Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jun 2020 14:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2020 13:58
Indlæg: 3
Hej allesammen

Jeg har for nyligt skaffet 5 gram Golden Teachers, men desværre er de så tørret, at jeg har svært ved at vurdere, hvorvidt de faktisk er Golden Teachers. Jeg har købt dem af en random dealer, men vil være helt sikker på, hvad jeg har i hånden, inden jeg propper dem i kæften. Ringer nedenstående billeder nogle klokker, eller hvad?

https://imgur.com/a/DbmBgdP

Slet gerne, hvis det ikke overholder retningslinjerne herinde :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2020 22:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Vedkommende der har dyrket dem, har ihvertfald høstet meget sent, så åbne og sorte de er.
Det er umuligt at sige med sikkerhed hvilke svampe du har købt.

En tommelfinger regel jeg selv bruger: Er du i tvivl så smid lortet ud, og køb nogle nye, af en du kan regne med, eller køb et gro kit selv, det er nemt nok.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2020 22:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det ligner i hvert fald noget vaerre lort - uanset hvad det er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2020 08:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Jeg ville spise 1/4 - 1/2 g og se om de virker til microdosing. Og hvis det virker, eller overhovedet ikke virker, så ville jeg forsøge en lidt højere dose næste gang.

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2020 08:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
0.5 g cubensis er altså ikke en mikrodosering. Det er ikke en høj dose, men det er over en mikrodosering. Mikrodoseringer er doser hvor man ikke kan mærke ændringer i ens perception særlig tydeligt. Hvis jeg spiser 0.2 g cubensis begynder de første milde ændringer at indtræde. 0.5 g er nok til at jeg føler mig direkte skæv og ville f.eks. ikke køre bil på sådan en dosis. (det ville jeg nok heller ikke på 0.2, men tror egentlig godt jeg ville kunne). F.eks. er en gåtur med musik i ørerne noget mere stimulerende allerede ved 0.2 g cubensis.

Jeg kan heller ikke vurdere om det er cubensis udfra det billede der.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2020 08:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2020 13:58
Indlæg: 3
Ja, jeg har ikke den store tiltro til dem længere - tør knap nok at æde dem, når nu meldingen er, at det ser noget tørt og gammelt ud... Det er vel bare et bevis på, at man ikke skal købe svampe af fremmede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2020 12:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
De må gerne være tørre og gamle. Jeg har spist 1-2 år gamle svampe uden maveonde og fuld virkning. Men de har været tørret godt og opbevaret mørk/koldt/tørt.
De skal bare ikke være mugne, men hvis du ikke er i stand til at tage et bedre billede og ikke selv kan vurdere om det er Cubensis, så synes jeg ikke du skal spise dem.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2020 22:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Som andre skriver er det svært at bedømme ud fra billedet. Også fordi nogle Cubensis arter alligevel ligner hinanden, og selv inde for hver enkelt art kan udseendet svinge meget fra høst til høst. Heldigvis er det ikke så vigtigt hvad for en Cubensis art det er, men derimod vigtigt om det overhovedet er Cubensis. Og jeg tror at det er Cubensis svampe på billedet.

Hvis du med "random dealer" mener en tilfældig gut på gaden, ville jeg nok ikke have købt dem til at begynde med. Hvis jeg allerede havde købt dem, ville jeg prøve at spise et gram og se hvad der skete :-D Det er selvfølgelig for sent nu, men ellers kunne man have spurgt dealer om nogle ting, og på den måde fået en fornemmelse af om han vidste hvad han snakkede om, og om hans produkt var hvad han sagde.

Hvis du har købt dem af en vendor på darknet med gode reviews, er det højst sandsynligt det rigtige produkt du har.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team