals med et svampe trip, for det andet så er visuals på mdma et tydeligt tegn på overdosering. udover det så ved jeg ikke lige hvordan du er nået frem til at det ikke er skadeligt, jeg døjer selv med angst og ptsd efter et svampetrip, så ufarligt er det ikke

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 17:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2020 20:59
Indlæg: 7
Ved det ikke er egentligt ikke kommet for og diskutere bæres spørgsmål. :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 17:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Lucas Karmisholt skrev:
Ved det ikke er egentligt ikke kommet for og diskutere bæres spørgsmål. :eyes:

det var skam heller ikke for at starte en diskussion, men nærmere at komme med et godt råd, om at du måske lige bør overveje, hvad det egentligt er du har gang i, før du sidder som 20 årig og fortryder at du ikke lige kunne vente lidt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 17:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Så, du har fået svar på dine spørgsmål.

Du har dog ikke taget nogle af rådene til dig, det er lidt ærgerligt, men det kan vi jo ikke rigtig gøre noget ved.

Alligevel vil jeg endnu en gang opfordre dig til, at ændre dit profilnavn. Måske synes du det er sejt nok at være ham der bliver associeret med stoffer blandt de unge i din by, måske gør du ikke. Det er også røv ligemeget hvad du synes, hvis andre folk søger på dit navn på google og f.eks. den her tråd dukker op og beslutter sig for "Han er også en fucking junkie lol wtf". Så har du det stempel siddende på dig og det er slet ikke sejt at have, heller ikke når du bliver ældre.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 17:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2020 20:59
Indlæg: 7
havde ikke tænkt over det gør jeg lige tak


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team