Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2020 17:41 
nu har jeg kun købt lidt hash og coke et par gange, men var egentlig meget interesseret i hvordan jeres forhold til jeres dealer er.

Er det altid den samme dealer i køber af?
Kender i hinanden personligt? hvis ikke, kender i så hinandens navne? snakker man med hinanden.
De gange jeg har købt er det gået meget hurtigt, hvor vi bare har byttet penge med stoffer.
Er der nogle ting som er uacceptable at gøre/sige ift når man køber noget?

Håber nogen kan svare nogle af mine mange spørgsmål :)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 22 sep 2020 19:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
For år tilbage, havde jeg en bekendt, som solgte stoffer, vi havde festet sammen nogle gange og jeg købte hvad jeg dengang brugte af rusmidler af ham. Han var super flink og føltes som en ven, selvom jeg kun var sammen med ham i anledning af køb af stoffer, blev jeg gerne 20-30 min og chilled og hørte hvordan det gik.

Nu køber jeg kun af folk jeg ikke kender og mødes lige med dem ligesom dig, hvor det bare er en hurtig handel.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 sep 2020 19:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er sgu meget forskelligt. Foretrækker helt klart at det er nogen jeg kender og kan komme op til. Men hvis det ikke er muligt og jeg skal købe af sms/snapchat bude foretrækker jeg også at det er en gruppe jeg kender og har handlet med før.
Lige pt er begge dem jeg køber mine ting af ret gode venner, som jeg ofte ses med, også ved andre lejligheder en at jeg skal købe stoffer. Det er sgu bare meget ret, at det ikke skal være en hurtig noieren og stresset ting, men at man lige kan sidde og snakke, måske endda lige smage på varerne inden købet. Tit når jeg skal købe amfetamin ender jeg gerne med at sidde der i nogle timer, hvis jeg ikke har travlt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 sep 2020 09:17 
hvad med i forhold til sådan "dealer etikette"? er der nogle ting man bare ikke siger, er der nogle ting som de lidt forventer af en osv?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 23 sep 2020 09:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Tænker at man fx har pengene klar, og man kommer ikke med små penge og mønter. Man snakker heller ikke om andre pushere, deres navne eller priser, når man handler. Ved mindre du vil prutte om prisen fordi det er for dyrt, så kan man godt tillade sig at sige man køber det et andet sted.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 sep 2020 09:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Vittigheder om at man arbejder for politiet er et nogo


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 sep 2020 22:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 sep 2020 22:15
Indlæg: 3
Er ny herinde
Så skal lige finde ud af hvad jeg gøre for at deltage.
Håber det er ok..?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 sep 2020 22:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 sep 2020 22:15
Indlæg: 3
Så fandt jeg ud af det
Tak for medlemskab..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 sep 2020 22:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Subliminator skrev:
Er ny herinde
Så skal lige finde ud af hvad jeg gøre for at deltage.
Håber det er ok..?

Hvad mener du helt præcist?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 sep 2020 23:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Subliminator skrev:
Så fandt jeg ud af det
Tak for medlemskab..
Er det muligt at komme i kontakt med nogen herinde fra [lokation fjernet]?


Ikke hvis du vil bruge dem til at købe noget. Du er velkommen til at tage andre former for initiativ til sociale arrangementer. Vi formidler primært diskussioner om harmreduktion og dermed anbefaler vi ikke at mødes for at udveksle kontakter.

Apropos dealere vil ikke altid blive glade for at bliver delt til venner og bekendte uden en mundtlig aftale.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 sep 2020 07:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ligesom en del dealers også helst vil have at man ikke går rundt og snakker om dem ved navns nævnelse.
Så istedet for at bruge deres navn kald dem simpelt min dealer eller andet som ik afsløre dem.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 sep 2020 19:35 
hvad med sådan noget som at spørge efter noget de ikke sælger?
Altså hvis jeg ved de sælger a, b og c, men selv godt kunne tænke mig d, og jeg umiddelbart ikke kender nogen der sælger det.
Tænker at det godt kunne tænkes de kendte nogle der sendte det så?
Er lidt i tvivl om det er okay eller det er sådan lidt et nogo?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 28 sep 2020 08:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Gæst skrev:
hvad med sådan noget som at spørge efter noget de ikke sælger?
Altså hvis jeg ved de sælger a, b og c, men selv godt kunne tænke mig d, og jeg umiddelbart ikke kender nogen der sælger det.
Tænker at det godt kunne tænkes de kendte nogle der sendte det så?
Er lidt i tvivl om det er okay eller det er sådan lidt et nogo?


