Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ny herinde
Indlæg: 09 jun 2020 23:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2020 08:34
Indlæg: 8
Hej

Jeg er ny her. Jeg har fået fingrene i en del piller.
Bla. Medikinet, oxycindon og cintalgin.
Hvordan får jeg den bedst virkning


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2020 06:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hva hedder dine piller præcist og hvor mange mg er de på? Har du nogen tolerance?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2020 09:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2020 08:34
Indlæg: 8
Malfin depot morfin sulfat 10mg
Medikinet CR 30 og 50 mg
Contalgin depot morfin sulf 10 mg
Oxycodinhydrochlorid actavis 10mg
Jeg har lidt tolerance, ik nyt at jeg tager piller.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2020 12:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Altså medkinet (methylphenidat) og morfin er for det første helt forskellige stoffer. Så det virker lidt sjovt at spørge om dem samtidig.

Ved ikke så meget om morfin, så der vil jeg bare sige at du skal træde varsomt. Jeg går jo ikke ind for skræmmekampagner, men lige præcis morfin er bare ikke så hensigtsmæssigt at indtage for spas. Ja fordi de er vannedannende og kan dræbe.

Medikinet CR er kontrolleret release methylphenidat. Det vil sige at pillerne virker over mange timer hvis man ikke bryder depot effekten. Jeg ved ikke præcis hvad der skal til at bryde medikinets depot effekt. Men jeg plejer at tage omkring 10-20 mg methylphenidat for et rart buzz i en times tid. Oralt virker det længere end hvis man sniffer pillerne. Men effekten er mere euforisk hvis man sniffer. Min erfaring er at man ikke skal gå over 40-50 mg på en aften, så begynder bivirkningerne i hvert fald at indtræde. Det vil sige at hvis du får brudt depot effekten er din 50 mg pille rigeligt til en hel aften, og hvis det ikke er nok skyldes det at du trænger til en pause fra stofferne.

Kom engang til at give 40 mg til en ven der ikke er vant til stoffer og han spændte i hele kroppen og fik totalt blackout (i kombi med alkohol, men stadig ikke en god oplevelse for ham). Bare for at sige at hvis man keder sig på 40 mg methylphenidat, så er det tid til en pause fra stimulanser.

Håber du passer på dig selv.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2020 23:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2020 08:34
Indlæg: 8
Jeg passer på mig selv.
Hvad skulle de koste, pillerne ca? hvis jeg skal af med nogle. Ved du noget om det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2020 23:05 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Psychedelia.dk er ikke til rådgivning om salg af dine rusmidler. Du ligger meget tæt på en grænse, hvor jeg låser tråden og giver et ban.
Prisdiskussioner er ok, men så hold det generelt i stedet for at inkriminere dig selv og overtræde forummets regelsæt

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2020 23:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2020 08:34
Indlæg: 8
Tak for din besked.. det må i undskyld. Sker ikke igen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team