Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 21 okt 2019 18:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Hejsa Allesammen!

Jeg har for snart en måneds tid siden prøvet Amfetamin, ikke dårligt, men nedturen føler jeg ikke var det værd for mig :) Men jeg har tænkt på en ting siden, som jeg ikke rigtigt kan finde kilder på herinde :D

Når nu dealeren gir mig 1g, hvor meget forsvinder så i selve tørringsprocessen?
Føler nemlig på aftenen at min kammerat og jeg delte 1g i 4 baner cirka, og det lyder lidt meget synes jeg? Ift kokain hvor jeg føler 1g er ultra meget? Måske det bare er mig?

Tak for hjælpen anyways :)

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2019 19:48 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Inden det bliver til misforståelser, så lad mig lige punktere et par potentielle.
Det er umuligt at svare på hvor meget der svinder ved tørring. Det afhænger naturligvis af hvor meget der er i, der kan fordampe ved tørring. Desuden kan det være cuttet med andre ting end lige væsker, for at strække x gram amfetamin til meget mere, men af ringere kvalitet. På den måde laver skruppelløse pushere penge. Måske var det en kende meget amfetamin, men hvis renheden af det har været nær nul, er det i sagens natur faktisk ikke nødvendigvis ret meget amfetamin i har indtaget.

Man kan ikke sammenligne forskellige stoffer baseret på hvor meget der skal til for at blive påvirket af dem. der skal få µg (mikrogram, 1000-dele af et gram) til at blive påvirket af nogle ting, og fx 0,3 g til andet som nogle cannabis produkter. Du kan ikke sammenligne pærer og æbler sådan uden at blive forvirret på et højre plan.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2019 21:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Købte 5g . Fik så kun ca. 4g efter at have lagt det på vægten hjemme. Efter tørring blev der 1,8 g tilbage . Money not well spend ! PS : skal lige have med at det virkede a-ok !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2019 23:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Hvad koster elastik i metermål?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2019 07:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det kommer an på hvor langt den er strækket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2019 10:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Tak for svarer Frugthat! Havde selvfølgelig ikke alle de overvejelser med i mine tanker, men det virkede rigtigt godt ingenting der, men ja, det kan vel være cuttet med alt muligt? Mit spørgsmål var måske også lidt dumt, men vidste ikke om det bare var mig :)

Mange tak for dit input :D

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2019 15:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hvis du er lidt snu, så spørg sårn privat og diskret ham dealeren om han har noget ucuttet du ka købe.. -er han en røv så sœlger han dig det samme som før bare til højere pris, er han ok får du fra den reneste pose han har->prisen stiger nok lidt, og du skal IKKE rive et kvart gram ind!
for hvis du får 1,8 ud af 5 bare ved tørring, så er han sku en skamcutter og du blir efter min mening taget ved næsen.. amfetamin bør være hvidt og tørt pulver, ikke en gang vodka/vand splatklat.. -vil du ta et billede af det?
MvhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2019 20:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Jeg har idag tørret 1g med min kammerat, som vi skal bruge på fredag! Mister min amf effekten/potensen hvis det er tørt i 2 dage ca? :/ Det lugter jo knap så stærkt som når det er vådt? Det er vel amfen der fordamper? Eller er jeg helt ved siden af! :)

Tak for hjælpen

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2019 21:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det mister ikke effekt på et par dage, det du kan lugte er ikke amfetamin, men kemi fra produktionen for at sige det simpelt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2019 22:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Amfetaminen fordamper ikke, så du er helt galt på den=) Amfetamin er tørt og kridhvidt - hvis dit er meget vådt, er det kun pga at det så vejer mere og er urent = det er cuttet..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2019 22:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Ifoelge Sundhedsstyrelsens aarlige narkotika-rapport, indeholder amfetamin blot 5-10% amfetaminsulfat paa gadeplan.
En vis procentdel af det er kreatin, koffein og/eller druesukker, men du kan nok forvente at miste omkring 50% produkt, naar det er toerret grunde tilsat vaeske/ringe syntese.
De 50% er dog et rent skoen. Man kan ogsaa meget vel vaere heldig at faa helt toer amfetamin og amfetamin af farmaceutisk kvalitet, eller i hvert fald noget naer.
Regn dog med cirka et tab paa omtrent de 50%, naar du koeber paa gaden. Folk, der saelger (og koeber) amfetamin har en efter min erfaring en tendens til, at vaere blandt de stoerste idioter og afbraendinger, der findes blandt menneskene. Der bliver ofte tilsat staerkt ildelugtende oploesningsmidler til amfetamin. Ikke blot for at oege vaegten af produktet, men ogsaa fordi der er en besynderlig tendens til at tro, at god amfetamin skal lugte af sprit, raad og doed. "Haaarh hvad, den her amfetamin er helt pink og stinker for zygt af WD-40. Fuck den er vild, mand". I kender typen...