Kommer an på så meget. Lad fx for guds skyld være med at spørge efter stoffer på staden, men hvis du har en pusher der sælger x psykedelika, er det imo iorden at spørge om han kan hjælpe med Y-psychedelika - så længe det er i nogenlunde samme boldgade, så plejer det at være i orden.
Tit har dealers jo også venner og såen hvor de backer hinandens netværk lidt op med henvisninger, men man skal bare have lidt situationsfornemmelse. Cokebude og folk der kører high risc business hader den slags, i guess

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 sep 2020 09:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Gæst skrev:
hvad med sådan noget som at spørge efter noget de ikke sælger?
Altså hvis jeg ved de sælger a, b og c, men selv godt kunne tænke mig d, og jeg umiddelbart ikke kender nogen der sælger det.
Tænker at det godt kunne tænkes de kendte nogle der sendte det så?
Er lidt i tvivl om det er okay eller det er sådan lidt et nogo?


Det er forholdsvist umuligt at svare på. Kommer jo an på hvem pusheren er. En tommelfingeregel er at du ikke skal skrive eller ringe om den slags. Aftal et møde omkring en handel på pusherens normale varer også kan du jo spørge in real life. De digitale aftryk er pusherens værste fjende i en retssag og de vil derfor ikke linkes sammen med flere ulovligheder end de allerede foretager sig.

Nogen pushere er sikkert mere ligeglade end andre, samt det shambala er inde på omkring måden de handler på. Dem der har et stort udvalg af eksotiske varer, er nok mere stealth omkring det hele, men har nok også et større netværk. Cokebuddene er ofte en del af bandekriminalitet og hjælper nok kun med bandens formål. De sender dig altså ikke videre til en der sælger noget andet end det banden har i omløb.

Det er i hvert fald mit indtryk at der ligesom findes coke/hash/amfetamin bude, som en sjælden gang i mellem har adgang til MDMA. Også er der mere "high-end" pushere, som er sværere at få adgang til (læs: du skal være anbefalet af en tidligere kunde). De sidste er interesseret i en god kundekontakt og har dermed større interesse i at sende dig videre når de ikke kan opfylde dit behov.

Men altså jeg har personligt kun haft kontakt med en high-end pusher, så det er ikke fordi DK flyder med dem.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 sep 2020 19:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Hector Salamanca skrev:
En tommelfingeregel er at du ikke skal skrive eller ringe om den slags. Aftal et møde omkring en handel på pusherens normale varer også kan du jo spørge in real life.

This!!!
Jeg synes godt nok, der er mange der er rådne til det, og ikke fatter at være diskrete over telefonen. Det er mega dårlig stil, jeg har aldrig solgt selv, men det er godt nok noget jeg ville være sur over, hvis jeg var i pusherens sted. Om pusheren er ligeglad, sender tilbuds smser og lignende, må de selv om, men jeg synes ikke det er iorden at udsætte andre for den øgede risiko, fordi man ikke gider tænke sig en smule om. Synes desværre jeg ser det ofte, selv blandt folk, der har været i miljøet længe. Der burde næsten være en 'knark-køb for dummies'. Det er jo ikke fordi, pusherne tror man inviterer på middag, når man aftaler at mødes.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 sep 2020 22:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg plejede og svare med “nej men gider du slette mit nummer”, hvis folk var så dumme og spørge på sms.
Som allerede skrevet så ved man jo godt hvad folk vil have når de vil mødes og hvis der var flere muligheder, så tog jeg dem med for at undgå endnu en tur.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 okt 2020 20:45 
i forhold til det her med at spørge dealere om varer de ikke har - altså om de kan dele en kontakt, der sælger det man søger:
hvis nu det er en af de her cokebude, der typisk kun sælger 3 - 4 forskellige slags "drugs" - vil det så være i orden at spørge dem om det? er på udkig efter nogle piller, enten opiods eller benzos. Vil det være okay at spørge om, selvom det ikke er den "kategodri" de sælger i?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 05 okt 2020 21:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Gæst skrev:
i forhold til det her med at spørge dealere om varer de ikke har - altså om de kan dele en kontakt, der sælger det man søger:
hvis nu det er en af de her cokebude, der typisk kun sælger 3 - 4 forskellige slags "drugs" - vil det så være i orden at spørge dem om det? er på udkig efter nogle piller, enten opiods eller benzos. Vil det være okay at spørge om, selvom det ikke er den "kategodri" de sælger i?

vil sige det kommer an på dealerne. hvis de virker cool, nede på jorden og går op i god service, så spørg. hvis de derimod er sketchy, sure, upålidelige eller andet negativt, ville jeg personligt ikke spørge dem. som sagt kommer det også en på, hvad de dealer med, men min erfaring er at de ofte kender andre, som står får andre markeder

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team