Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jun 2020 01:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jun 2020 00:50
Indlæg: 1
Hej

Jeg er ny herinde, håber at i kan hjælpe.

Jeg har købt 2 plader røg billigt fra staden, det er mørkegrønt, bliver lidt blødt når det varmes i hånden og har et euro stempel på. Troede jeg havde gjort et kup da det var via en jeg kender... det viser sig så at ham der solgte det til mig nok nærmere har gjort et kup.... for da jeg ryger en klump, på ca 0,7g bliver jeg ikke rigtig skæv, kan man mærke en blid meget let skæver i ca 15-20 min og så ingenting.. og det lugter af pot eller lidt skunk agtig.. men tænker om det er gammelt for det er lidt tørt, men når jeg river i det med rivejern er det helt grønt.. og det smager ikk af henna..

Hvad kan jeg gør? Syntes sku det er mange penge at smide ud.. har tænkt mange tanker om at rive det og blande med thc olie, eller en god røg, el skunk ved sku ikk hvad jeg skal gør..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2020 01:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
hvis du får lidt ud af det og ikke synes det smager for grimt, så ville jeg bare ryge det med noget skunk. Måske prøve at trække noget nol på det evt. Ellers ville jeg sgu desværre bare accepterer tabet. Ved mindre du tør tage tilbage og brokke dig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2020 07:04 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
At det ikke smager af henna vil jeg kalde for et plus.
Hvis det er en du plejer og handle med så gå tilbage og sige at det ikke virker, så må vedkommende jo selv finde ud af om du ska fortsætte med at handle ved ham eller finde et ny sted.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2020 12:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Enten prøv at byt det eller træk nol med iso eller kold/varm press.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 22:29 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Køb noget drikke alkohol/ finsprit til menneskelig indtagelse ala. https://www.bottle-of-wine.dk/shop/1-li ... -583p.html

Riv din plade på et rivejern og hæld sprit og hash op i et henkogningsglas, rør rundt og lad det stå i nogle dage. Filtrer herefter indholdet igennem et kaffefilter, og fordamp væsken i et ildfast fad. Så burde du stå tilbage med noget brugbart THC olie af en art.

Du lyder ikke så erfaren omkring hash så lad mig give dig et par gode råd du kan støtte dig op ad indtil du får opbygget noget mere erfaring:

-Lad være med at købe mere end 1 plade ad gangen. Du kan altid tage tilbage et par dage efter og købe mere, hvis det virkelig er godt det du har købt.
-Køb dig en klump for 100-200kr og ryg en pind på det imens du er derinde for at smage og mærke om det er noget værd. Hvis det er godt , så kan du så komme tilbage og bede om at købe en plade af den ryger du fik tidligere.

God hash fås for tiden IKKE til under 4000kr for én plade.
Hvis det er billigere, så er du enten gode venner med en bagmand, eller det er bare ikke god hash.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team