Ren amfetamin er hvidt, toert og lugter ikke af spor.
Det er faktisk en ganske udmaerket stof - min erfaring er dog minimal - og det er den netop af ovenstaaende grunde. Amfetamin paa gaden er velegnet til tabere, der ikke fatter en klap.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 00:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
At gade amfetamin er til tabere siger vel mere om din omgangskreds. Nogle af de bedste dealere jeg har haft var hovedsageligt amfetamin pushere og deres kvalitet var i top. Hvis du kun kan finde dårlig amfetamin er det vidst nærmere din omgangskreds der er problemet. Især efter folk er begyndt at handle på nettet synes jeg der er masser af kvalitets amfetamin rundt omkring.

Og hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten og ikke kan finde bedre, så køb da en stor slat og rens det, det er pisse nemt og giver et lækkert produkt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 00:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Fso skrev:
Det mister ikke effekt på et par dage, det du kan lugte er ikke amfetamin, men kemi fra produktionen for at sige det simpelt.

Ofte er det rester af p2p (phenylacetone) der giver den velkendte duft.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 00:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Randrusianeren skrev:
Jeg har idag tørret 1g med min kammerat, som vi skal bruge på fredag! Mister min amf effekten/potensen hvis det er tørt i 2 dage ca? :/ Det lugter jo knap så stærkt som når det er vådt? Det er vel amfen der fordamper? Eller er jeg helt ved siden af! :)

Tak for hjælpen


Har haft noget (tørret) liggende i et år . Det virker lige som da jeg købte det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 01:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis det bliver opbevaret ordentligt holder det næsten for evigt. Har indtaget mange år gamle lisdexamfetamin kapsler uden forskel på virkningen.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 02:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg skrev "gade-pushere". Altså fremmede pusher, du oftest møder på gaden, eller i disse stunder, gennem en internetgruppe eller en tilfældig SMS.
Calm your tits, Buttkraken. Selvfølgelig er der god amfetamin derude, men faktum er, at langt det meste er det rene gift. Det bekræfter sundhedsstyrelsen og nu også trådstarter. Dit anekdotiske bevis betyder jo intet for amfetaminsituationen på landsplan.

Det ER et nasty drug - sucks to say.
Det har intet med min omgangskreds at gøre, men snarere idiotiske pusher og endnu mere retarderede købere.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at der også findes god amfetamin. Men jeg vil gætte på, at den lækre amf, du smager på i ny og næ, ikke kommer fra Tosse-Tonnis underhylere på byens skumleste gadehjørne


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 09:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg er helt rolig. En hvor tit ser du lige en amfetamin pusher hænge ud på gaden i Danmark?
Selv de amfetamin pushere jeg har mødt igennem facebook og lignende har haft et udemærket produkt.

Statistik er til lukke op at skide i på det her punkt imo.

Men at mange folk der køber vådt farvet lorte speed og tror det er godt fordi det er vådt og stinker, det kan vi dog godt blive enige om.
Har en bekendt der nægter at tro på at amf ikke skal være vådt og lugte grimt, også selvom man forklarer noget af kemien bag og viser diverse kilder, men det er også samme person der tror at kokain skal stinke af benzin og lamme hele fjæset

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 10:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Amfetamin-dealers findes bestemt "paa gaden" i diverse subkulturer - punk/hippie/rave-miljoerne. Det var ikke fordi, jeg ville skabe splid. Skulle nok have undladt ordet "tabere", men det har desvaerre vaeret min subjektive erfaring, at de rigtig amfetamin-glade er nogle knaste typer. Tendens til psykoser, gaeld, kleptomani, nymfomani osv osv. Et rigtig helvede det stof, naar det rigtig tager fat.
Her er det nok et spoergsmaal om hoenen eller aegget. Var de mon knaste, inden de begyndte at tage amfetamin, eller var det de 5-dage binges, der gjorde dem gakkelak. Nok en blanding lol.

Jeg "kender" praecis samme type, som du beskriver. Faktisk vil jeg tro, at det er flertallet af de gaengse brugere af amfetamin, der har den opfattelse, at det skal vaere vaadt og ildelugtende for at vaere godt. Ellers burde markedet vaere vendt for laengst, og vi burde have faaet bedre produkter. Darknet har selvfoelgelig oeget kvaliteten en anelse, men i hvor stort et omfang, ved jeg nu ikke.
Man kan godt glemme alt om at snakke kemi og farmakologi med de knaste druggie-typer. HR er en by i Rusland. Jeg vil noedigt skaere alle over en kam, saa jeg vil passe lidt paa med at skrive yderligere her.
Der findes jo ogsaa rigtig dejlige amfetamin-brugere, som bestemt ikke er tabere. Bare se paa den kaere moderator ovenfor, der tilsyneladende har baade hjerne og hjerte paa rette sted :hjerte:
mys mys snif snif


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 14:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Der helt klart nogle rigtig dårlige sider af amfetamin, især hvis man bringer mange dage af gangen og ofte, men det vil jeg mene gør sig gældende for alt i verden, slik, spil, kærlighed osv.

Men ja, det er skræmmende at stort set alle tror af fugt, stank og smerte i næsen er et kvalitetsstempel for amfetamin og endnu mere skræmmende er det at de nægter at tro på sandheden, selvom den råber dem i ansigtet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2019 19:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vil lige minde folk om at holde en god tone, så slipper jeg for at fjerne flere indlæg tak.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team