Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 feb 2020 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2019 10:18
Indlæg: 3
Hey,

Jeg bliver nogle gange i tvivl om jeg får de rigtige ting inde på staden. Sidst jeg var derinde bad jeg om en god hybrid, men syntes kun jeg fik en head high og kom op at køre af det af det, da jeg dampede det.

Det er så hvad det er, men I dag efterspurgte jeg så en indica med meget CBD til at sove på, hvorefter han læssede Hawian Snow op til mig. Vidste ikke noget om dette strain, men da jeg slog det op bagefter kunne jeg læse mig til at det var en sativa med meget højt THC og lavt CBD indhold.

Har de bare tilfældige navne derinde, er jeg blevet røvrendt eller hvad sker faen der?

Skal jeg stå og google strains derinde inden jeg køber eller hvordan får jeg fat på det rigtige produkt? Hvad gør i?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2020 19:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Du kan slet ikke vide dig sikker på hvad du får af grønt derinde. Spurgte engang en pusher til hvad navnet var på noget skunk i boden, og så stak han mig et kort og en sprittush og lod mig navngive den. Det er 100% random. Der findes sikkert nogle der er legit nok, men det kan du som kunde ikke vide. Køber generelt ikke skunk derinde, da jeg alt for mange gange er blevet skuffet over kvaliteten, dyrker også selv.
Hvis du virkelig går op i hvilke strains du får, bør du opsøge en der dyrker eller selv starte et grow op. Eller få adgang til medicinsk cannabis fra apoteket

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2020 21:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
^^jep. Du kan ikke regne med navnene. De kalder det lige hvad de vil.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2020 21:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Og selvom det så rent faktisk er det rigtige strain er der ingen mulighed for at vide noget om hvordan det er dyrket og hvornår det er høstet i blomstringsperioden, så navnet har imo aldrig en skid at sige om rusen eller kvaliteten

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2020 21:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2019 10:18
Indlæg: 3
Well, er ikke så vigtigt med om det nu er det helt rigtige navn, men er sgu ret nederen at få noget der får mig op at køre, når jeg skal have noget at sove på. Har desværre ingen kontakter til hjemmedyrket. Og det er sgu en lidt for stor omgang at dyrke selv til mit forbrug.

Kan være jeg skal prøve noget cbd e-væske i stedet...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2020 15:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg bruger CBD-pulver. Nogle gange blander jeg det i skunken. Andre gange rør jeg det op i en kop vand, som jeg drikker undervejs. På den måde kan jeg altid sikre mig at CBD-indholdet er tilstrækkelig højt.

www.oilsbysimpson.dk/produkt/cbd-krysta ... -alt-500mg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2020 14:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2019 10:18
Indlæg: 3
Nå, nu fik jeg mit indkøb prøvet af og det var bestemt afslappende og af fin kvalitet. Tror lektion er ikke at se på skiltet, men bare bede efter noget at slappe af eller feste på og håbe på det bedste. Måske skulle man også holde sig til de boder hvor folk rent faktisk er venlige i modsætning til de stumme rocker typer, der bare smider noget tilfældigt i posen mens halvdelen af busken ryger på jorden... Synes jeg har set det en del gange :P

Enspænderen skrev:
Jeg bruger CBD-pulver. Nogle gange blander jeg det i skunken. Andre gange rør jeg det op i en kop vand, som jeg drikker undervejs. På den måde kan jeg altid sikre mig at CBD-indholdet er tilstrækkelig højt.

http://www.oilsbysimpson.dk/produkt/cbd ... -alt-500mg.

Det lyder sgu ret spændende. Hvor længe holder sådan en krukke? Det er lidt pricey. Er det pengene værd? Har også kigget på vape juice med CBD, da jeg var i Chillo sidst. Tænker det er lidt nemmere at dosere. Ville nemlig være ret fedt at skifte til ren CBD mod søvnbesværet, da det ikke er så vanedannende som THC.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2020 15:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
¤CBD pulver aka isolat er så godt som virkningsløst alene......

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2020 15:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er meget forskelligt hvor meget CBD-pulver jeg bruger. Det afhænger af hvor meget CBD der er i skunken. Men for tiden ryger jeg G13-skunk, og jeg tager 40 mg. CBD-pulver til 0,3 g. skunk. Det koster mig 30 kr. pr. gang. Så ja, det er ret dyrt, især hvis du skal bruge det hver dag. Jeg ryger kun et par gange om måneden, så for mig er det ikke noget problem. Jeg er glad for det, og ville ikke undvære det.

Når jeg tager CBD alene, så har det ingen virkning på mig. Det virker kun godt sammen med cannabis. Jeg tvivler på at du kan bruge det som et sovemiddel, men der kan jo ikke ske noget ved at prøve det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2020 15:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes de plejer være ok til at give en energisk skunk versus sofa ryger hvis man spørger efter sativa versus indica. Synes tit det de kalder noget med Haze er sativa og Kush typer er indica domineret. Man kan ikke regne 100 % med det, men det lykkedes altid mig at få rimelig sativadomineret røg når jeg spørger efter det.

Men jeg synes altså også man skal huske at det ikke kun er røgens sort der afgører hvordan man bliver påvirket. Synes også indica ryger kan gøre mig ret energisk i de første par timer og omvendt med sativa, alt efter hvornår jeg ryger og med hvem.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team