Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jun 2020 00:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Efterhånden ser man ofte, at en eller anden pusher eller et leverandørnetværk knaldes, fordi politiet har konfiskeret en narkotelefon - og derpå ser man hyppigt, at politiet efterfølgende sender bøder ud til de kunder, de har kunnet dokumentere køb for i telefonen.

Derfor kom jeg til at tænke på en ting. Jer, som bestiller diverse stoffer indenlands (dvs. ikke via Darknet) - hvad tør I at bestille på og hvad oplever I, at leverandører bruger mest?

Selv tør jeg ikke længere bestille cola, hvis pusher benytter en narkotelefon med sms - af ovenstående grund. Det gjorde jeg førhen.
Men nu om stunder - hvis ikke de har Wickr eller lignende, så er jeg den der er smuttet igen.

Hvad er jeres holdning - og hvad tør I / er bange for desangående?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 08:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Foretrækker fysiske handler, men darknet er da sikkert stadigvæk relativt sikkert så vidt jeg ved, hvis man tager sine forholdsregler.

Ang. at få bøder for at være i en pushers telefon: Det er altså ikke bevis til at få en dom/bøde. Du kunne ligeså godt have ombestemt dig sekundet efter, eller sekundet før mand kommer hen til dig, det er hvertfald sådan jeg tænker det. Når det så er sagt, så er det helt retarderet ikke at bruge wickr hvis man leger pablo escobar nu til dags.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 11:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg bruger hovedsageligt facebook, Snapchat og god gammeldags sms. Men her snakker vi også kun små mængder, ikke mere end for et par hundrede kroner. Hvis det er andet er det altid over wickr og signal.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 11:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg er også ret sikker på at dem der betaler bøder for SMS kommunikation er dem som ikke benægter. Hvis du benægter må det være ret svært at køre en sag på en SMS.

Det er jo ikke ulovligt at spille narko rollespil med fremmede. Det kan jo godt være pusheren og dig godt kan lide at kalde flormelis for kokain. Der er kun et bevis for at i har handlet med kokain, hvis der både er SMS kommunikation OG kokain. Politiet kan dog godt lide at presse folk for at få opfyldt deres kvoter, hvis man selv tilstår er bevisbyrden jo ikke helt så afgørende i en bødesag.

Så ja, det er da smart at tage forholdsregler især fordi det er noget bøvl at være i politiets søgelys.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 14:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg er pisseligeglad, og jeg foeler mig haevet over loven.
#RenStraffeattest
Benaegt og ellers hold kaeft. NEMT LIV


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 15:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Der ingen undskyldning for at ikke at kommunikerer gennem Wickr eller ligne service.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 17:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Steve Holt! skrev:
Der ingen undskyldning for at ikke at kommunikerer gennem Wickr eller ligne service.

Det er klart det smarteste. Personligt har jeg ikke noget problem med at random bude er dumme og tager en kæmpe risiko. Har forslået flere af mine faste hashbude at de burde gå over til wickr eller signal, men af en eller anden grund er der næsten ingen i mit lokalområde der overhovedet kender til det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 22:00 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Jeg mener klart at wickr er noget af det sikreste, med mindre at man virkelig har gang i noget seriøst shit, og i stedet bruger blackberry, eller andre krypterede telefoner.
Bruger nogen gange wickr og andre gange snapchat, det kommer an på så meget :)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2020 14:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Hindbaerroulade skrev:
Jeg er pisseligeglad, og jeg foeler mig haevet over loven.


This

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2020 21:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Sjovt nok følte jeg mig altid jagtet af loven.
Regel nr 1 ingen tale i tlf eller SMS omhandlende narko.
Krypteret kan gå an ligesom Blackberry men det er nu bedre og mødes og finde ud af tingene.
Folk som er ligeglade med sikkerhed men efterlader et elektronisk spor bør man ikke handle med med mindre man selv sikre sikre sig fx ha en smid væk tlf som ikke ligger hjemme kun til narko bestilling.
Bør udskiftes i ny og næ.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2020 21:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg er helt enig i, at man boer tage alle sikkerhedsforanstaltninger i brug, saafremt man saelger ulovlige produkter af nogen art.
Dog er jeg ret ligeglad som koeber, da jeg alligevel kun koeber mindre maengder af gangen (ps. det er loegn. spiller bare smart.)
Medmindre man bliver taget direkte i agten, kan de ikke bevise noget.

