Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 nov 2019 23:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hej folkens.
Det siges jo, at mange geniale opfindelser, er opstået i en rus af et givent rusmiddel, så derfor kunne det være interessant og høre, om der er nogle herinde som har gået og tænkt over noget, som alle folk har brug for, men endnu ikke er udviklet?
Jeg har selv en masse ideer, men de er desværre allerede opfundet, på den ene eller anden måde, men der må sgu da være et eller andet, som er så genialt, at alle må eje det :D

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2019 15:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Jeg fik engang en idé i en cannbisrus, til et åndssvagt TV-shop produkt, som absolut ingen har brug for, men som jeg kunne forestille mig alligevel ville sælge rigtig godt. En batteridrevet opvaskebørste, som fungerer lidt ligesom en el-tandbørste med et roterende børstehoved, hvor man er nødt til at købe nye børstehoveder når den bliver nedslidt. I håndtaget kan man så trykke på en knap, så der kommer sæbe ud af udmundingen af et hul i børstehovedet (sæben kan self genopfyldes). Når man er færdig med at bruge den, sætter man den bare ned i en oplader så den altid er klar til brug.
Jeg præsenterede idéen for min far (der har lavet mange opfindelser gennem sit liv, og brugt mange ressourcer på at sætte dem på markedet), som skød idéen totalt ned, fordi han mente den var åndssvag og unødvendig.
Et par år senere fandt jeg min idé i et Harald Nyborg blad, eller noget i den dur. Like, fuldstændig som jeg havde gennemtænkt den.

Hvis jeg havde evnerne til det, ville jeg gerne designe automatiseringsløsninger til hydro dyrknings markedet. Automatiske ph-reguleringer med peristaltiske pumper, doseringspumper, styringsenheder, shit like that. Der findes allerede nogle løsninger derude, men de er alt for dyre til at det giver mening for hobbydyrkere at investere i. Det behøver slet ikke være så dyrt at producere.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2019 16:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
En lille (og billig) håndholdt narko skanner som kan vurdere type og renhed på al narko.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2019 16:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
En selvrensende grinder, tak!

En vækstlampe/ophæng, der selv justerer afstanden til løvtaget, som planterne vokser.

En billig, nem og effektiv måde at afkalke vand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2019 02:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
En tankstation på Island eller ved andre vulkaner som bruger varmen til at lave elektrolyse og skabe brint af havvand som fyldes på tankskibe som sejler på brint og farter frem og tilbage på ruterne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2019 13:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Nafets skrev:
En tankstation på Island eller ved andre vulkaner som bruger varmen til at lave elektrolyse og skabe brint af havvand som fyldes på tankskibe som sejler på brint og farter frem og tilbage på ruterne.

wow

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2019 17:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Vulkanskibe, klar på at investere stonks herfra.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2022 15:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2022 02:07
Indlæg: 12
Citat:
En lille (og billig) håndholdt narko skanner som kan vurdere type og renhed på al narko.

Det vil jeg gerne have!

Citat:
Det siges jo, at mange geniale opfindelser, er opstået i en rus af et givent rusmiddel

Er lidt skeptisk! Det der TV-shop produkt er dog ret genialt ngl


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2022 02:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 apr 2022 16:21
Indlæg: 37
da hulemændende udvidede deres bevisthed og blev mennesker som vi kender dem! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2022 15:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 sep 2021 11:22
Indlæg: 3
Shambhala skrev:
Jeg fik engang en idé i en cannbisrus, til et åndssvagt TV-shop produkt, som absolut ingen har brug for, men som jeg kunne forestille mig alligevel ville sælge rigtig godt. En batteridrevet opvaskebørste, som fungerer lidt ligesom en el-tandbørste med et roterende børstehoved, hvor man er nødt til at købe nye børstehoveder når den bliver nedslidt. I håndtaget kan man så trykke på en knap, så der kommer sæbe ud af udmundingen af et hul i børstehovedet (sæben kan self genopfyldes). Når man er færdig med at bruge den, sætter man den bare ned i en oplader så den altid er klar til brug.
Jeg præsenterede idéen for min far (der har lavet mange opfindelser gennem sit liv, og brugt mange ressourcer på at sætte dem på markedet), som skød idéen totalt ned, fordi han mente den var åndssvag og unødvendig.
Et par år senere fandt jeg min idé i et Harald Nyborg blad, eller noget i den dur. Like, fuldstændig som jeg havde gennemtænkt den.

Hvis jeg havde evnerne til det, ville jeg gerne designe automatiseringsløsninger til hydro dyrknings markedet. Automatiske ph-reguleringer med peristaltiske pumper, doseringspumper, styringsenheder, shit like that. Der findes allerede nogle løsninger derude, men de er alt for dyre til at det giver mening for hobbydyrkere at investere i. Det behøver slet ikke være så dyrt at producere.

fed idé


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team