Jeg naevner dog aldrig noget eksplicit over telefonen. Bruger ordene "groen" og "brun", hvis det er strengt noedvendigt.
Foerste gang jeg skulle koebe jazz-tobak som 16-aarig, spurgte jeg som en kaempe idiot "H-h-hej, er det rigtigt i saelger hazzzz?" over telefonen.
De blev skidesure, saa nu er jeg meget paapasselig. Men nu om dage har jeg de samme faste gutter. De behandler det som en forretning - ikke et hustle.

Men ja - Wickr er da klart at foretraekke, men jeg er ligeglad.
LEGALIZE IT 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2020 21:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hahaha lavede præcis samme stunt som 16 årig, bankede på og sagde "sælger du hash? det har jeg hørt! kan jeg købe noget hash?"

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2020 23:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Haha :D De lod mig vente paa en P-plads i en evighed og solgte mig noget, der sikkert var rigtig lortehash. Skaev blev jeg dog :rocking: 8)


edit: det var ikke hash. tobak. sorry. elsker tobak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2020 23:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Altså jeg foretrækker også fysiske handler (kan ikke finde ud af darknet og tør heller ikke tage risikoen mht. at det snuppes i posten), men jeg tænker mere på aftalen forinden mødet. Går ikke ud fra, at særligt mange køber stoffer uden en forudgående aftale på et medie, medmindre det er hash på staden.

Dengang jeg købte på sms, da forsøge jeg selvfølgelig så vidt muligt også at maskere ordene. "Hva så - har du nogle flasker champagne?" - sådan noget.
Ikke at champagne siger, hvad jeg skulle have, hvis man kigger på det udefra, men de vidste godt, at det altid var cola.

På Wickr er jeg lidt mindre påpasselig, men sørger altid for at sikre mig, at dealer har sat beskederne til hurtig sletning. Såfremt deres telefon snuppes og politiet på en eller anden måde får tvunget en kode ud af dealer.

Nogle gange oplever jeg - fx hvis de har skiftet profil - at de glemmer at sætte sletnings-tid og så står beskederne der og flagrer inde i samtalen i 5 dage (ved godt de kan slettes fysisk). Sjusk!

Jeg vidste ikke, at man bare kunne benægte, hvis politiet kontakter en omkring et køb via telefon. God viden. Men det er jo egentlig klart, når man tænker sig om. Der er jo intet bevis for den fysiske overdragelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2020 16:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kun pussys køber, jeg producerer kun!

Spøg til side. Køber MEGET sjældent stoffer efterhånden, hvis jeg dog alligevel bevæger mig på markedet i forbindelse med fødselsdags, nytår osv så foregår det på ‘gammeldags’ manér face2face steder jeg ved som jeg altid bare kan dumpe forbi efter whatever.

Har aldrig været kæmpe fan af sociale medier, telefon snak og generel bestilling, syntes det er blevet for nøjeren og da stoffer ikke fylder mere i mit liv efterhånden er det slet ikke!

Gad vide hvor længe der går inden beskeden kommer - “Hvad Fuck laver du så på et narkoboard?!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2020 17:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Bare husk at brug SWIM, så kan de ikke fange jer!

"Hej pusher, SWIM kunne godt tænke sig 2g narkoin"

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2020 18:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Åh Gud havde helt glemt SWIM. Ægte amerikaner udtryk

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2020 18:48 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:D ja det var ret brugt herinde på et tidspunkt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2020 10:57 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Jeg bruger tit temp.pm er der andre der gør det?
Ellers signal med dem der har det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team